STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.33.2013 z dnia 26.03.2013 r.
STANOWISKO: podinspektor ds. ewidencji
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
-
Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
-
Prowadzenie ewidencji akt wydziału;
-
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt wydziału;
-
Udostępnianie i wypożyczanie pracownikom przechowywanej dokumentacji;
-
Ewidencjonowanie przechowywanej dokumentacji z lat ubiegłych;
-
Prowadzenie rejestru pomiarów wilgotności i temperatury w pomieszczeniach magazynowych;
-
Współpraca z archiwum zakładowym;
-
Realizacja wniosków o udostępnienie danych.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Zapewnione stanowisko komputerowe, odzież ochronna, wózek do przewożenia akt.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
-
Wykształcenie wyższe, preferowane: o profilu związanym z archiwizacją;
-
Znajomość ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity: Dz. U. nr 123, poz. 698 z 2011 r.);
-
Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
-
Podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane;
-
Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2002 r. nr 112, poz. 1198 ze zm.);
-
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
-
Dobra organizacja pracy;
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
Nieposzlakowana opinia;
-
Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
-
Znajomość specyfiki projektu budowlanego;
-
Doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
-
Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
-
Skrupulatność, komunikatywność;
-
Umiejętność pracy w zespole.
WYMAGANE DOKUMENTY:
-
CV,
-
List motywacyjny,
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
-
Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
-
Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 5.04.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
opublikował: Bernard Raczkowski
data publikacji: 2013-03-26 14:58
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2013-04-11 08:52
Rejestr zmian
- zmieniono 2013-04-11 08:52 przez Administrator Systemu: korekta edytorska