BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Poradnik Klienta »
- Rezerwacja wizyt przez internet »
rezerwacja wizyt
Moduł rezerwacji wizyt przez internet
Wydział Komunikacji i Transportu
|
Usługa ta pozwala na umówienie wizyty
w Wydziale Komunikacji i Transportu w Poznaniu oraz Filiach:
w Swarzędzu, Stęszewie, Pobiedziskach, Tarnowie Podgórnym oraz Czerwonaku
na konkretny dzień i godzinę, poprzez Internet.
Rezerwacja wizyt w Wydziale Komunikacji i Transportu
dotyczy następujących spraw:
A. ODBIÓR DOWODÓW REJESTRACYJNYCH
- nie dotyczy odbioru dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez policję,
B. REJESTRACJA POJAZDÓW / WYMIANA
DOWODU REJESTRACYJNEGO
- rejestracja pojazdów,
- brak miejsca na wpisy badań technicznych,
- wtórnik dowodu rejestracyjnego,
C. AKTUALIZACJA DANYCH
- zgłoszenie sprzedaży,
- wyrejestrowanie,
- wtórnik oznaczeń,
- odbiór dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez policję wyłącznie w Starostwie Powiatowym w Poznaniu,
- nadanie nr VIN, tabliczki znamionowej,
- zaświadczenia,
- czasowe wycofanie z ruchu,
- zmiany w adnotacjach urzędowych,
- zastaw rejestrowy,
- inne.
|
|
Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej
|
Usługa ta pozwala na umówienie wizyty
w Wydziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej
na konkretny dzień i godzinę, poprzez Internet.
Rezerwacja wizyt ww. Wydziale dotyczy następujących spraw:
|
F. - PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW
H. - ODBIÓR DECYZJI, DZIENNIKÓW, ZAŚWIADCZEŃ,
INNE więcej…
|
autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Doliński
opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
data publikacji: 2014-10-25 09:30
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2019-11-14 12:26
Rejestr zmian
- zmieniono 2014-10-09 10:34 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-10-09 10:36 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-10-09 10:37 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-10-09 10:38 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-10-24 15:05 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-10-25 10:34 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-05 13:33 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści dot. AB
- zmieniono 2014-11-18 11:03 przez Administrator Systemu: korekta edytorska
- zmieniono 2014-11-18 11:23 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-18 11:24 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-18 11:25 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-18 11:27 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-18 11:28 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-18 11:29 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-18 11:30 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2014-11-18 11:31 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2015-03-05 09:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-06-05 14:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-10-28 09:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-03-08 08:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2016-09-02 15:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2016-09-05 09:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2016-09-27 10:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2016-09-27 11:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2016-10-10 14:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-11-28 10:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-11-28 10:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-04-06 14:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: kontrola danych
- zmieniono 2017-08-10 12:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2018-11-06 14:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-11-06 14:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-10-04 08:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-10-07 09:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-10-08 14:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2019-11-14 08:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-11-14 08:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-11-14 12:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-11-14 12:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
Uwaga:
Przy rezerwacji pierwszej wizyty na godzinę 8.00 nie obowiązuje konieczność przybycia do Urzędu 15 minut przed planowana wizytą!

Stronę wygenerowano: 2019-12-09 22:39:57
Strona wygenerowana z systemu bip.net