BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.24.2011 z dnia 11 października 2011 r.
STANOWISKO: podinspektor ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
Referat Regulacji Prawnych
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego;
2) Pozyskiwanie, gromadzenie i opracowanie niezbędnych dokumentów w prowadzonych postępowaniach wieczystoksięgowych;
3) Badanie ksiąg wieczystych i praca na dokumentach geodezyjnych (mapy, matrykuły, wypisy i wyrysy, wyciągi z wykazu zmian gruntowych, księgi parcel);
4) Zakładania ksiąg wieczystych, wydawanie zaświadczeń;
5) Udzielanie informacji mieszkańcom powiatu o potrzebie sprawdzania ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym;
6) Opracowywanie miesięcznych sprawozdań.
2. Zależność służbowa: Zastępca Dyrektora Wydziału Nieruchomości.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość przepisów ustaw: o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2007 r. Nr 191 poz. 1365 ze zm.), o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2001 r., Nr 124, poz. 1361 ze zm.), Kodeks cywilny w zakresie prawa rzeczowego (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.), Kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących wydawania zaświadczeń (Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 ze zm.), przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.) oraz przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990 r. Nr 32, poz. 191 ze zm.).
- Umiejętność obsługi komputera (bardzo dobra znajomość pakietu Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel);
- Komunikatywność;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- Umiejętność badania ksiąg wieczystych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 21.10.2011 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Bernard Raczkowskidata publikacji: 2011-10-11 12:55
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2011-10-12 07:49