BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.33.2013 z dnia 26.03.2013 r.
STANOWISKO: podinspektor ds. ewidencji
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
- Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Prowadzenie ewidencji akt wydziału;
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie akt wydziału;
- Udostępnianie i wypożyczanie pracownikom przechowywanej dokumentacji;
- Ewidencjonowanie przechowywanej dokumentacji z lat ubiegłych;
- Prowadzenie rejestru pomiarów wilgotności i temperatury w pomieszczeniach magazynowych;
- Współpraca z archiwum zakładowym;
- Realizacja wniosków o udostępnienie danych.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Zapewnione stanowisko komputerowe, odzież ochronna, wózek do przewożenia akt.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe, preferowane: o profilu związanym z archiwizacją;
- Znajomość ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity: Dz. U. nr 123, poz. 698 z 2011 r.);
- Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo budowlane;
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2002 r. nr 112, poz. 1198 ze zm.);
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- Dobra organizacja pracy;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Znajomość specyfiki projektu budowlanego;
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
- Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
- Skrupulatność, komunikatywność;
-
Umiejętność pracy w zespole.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 5.04.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Bernard Raczkowskidata publikacji: 2013-03-26 14:58
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2013-04-11 08:52