UCHWAŁA Nr 130/5/2000
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 17 stycznia 2000r.
W sprawie: 1. Zatwierdzenia dokumentacji przetargowej na dostawę artykułów papierniczych i biurowych dla potrzeb Starostwa.
2. Powołania komisji przetargowej do wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę artykułów papierniczych i biurowych.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy z drwa 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz.U. Nr 91, poz. 578 z póź. zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wlkp. Nr 30, poz. 633) uchwala, co następuje:
§ 1. Zarząd zatwierdza dokumentację przetargową na artykuły papiernicze i biurowe dla potrzeb Starostwa stanowiącą załącznik* do niniejszej uchwały.
§ 2. Zarząd powołuje komisje przetargową do oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty na dostawę, o której mowa w § 1 w następującym składzie;
1. Karol Chyra;
2. Aleksandra Waszak;
3. Grażyna Szmygin;
4. Przedstawiciel Komisji Finansów Rady Powiatu;
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Referatowi Administracyjnemu.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Ryszard Pomin
Wicestarosta - Jan Grabkowski
Członek Zarządu:
- Marek Woźniak
- Jerzy Lechnerowski
- Marek Bigosiński
*Załącznik do wglądu w Wydziale Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Poznaniu.