STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.28.2013 z dnia 8.03.2013 r.
STANOWISKO: podinspektor ds. administrowania nieruchomościami
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
-
Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
-
Administrowanie nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu poznańskiego;
-
Koordynowanie i nadzorowanie zatrudnionych przez Starostę administratorów nieruchomości;
-
Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie najemcom opłat z tytułu najmu lokali użytkowych;
-
Wystawianie faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców;
-
Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
-
Zlecanie osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości;
-
Obsługa nieruchomości w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
-
Sporządzanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z realizacją zadań wymienionych wyżej;
-
Prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne w trybie art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych;
-
Udział w komisjach przetargowych;
-
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w trybie art. 4 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych;
-
Usuwanie awarii i ich skutków w nieruchomościach;
-
Przekazywanie do windykacji płatności od najemców zalegających z opłatami na drodze postępowania sądowego;
-
Przygotowywanie planów i sprawozdań z realizacji dochodów i wydatków budżetowych w dziale 700, rozdziale 70005.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
-
Wykształcenie wyższe, preferowane: zarządzanie, prawo, ekonomia, administracja;
-
Znajomość ustaw: Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., nr 16, poz. 93 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących zawarcia umowy najmu, dzierżawy oraz współwłasności; ustawa o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. , nr 102, poz. 651 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu; ustawa o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1592 ze zm.); ustawa prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 ze zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów rozdziału 6.-utrzymanie obiektów budowlanych;
-
Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem Worda i Excela);
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
Nieposzlakowana opinia;
-
Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
-
Doświadczenie w pracy na stanowisku administratora obiektu;
-
Licencja zarządcy nieruchomości;
-
Umiejętność pracy w zespole;
-
Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
-
Wysoka kultura osobista;
-
Komunikatywność;
-
Prawo jazdy kategorii B.
WYMAGANE DOKUMENTY:
-
CV,
-
List motywacyjny,
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
-
Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
-
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 18.03.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
opublikował: Bernard Raczkowski
data publikacji: 2013-03-08 14:03
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2013-03-11 10:39
Rejestr zmian
- zmieniono 2013-03-11 10:39 przez Administrator Systemu: korekta edytorska