STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.5.2017 z dnia 31.01.2017 r.
STANOWISKO: PODINSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ DRÓG I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych;
- Przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu;
- Przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
- Opiniowanie projektów organizacji ruchu na publicznych drogach krajowych i wojewódzkich w zakresie skrzyżowania z drogami powiatowymi i gminnymi;
- Wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny;
- Opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych;
- Uzgadnianie wykorzystania w sposób szczególny dróg publicznych powiatowych i gminnych;
- Opiniowanie projektów realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
- Współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w Poznaniu;
- Współpraca z innymi instytucjami w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Dróg i Gospodarki Przestrzennej.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu; częste wyjazdy służbowe na terenie powiatu poznańskiego.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym;
- Dobra znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r.
w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.);
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, po kierunkach: budownictwo, transport;
- Studia podyplomowe w zakresie zarządzania ruchem;
- Doświadczenie w pracy, w tym w zakresie inżynierii ruchu, administracji publicznej;
- Znajomość przepisów ustawy: o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego;
- Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r.
w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 poz. 1729);
- Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 poz. 124);
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 10.02.2017 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
autor lub odpowiedzialny za treść: Violetta Wesołek
data wytworzenia: 2017-01-31
opublikował: Agata Poprawa
data publikacji: 2017-01-31 11:24