BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- URZĄD »
- Regulamin organizacyjny »
- Archiwum - 2022 »
- ROZDZIAŁ IX - Redagowanie i opracowywanie aktów prawnych »
ROZDZIAŁ IX
Redagowanie i opracowywanie aktów prawnych
§ 71. Dyrektorzy wydziałów, zastępca skarbnika oraz stanowiska samodzielne w porozumieniu z Osobą nadzorującą, każdy w zakresie swego działania, przygotowują propozycje projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty w szczególności z uwzględnieniem postanowień ustawy o samorządzie powiatowym, Statutu a także innych przepisów prawa.
§ 72. Starosta w zakresie swoich kompetencji wydaje:
- decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, chyba że przepisy szczególne przewidują wydawanie decyzji przez Zarząd,
- zarządzenia:
a) w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji kierownika Starostwa.
b) w sprawach przewidzianych w przepisach odrębnych,
- akty prawne o innej nazwie, wynikające z przepisów szczególnych.
§ 73. Oryginały aktów prawnych przechowują:
- Biuro Rady - uchwał Rady i zawartych porozumień,
- Wydział Organizacyjny - uchwał Zarządu i zarządzeń Starosty oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych i pełnomocnictw,
- właściwe merytorycznie wydziały i stanowiska samodzielne - decyzji i innych aktów.
opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
data publikacji: 2022-01-19 11:13
zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
ostatnia modyfikacja: 2022-01-27 13:25
Rejestr zmian
- zmieniono 2022-01-19 11:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2022-01-27 13:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

Stronę wygenerowano: 2025-05-03 06:14:26
Strona wygenerowana z systemu bip.net