BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • SPRAWY/ FORMULARZE »
  • Sprawy i formularze »
  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa »
  • WŚ-22 Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie »

WŚ-22 karta usług

Nowość!

Płatności online 

za pośrednictwem Platformy E-COM STP 

https://oplaty.powiat.poznan.pl/

Film instruktażowy    z9iLcYs2+cYp+csnzdjAPwD9ZmytkPWMGoAAAAASUVORK5CYII=


płatność online

Wszelkie informacje znajdują się w sekcji: Opłaty.

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2024-09-06 10:00
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-11-15 10:59

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-09-12 09:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-10-28 12:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta błędu WCAG - nazwa alt
  • zmieniono 2024-11-15 10:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE (WŚ-22)


WYMAGANE DOKUMENTY

Wypełniony formularz wniosku.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Referat ds. ochrony powietrza, wód i edukacji ekologicznej.
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracownika - II piętro, pok. 203A tel. 61 8410-750

Złożenie dokumentów:

  • osobiście - Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002
  • przez wiadomości e-mail: starostwo@powiat.poznan.pl 
  • przez aplikację mObywatel:
    - https://www.mobywatel.gov.pl/form-viewer/?name=wniosek-o-udostepnienie-informacji-o-srodowisku-i-jego-ochronie-w-powiecie-poznanskim 
  • poprzez platformę ePUAP - adres skrytki:  /starostwopowiatpoznan/SkrytkaESP
  • poprzez eDoręczenia - adres: AE:PL-52322-57306-BBTGD-22

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Jeden miesiąc, w przypadkach skomplikowanych dwa miesiące.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Przekazanie dokumentów wskazanych we wniosku. 


OPŁATY

Płatności online* za pośrednictwem Platformy E-COM STP:  https://oplaty.powiat.poznan.pl/

*służy do przyjmowania płatności internetowych na rzecz Powiatu Poznańskiego oraz w zakresie opłaty skarbowej na rzecz Miasta Poznania. Poprzez platformę dokonasz bezprowizyjnych płatności kartą za wszystkie czynności urzędowe.

  1. Wyszukiwanie i przeglądanie w siedzibie organu administracji dokumentów wyszczególnionych w publicznie dostępnym wykazie jest bezpłatne.
  2. Za wyszukiwanie informacji, przekształcanie informacji w formę wskazaną we wniosku o udostępnienie, sporządzanie kopii dokumentów lub danych oraz ich przesłanie organ administracji pobiera opłaty w wysokości odzwierciedlającej związane z tym uzasadnione koszty.
  3. Jednostkowe stawki opłat wynoszą odpowiednio:

a. Opłata za wyszukiwanie informacji wynosi 5 zł, jeżeli wymaga wyszukania do dziesięciu dokumentów.

b. Jeżeli informacja wymaga wyszukania więcej niż dziesięciu dokumentów, pobiera się dodatkową opłatę, mnożąc 5 zł przez liczbę dodatkowych dokumentów i przez współczynnik różnicujący 0,1.

c.  Opłaty za sporządzanie kopii dokumentów lub danych w formacie 210 mm x 297 mm (A4) wynoszą:

- 0,15 zł za stronę kopii czarno-białej;

- 1,50 zł za stronę kopii kolorowej.

d.  Za sporządzanie kopii dokumentów lub danych w formacie:

  1. 297 mm x 420 mm (A3) pobiera się opłaty, o których mowa w podpunkcie c, mnożąc je przez współczynnik różnicujący 2;
  2. 420 mm x 594 mm (A2) pobiera się opłaty, o których mowa w podpunkcie c, mnożąc je przez współczynnik różnicujący 4;
  3. 594 mm x 841 mm (A1) pobiera się opłaty, o których mowa w podpunkcie c, mnożąc je przez współczynnik różnicujący 8;
  4. 841 mm x 1.189 mm (A0) pobiera się opłaty, o których mowa w podpunkcie c, mnożąc je przez współczynnik różnicujący 16.

e. Jeżeli wniosek dotyczy udostępniania informacji w formie elektronicznej, pobiera się opłatę nie wyższą niż 1,5 zł
za każdą płytę CD lub DVD. Jeżeli wniosek dotyczy innego nośnika niż płyta CD i DVD, organ (po uzyskaniu zgody wnioskującego) pobiera opłatę równą, kosztowi zakupu nośnika. Po udostępnieniu informacji nośnik stanowi własność wnioskującego.

