BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
Treść strony
UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA W SPRAWIE DODATKU MIESZKANIOWEGO (AB-11)
WYMAGANE DOKUMENTY
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej.
Złożenie dokumentów: Sekretariat Wydziału, parter, pokój Nr 010. Wszelkie informacje w sprawach złożonego wniosku o wydanie zaświadczenia w sprawie dodatków mieszkaniowych można uzyskać pod nr telefonu 61 8410-504, 61 8410-550.
Odbiór dokumentów: parter, pokój nr 009. Zaświadczenie Inwestor odbiera osobiście lub za pośrednictwem osoby przez niego upoważnionej. Upoważnienie przedkłada się na piśmie wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej
w wysokości 17 złotych. Nie pobiera się opłaty od członków najbliższej rodziny i zameldowanych pod tym samym adresem.
Wszelkie informacje w sprawach związanych z odbiorem dokumentacji można uzyskać pod nr 61 8410-513.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Do terminu rozpatrzenia wniosku nie wlicza się terminów przewidzianych przepisami prawa do dokonania określonych czynności i okresów zawieszania postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy Inwestora,
albo z przyczyn niezależnych od organu.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia albo wydanie postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.
OPŁATY
Opłatę skarbową uiszcza się wraz ze składanym wnioskiem (wówczas opłata ta zostanie naliczona) na konto:
nazwa odbiorcy:
Miasto Poznań, Wydział Finansowy,
Oddział Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań;
nr rachunku konto PKO Bank Polski S.A.
94 1020 4027 0000 1602 1262 0763
Opłaty można dokonać między innymi:
- w placówce pocztowej
- w sklepach, w których działa punkt płatniczy
- poprzez bankowość mobilną - za pośrednictwem osobistego telefonu z własną bankowością elektroniczną złożenie tą drogą dyspozycji oraz przesłanie na adres mailowy urzędnika potwierdzenie opłaty
- przelew tradycyjny
TRYB ODWOŁAWCZY
Od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenie przysługuje stronom postępowania zażalenie do Wojewody Wielkopolskiego, w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia. Zażalenie składa się za pośrednictwem Starosty Poznańskiego.
DODATKOWE INFORMACJE
Brak
PODSTAWA PRAWNA
-
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie dodatków mieszkaniowych.
-
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego.
DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2022-03-23
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jan Kędzioradata wytworzenia: 2006-07-25
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2006-07-25 12:35
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2023-11-13 13:23
Rejestr zmian
- 27.10.06; zmiana treści informacji - aktualizacja
- 03.01.07; zmiana treści informacji - zmiana opłat skarbowych
- 20.07.07; korekta/update systemu
- 17.08.07; wprowadzenie autora informacji
- 25.03.08; korekta edytorska
- 02.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
- 01.09.08; zmiany w ustawie o opłacie skarbowej
- 20.04.10; aktualizacja treści - opłata skarbowa
- 10.06.10; aktualizacja treści informacji
- 29.06.10; zmiana kodu karty
- 02.08.10; aktualizacja informacji - zmiana rachunku bankowego oplaty skarbowej
- 07.01.11; aktualizacja podstawy prawnej
- zmieniono 2012-05-15 11:56 przez Administrator Systemu: dodanie informacji dot. punktów poboru opłat
- zmieniono 2013-04-08 15:46 przez Administrator Systemu: aktualizacja
- zmieniono 2013-06-13 15:10 przez Administrator Systemu: aktualizacja
- zmieniono 2013-10-18 12:57 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
- zmieniono 2014-12-15 15:19 przez Agata Tomaszewska : zmiana rachunku bankowego opłaty skarbowej
- zmieniono 2015-01-02 13:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2015-01-30 08:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2015-08-05 14:57 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2015-10-16 08:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-10-13 08:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2016-11-24 12:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2016-12-13 15:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2018-12-05 07:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2019-09-10 13:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2019-12-31 11:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2020-02-26 08:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2020-10-30 10:03 przez Agata Poleska : korekta edytorska
- zmieniono 2021-02-01 10:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
- zmieniono 2021-04-08 10:52 przez Pieczyński Maciej: dodanie informacji o wstrzymaniu biegu spraw zgodnie z Zarządzeniem Nr 25/2021
- zmieniono 2021-05-26 14:57 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja informacji o wstrzymaniu biegu załatwiania spraw, w związku z COVID-19
- zmieniono 2021-12-16 10:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2022-03-23 11:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2022-06-09 11:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2023-11-13 13:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2023-11-13 13:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2023-11-13 13:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński