BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • SPRAWY/ FORMULARZE »
  • Sprawy i formularze »
  • Wydział Organizacyjny »

KARTY USŁUG

Wydział Organizacyjny
1. Uzyskanie wpisu do ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń nieprowadzących działalności gospodarczej.
2. Uzyskanie wpisu do ewidencji uczniowskiego klubu sportowego.
3. Uzyskanie wpisu do ewidencji stowarzyszeń zwykłych oraz zgłoszenie zmian w ewidencji.
4. Złożenie zawiadomienia o utworzeniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia.
5. Uzyskanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń nieprowadzących działalności gospodarczej, ewidencji uczniowskich klubów sportowych, ewidencji stowarzyszeń zwykłych lub wykreśleniu z ewidencji stowarzyszeń zwykłych.
6. Dokonanie zmian w ewidencji uczniowskich klubów sportowych, klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
7. Likwidacja i wykreślenie z ewidencji klubu sportowego działającego w formie stowarzyszeń nieprowadzącego działalności gospodarczej, uczniowskiego klubu sportowego, stowarzyszenia zwykłego.
8. Udostępnienie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Dariusz Doliński
  • Data wytworzenia 2014-04-01
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2014-04-01 10:06
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2020-12-14 12:50

Rejestr zmian

  • zmieniono 2014-04-01 10:12 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-01 10:14 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-01 10:15 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-01 10:15 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-01 10:21 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-01 10:26 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-05-14 13:10 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-07-21 09:36 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-07-21 09:42 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-09-17 14:44 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-09-18 08:58 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-09-19 08:16 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-12-12 12:44 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2015-03-26 12:57 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-05-25 10:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 10:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 10:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 10:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-28 10:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-26 13:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 09:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 09:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 12:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-05-20 10:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-05-20 10:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-05-20 10:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-08-10 09:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie nowej karty usług OP-09
  • zmieniono 2016-12-15 15:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-12-15 15:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-01-16 12:54 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2017-01-16 12:55 przez Bartosz Kurek : dodanie kolumny: Usługi udostępniane w wersji elektronicznej
  • zmieniono 2017-08-25 13:47 przez Bartosz Kurek : aktualizacja
  • zmieniono 2018-11-08 12:51 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-07-02 11:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja WCAG 2.0
  • zmieniono 2019-09-11 12:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja - e-usługa
  • zmieniono 2019-10-21 10:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie e-usługi
  • zmieniono 2019-10-25 10:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-11-29 10:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-12-27 10:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-07-01 07:43 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2020-10-30 10:06 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2020-11-13 08:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-12-14 12:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie kolumny "Usługi udostępniane w wersji elektronicznej"

Komunikat

Od złożenia pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu teleinformatycznego opłatę należy wnieść na konto:

  • organu podatkowego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy, a w przypadku udzielenia pełnomocnictwa lub prokury przez więcej niż jednego mocodawcę w jednym dokumencie - organ podatkowy właściwy ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy wskazanego w tym dokumencie jako pierwszy, który ma miejsce zamieszkania albo siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • Prezydenta miasta stołecznego Warszawy, jeżeli mocodawca albo żaden z mocodawców ustanawiających pełnomocnictwo lub prokurę w jednym dokumencie nie ma miejsca zamieszkania albo siedziby na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2025-02-10 13:01

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez   e-mail:  iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509  Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków,

- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

- ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,

- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej,

- ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,

-  rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 10 września 2018 r. w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego,

- ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach,

- ustawy z dnia 25  czerwca 2010 r. o sporcie,

- rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych,

- rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 maja 2016 r. w sprawie prowadzenia ewidencji stowarzyszeń zwykłych, jej wzoru oraz szczegółowej treści wpisów.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.

5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych,

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c) żądania usunięcia danych, gdy:
     - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
     - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
     - osoby te kwestionują prawidłowość danych,
     - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
     - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom,  których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
 


 

Metryka

  • Opublikował Bartosz Kurek
  • Data publikacji 2018-05-24 14:17
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2021-06-16 11:01

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-01-16 14:03 przez Bartosz Kurek : usunięcie omyłki pisarskiej oraz dodanie aktualizacji rozporządzenia w zakresie profilu zaufanego i podpisu zaufanego
  • zmieniono 2020-01-16 14:04 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2020-01-16 14:16 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2020-01-21 14:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-01-21 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-25 11:48 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-06-16 11:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-06-16 11:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

Wizytówka

Wydział Organizacyjny - fotokod
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-05 04:14:09
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net