4. Za przesłanie kopii dokumentów lub danych drogą pocztową pobiera się opłatę w wysokości podanej w obowiązującym cenniku usług pocztowych lub kurierskich operatora, ustalonego wspólnie przez właściwy organ administracji
i wnioskującego, za przesyłkę danego rodzaju i danej kategorii wagowej.

5. Opłatę, o której mowa w pkt. 3, uiszcza się w terminie 14 dni od otrzymania stosownego wezwania, przez wpłatę
na rachunek bankowy urzędu w Banku Handlowym O/Poznań nr 77 1030 1247 0000 0000 3491 6241, przy odbiorze przesyłki lub kartą płatniczą we wpłatomacie znajdującym się  w Starostwie.


TRYB ODWOŁAWCZY
W przypadku wydania decyzji o odmowie udostępnienia informacji, stronie przysługuje odwołanie od tej decyzji
do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.


DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje udzielane są przez pracownika - II piętro, pok. 203A, tel. 61 8410-750.


PODSTAWA PRAWNA

  • Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko.
  • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2010 r. w sprawie opłat za udostępnianie informacji
    o środowisku.
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2025-01-24

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Agata Sibila
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2010-07-14 10:55
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-02-14 11:24

Rejestr zmian

  • 15.10.10; korekta
  • 10.03.11; aktualizacja treści informacji
  • zmieniono 2013-11-13 13:12 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
  • zmieniono 2013-12-10 14:44 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-07-04 10:18 przez Administrator Systemu: korekta edytorska dot. opłat
  • zmieniono 2014-12-15 14:53 przez Agata Tomaszewska : zmiana rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • zmieniono 2015-01-02 12:52 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-01-02 13:57 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-02-10 10:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2015-02-13 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-09-23 13:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-10-14 09:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-04-29 08:06 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2017-01-16 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-10-10 08:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-01-24 09:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-04-17 08:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-08-03 14:37 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-08-09 14:03 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-01-14 16:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-12-30 16:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-03-12 12:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-02 11:27 przez Agata Poleska : korekta edytorska
  • zmieniono 2023-08-03 09:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2023-10-23 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-09-09 11:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie "płatności online"
  • zmieniono 2024-09-13 09:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-02-14 11:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2025-02-14 11:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-02-14 11:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-02-14 11:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

Druki do pobrania:

  • WNIOSEK (PDF) WŚ_22_zal_01_wn_27_01_2025.pdf 565.69kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Agata Sibila
    • Data wytworzenia 2025-01-27
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2025-01-27 12:32
    • Ilość pobrań 65
  • Informacja (PDF) WŚ_22_zal_02_inf_10_01_2019.pdf 61.26kB
    (dodano: 2019-01-15 11:18, ostatnia modyfikacja: 2024-09-09 11:52)

    Metryka

    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2019-01-15 11:18
    • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Ostatnia modyfikacja 2024-09-09 11:52
    • Ilość pobrań 370

    Rejestr zmian

    • zmieniono 2020-11-02 10:53 przez Agata Poleska
    • zmieniono 2021-09-14 10:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • zmieniono 2024-09-09 11:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

Wersja plików z polem tekstowym

  • Wniosek - plik z polem tekstowym (DOCX) 19.65kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Agata Sibila
    • Data wytworzenia 2025-01-27
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2025-01-27 13:05
    • Ilość pobrań 34

Wizytówka

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa - fotokod
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 06:14:14
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net