UCHWAŁA Nr 29/2006
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 11 listopada 2006r.
w sprawie: 1. Uchylenia Uchwały Nr 1/2006 Zarządu Powiatu Poznańskiego z dnia 28.11.06 r. w sprawie udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych na dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Poznańskiego. 2. Udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych na dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Poznańskiego.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1592 ze zm.) oraz §21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633 ) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia:
§ 1. Uchylić Uchwałę Nr 1/2006 Zarządu Powiatu Poznańskiego z dnia 28.11.06 r. w sprawie. udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych na dostawę tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Poznańskiego
§ 2 .Udzielić zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy prawo zamówień publicznych przedsiębiorstwu UTAL sp. z o.o. z siedzibą Poznań - Gruszczyn, za kwotę 264.297,75 zł brutto na dostawę tablic rejestracyjnych.
§ 3. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Komunikacji i Transportu.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Jan Grabkowski
Wicestarosta – Tomasz Łubiński
Członkowie Zarządu:
- Ewa Dalc
- Janusz Napierała
Uzasadnienie:
1. Uchwała Nr 1/2006 Zarządu Powiatu Poznańskiego z dnia 28.11.06 r. dotyczyła rozszerzenia zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych do kwoty 163.890,00 zł brutto z terminem realizacji do dnia 31.12.06 r. Z powodu unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Powiatu Poznańskiego, stało się koniecznym zwiększenie kwoty dostaw i wydłużenie terminu realizacji dostaw jak niżej w celu zapewnienia ciągłości pracy Wydziału Komunikacji i Transportu do momentu wyłonienia w przetargu dostawcy tablic rejestracyjnych na rok 2007 .
2. Pierwotne zamówienie zostało udzielone dnia 28.12.2005 r. w trybie przetargu nieograniczonego na łączna kwotę 1.322.333,60 zł brutto. Wartość zamówień uzupełniających wynosi 264.297,75 zł brutto, nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego. Dostawy uzupełniające zostaną zrealizowane w terminie do dnia 15.02.2007 r.
Wicestarosta Poznański
Tomasz Łubiński