WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Poznaniu może złożyć konsument zamieszkały na terenie Powiatu Poznańskiego, który prowadzi z przedsiębiorcą spór.
Załączniki:
Wszystkie dokumenty dotyczące sprawy (np. umowa, reklamacja, odpowiedź na reklamację, faktura, paragon,
pisma w sprawie itp.).
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Powiatowy Rzecznik Konsumentów, Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8,
60-823 Poznań, parter, pokój nr 32
tel. 61 8418-830
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, pokój 002 lub
ul. Słowackiego 8, pok. 018.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Sprawa będzie załatwiana bez zbędnej zwłoki.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Konsument zostanie poinformowany o sposobie załatwienia sprawy pismem lub drogą telefoniczną.
OPŁATY
Wniosek z załącznikami nie podlegają opłacie skarbowej.
TRYB ODWOŁAWCZY
Tryb odwoławczy nie jest przewidziany.
DODATKOWE INFORMACJE
Brak
PODSTAWA PRAWNA
Art. 37 do 42 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2024-02-23