STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.31.2013 z dnia 15.03.2013 r.
STANOWISKO: inspektor
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ AUDYTU I KONTROLI
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
-
Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
-
Przeprowadzanie kontroli, w szczególności kontroli finansowych;
-
Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli.
-
Przygotowywanie wniosków pokontrolnych.
-
Kontrola realizacji wniosków pokontrolnych.
-
Opracowywanie planu kontroli.
-
Sporządzanie sprawozdania z realizacji planu kontroli.
-
Opracowywanie programów kontroli.
-
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi.
-
Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Audytu i Kontroli
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
-
Wykształcenie wyższe;
-
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
-
Znajomość ustaw: m.in. o finansach publicznych, samorządzie powiatowym, systemie oświaty; prawa zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw.
-
Umiejętność redagowania tekstów;
-
Zdolności analityczne;
-
Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office);
-
Posiadanie prawa jazdy kat. B;
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
Nieposzlakowana opinia;
-
Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
-
Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
-
Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
-
Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
-
Komunikatywność;
-
Odporność na stres;
-
Umiejętność pracy w zespole;
-
Zdolności interpersonalne;
-
Wysoka kultura osobista.
WYMAGANE DOKUMENTY:
-
CV,
-
List motywacyjny,
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
-
Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
-
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 25.03.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
opublikował: Bernard Raczkowski
data publikacji: 2013-03-15 14:24
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2013-04-11 08:49
Rejestr zmian
- zmieniono 2013-04-11 08:49 przez Administrator Systemu: korekta edytorska