BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Joanna Rządkowska-Jurga
tel. 61 8410-686
e-mail: joanna.rzadkowska-jurga@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 103C
Zastępca Dyrektora Wydziału
Magdalena Zajączek
tel. 61 8410-790
e-mail: magdalena.zajaczek@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 103A
Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-794
tel. 61 8410-774
tel. 61 8410-755
I piętro, pok. 103A
e-mail: zp@powiat.poznan.pl
Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:
- przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Powiat, Skarb Państwa i Starostwo, w oparciu o wnioski złożone przez wydziały i stanowiska samodzielne,
- prowadzeniem rejestru postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz rejestru odwołań,
- opracowywaniem planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- przygotowywaniem sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Rządkowskadata wytworzenia: 2009-03-09
- opublikował: Rządkowska - Jurga Joannadata publikacji: 2009-03-04 14:59
- zmodyfikował: Pieczyński Maciejostatnia modyfikacja: 2023-08-22 14:29