BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.23.2013 z dnia 22.02.2013 r.
STANOWISKO: inspektor
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych o pozwoleniu
na budowę;
2) Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających
pozwolenia na budowę;.
3) Wydawanie zaświadczeń;
4) Udzielania informacji o sposobie załatwienia spraw i procedurach stosowanych w Wydziale
Administracji Architektoniczno-Budowlanej;
5) Współpraca z ewidencją wydziałową, udzielanie odpowiedzi na wnioski z rejestru
udostępniania dokumentacji;
6) Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów;
7) Wykonywanie innych prac administracyjnych.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Bezpośredni kontakt z klientem. Praca od 1.04.2013 r.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa;
- Minimum trzyletni staż pracy;
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
- Znajomość ustawy Prawo budowlane;
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
-
Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
- Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
- Skrupulatność, komunikatywność;
- Umiejętność pracy w zespole.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 4.03.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu)
z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2013-02-22 09:15