BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • URZĄD »
  • Wydziały i stanowiska samodzielne »
  • WYDZIAŁ BUDŻETU »

WYDZIAŁ BUDŻETU

Zastępca Skarbnika
Dyrektor Wydziału Budżetu
Katarzyna Jackowiak
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
 
tel. 8 410-
e-mail: katarzyna.jackowiak@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 304 

Zastępca Dyrektora Wydziału
Marzena Sala
tel. 61 8410-791
e-mail: marzena.sala@powiat.poznan.pl

III piętro, pok. 304

Pracownicy Wydziału:
tel.
61 8410-649
tel.
61 8410-791
III piętro, pok. 304

Do zadań Wydziału Budżetu "FB" należą czynności związane między innymi z wykonywaniem obsługi finansowo-księgowej Powiatu:
  1. prowadzeniem rachunkowości budżetu Powiatu oraz gospodarki finansowej Powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  2. opracowywaniem i sporządzaniem  sprawozdawczości budżetowej i finansowej, przygotowaniem projektu  sprawozdania z wykonania budżetu oraz oceny realizacji wykorzystania środków finansowych,
  3. kontrolą wykonania planów finansowych jednostek podległych Powiatowi,
  4. współpracą w zakresie pozyskiwania środków finansowych z funduszy UE i innych źródeł krajowych i zagranicznych,
  5. opracowywaniem zbiorczych materiałów do projektu budżetu Powiatu,
  6. dokonywaniem analiz wykonania budżetu i planów finansowych jednostek podległych Powiatowi.
  Zobacz także:
 ⇒ Budżet
 

Metryka

  • Opublikował Smolińska Joanna
  • Data publikacji 2018-10-11 12:40
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-07-01 14:48

Rejestr zmian

  • zmieniono 2018-10-11 12:43 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-10-11 12:46 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-10-11 12:48 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-10-12 08:51 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-10-12 13:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-10-12 13:11 przez Smolińska Joanna: aktualizacja
  • zmieniono 2018-12-07 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-05-15 08:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2019-11-26 13:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-11-26 13:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-26 13:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-01-10 10:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2020-10-26 09:39 przez Agata Poleska : aktualizacja numerów telefonów
  • zmieniono 2020-10-27 08:13 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-02-25 11:59 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-03-17 14:22 przez Pieczyński Maciej: korekta treści
  • zmieniono 2021-08-12 12:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2022-01-21 11:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2023-08-22 13:52 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-08-22 14:26 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-09-07 09:22 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2024-07-23 10:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2025-02-27 14:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja zatrudnienia
  • zmieniono 2025-03-10 13:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2025-07-01 14:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2025-07-01 14:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W Wydziale Budżetu

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:

  • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
  • Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  • Ustawa z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
  • Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych,
  2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
  3. żądania usunięcia danych, gdy:
  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

                   d. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Joanna Smolińska
  • Data wytworzenia 2018-10-12
  • Opublikował Smolińska Joanna
  • Data publikacji 2018-10-12 13:09
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-07-22 16:37

Rejestr zmian

  • zmieniono 2018-10-12 13:10 przez Smolińska Joanna
  • zmieniono 2021-02-25 11:59 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2024-07-22 16:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 15:32:40
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net