BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

UCHWAŁA Nr 980/2002
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 17 czerwca 2002r.

 

w sprawie: rozszerzenia przedmiotu zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na remont dachu w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego będącego załącznikiem do Uchwały Rady Powiatu Poznańskiego nr IV/20/99 z dnia 22.01.1999 r. (Dz. Urz. Woj. Wlkp. Nr 59 poz. 1254) Zarząd postanawia, co następuje:

§ 1. Zatwierdzić rozszerzony przedmiot zamówienia, stanowiący załącznik do niniejszej Uchwały, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na remont dachu w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Kierownikowi Wydziału Administracyjnego.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Starosta - Ryszard Pomin
Wicestarosta - Jan Grabkowski
Członkowie Zarządu:
- Jerzy Lechnerowski
- Gabriela Ozorowska

drukuj ()

  • opublikował: Kaźmierczak Izabela
    data publikacji: 2003-07-08 09:52
  • zmodyfikował: Pieczyński Maciej
    ostatnia modyfikacja: 2011-05-06 14:34

Rejestr zmian

  • 11.08.03; korekta
  • 15.12.10; korekta
  • 06.05.11; korekta
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2003-07-08 09:52
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2003-08-11 12:58

« wstecz

Banery