STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.13.2019 z dnia 30.04.2019 r.
STANOWISKO: PODINSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Administrowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Powiatu Poznańskiego;
- Koordynowanie i nadzorowanie procesów inwestycyjnych w tym: uzyskiwanie decyzji o warunkach zabudowy, koordynowanie wykonania dokumentacji budowlanej, uzyskiwanie decyzji pozwolenia na budowę;
- Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości;
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
- Zlecanie osobom trzecim wykonania kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości;
- Sporządzanie oraz procedowanie umów na dostawę mediów, w tym negocjacje warunków współpracy z kontrahentami;
- Prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych;
- Udział w komisjach przetargowych;
- Opracowywanie okresowych, zbiorczych informacji, sprawozdań i raportów.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Dopuszcza się możliwość wykonywania pracy w formie telepracy.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami (ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu), Kodeks cywilny (ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących zawarcia umowy najmu, dzierżawy oraz współwłasności), o samorządzie powiatowym oraz prawo budowlane (ze szczególnym uwzględnieniem przepisów rozdziału 6 utrzymanie obiektów budowlanych);
- Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Word i Excel);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność;
- Prawo jazdy kat. B.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne doświadczenie zawodowe;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 10.05.2019 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
data wytworzenia: 2019-04-30
opublikował: Agata Poprawa
data publikacji: 2019-04-30 13:41