BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • SPRAWY/ FORMULARZE »
  • Sprawy i formularze »
  • Wydział Gabinet Starosty, Komunikacji Społecznej i Promocji Powiatu »

KARTY USŁUG

Wydział Gabinet Starosty, Komunikacji Społecznej i Promocji Powiatu 

1. Uzyskanie dotacji na zadania publiczne z zakresu edukacji, kultury i sztuki, kultury fizycznej, turystyki, pomocy społecznej oraz ochrony i promocji zdrowia, ratownictwa i ochrony ludności.

2. Uzyskanie dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków położonych na terenie powiatu poznańskiego

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Tomasz Skupio
  • Opublikował Tomasz Skupio
  • Data publikacji 2012-02-23 12:46
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-04-30 11:19

Rejestr zmian

  • zmieniono 2012-02-23 13:00 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:01 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:01 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:03 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:05 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:05 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:06 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:06 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:08 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:08 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:11 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:12 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:13 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:13 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:15 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:16 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:17 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:18 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:18 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:19 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:20 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:20 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-05 16:34 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-06 08:18 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-06 08:19 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-04-25 12:31 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2013-08-07 08:42 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-10-10 10:36 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2013-10-10 11:26 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2013-10-17 13:43 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-09-25 10:44 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2015-03-26 12:48 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-05-25 10:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 10:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 10:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 10:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 09:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 09:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 09:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 12:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-08-17 11:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-08-17 11:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-08-17 11:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-11-08 13:15 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-04-11 13:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-29 10:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-13 08:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-01-07 14:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
  • zmieniono 2022-01-28 13:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
  • zmieniono 2022-01-28 13:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-06-29 11:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-06-29 11:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-06-29 11:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-06-29 11:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-06-29 11:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-03-13 14:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja Wydziału GS
  • zmieniono 2025-04-30 11:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-04-30 11:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W Wydziale Gabinetu Starosty, Komunikacji Społecznej i Promocji Powiatu

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509  Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:

  • Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym
  • Ustawa z 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie
  • Ustawa z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Ustawa z dnia 27 czerwca 1997 roku o bibliotekach
  • Ustawa z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
  • Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 roku o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej
  • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
  • Ustawa z dnia 26 stycznia 1984 roku Prawo prasowe
  • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych,
  2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
  3. żądania usunięcia danych, gdy:
  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

                    d.   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
8. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Ziemowit Maląg
  • Data wytworzenia 2018-05-25
  • Opublikował Ziemowit Maląg
  • Data publikacji 2018-05-25 14:54
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-04-15 08:39

Rejestr zmian

  • zmieniono 2018-05-25 14:44 przez Ziemowit Maląg
  • zmieniono 2019-03-18 11:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2019-03-18 11:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-12-03 14:38 przez Anna Skalska
  • zmieniono 2021-02-25 13:21 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2024-07-03 14:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-04-15 08:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja Wydziału GS
  • zmieniono 2025-04-15 08:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-04 09:41:20
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net