BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.19.2011 z dnia 21 lipca 2011 r.
STANOWISKO: referent
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielonych zamówień publicznych;
- Prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej udzielanych zamówień publicznych;
- Przygotowywanie projektów umów dotyczących realizacji zamówień publicznych;
- Prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań;
- Prowadzenie rejestru postępowań;
- Zamieszczanie informacji dotyczących przetargów w Internecie (BIP), na stronie UZP;
- Opracowywanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień;
- Archiwizacja dokumentów;
- Kompletowanie materiałów kierowanych na posiedzenia Zarządu;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Biuro Zamówień Publicznych.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
1. Wykształcenie wyższe;
2. Minimum dwuletni staż pracy;
3. Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
4. Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji z zakresu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego potwierdzone np.: opiniami, referencjami, zakresem czynności;
5. Umiejętność organizacji pracy;
6. Znajomość obsługi komputera;
7. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej;
8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
2. Wysoka kultura osobista;
3. Umiejętność pracy w zespole;
4.Odporność na stres i pracę pod presją czasu;
5 Komunikatywność;
6. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 1.08.2011 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Durczak Kamiladata publikacji: 2011-07-21 12:15
- zmodyfikował: Durczak Kamilaostatnia modyfikacja: 2011-07-28 07:22