STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.21.2011 z dnia 10 sierpnia 2011 r.
STANOWISKO: inspektor
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
-
ewidencjonowanie nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Skarbu Państwa,
-
sporządzanie planów wykorzystania zasobu nieruchomości Skarbu Państwa,
-
przygotowywanie rocznych sprawozdań z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa,
-
zbywanie w drodze przetargowej i bezprzetargowej oraz odpłatne udostępnienie (najem, dzierżawa, użytkowanie) osobom trzecim nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz Powiatu Poznańskiego
-
sporządzanie umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z zarządzaniem nieruchomościami
-
dokonywanie innych czynności związanych z obrotem oraz zarządzaniem nieruchomościami
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
-
wykształcenie wyższe
-
dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
( Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz.2603 ze zm.)
-
minimum 3 letni staż pracy w zakresie gospodarowania nieruchomościami
-
obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Word-a
i Excel-a
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
-
studia podyplomowe z gospodarki nieruchomościami
-
umiejętność pracy w zespole
-
umiejętność samodzielnej organizacji pracy
-
wysoka kultura osobista
-
odporność na stres
-
umiejętność korzystania z przepisów prawa
-
umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 22.08.2011 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
opublikował: Durczak Kamila
data publikacji: 2011-08-10 08:26
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2011-08-12 07:41
Rejestr zmian
- zmieniono 2011-08-12 07:41 przez Administrator Systemu: dodanie autora informacji