BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 916/2002
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 22 kwietnia 2002r.
w sprawie: likwidacji mebli biurowych znajdujących się w pomieszczeniach budynku położonego w Poznaniu przy ul. Słowackiego 8.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 91, poz. 578 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego będącego załącznikiem do Uchwały Rady Powiatu Poznańskiego Nr IV/20/99 z 22 stycznia 1999 r. (Dz. Urz. Woj. Wlkp. Nr 59, poz. 1254) uchwala się, co następuje:
§ 1. 1. Zarząd postanawia zlikwidować meble biurowe znajdujące ie. w pomieszczeniach budynku położonego w Poznaniu przy ulicy Słowackiego 8.
2. Wykaz mebli przeznaczonych do likwidacji został zamieszczony w załączniku stanowiącym integralną część niniejszej Uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Kierownikowi Wydziału Administracyjnego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Ryszard Pomin
Wicestarosta - Jan Grabkowski
Członkowie Zarządu:
- Jerzy Lechnerowski
- Gabriela Ozorowska
- Marek Woźniak
Uzasadnienie:
Meble biurowe przeznaczone do likwidacji znajdują się w pomieszczeniach usytuowanych na II piętrze budynku położonego w Poznaniu przy ulicy Słowackiego 8.
Zasadnym jest podjęcie uchwały w sprawie likwidacji przedmiotowych mebli z uwagi na:
- brak możliwości zagospodarowania ich w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu,
- brak zainteresowania ze strony jednostek organizacyjnych i innych placówek, do których Wydział Administracyjny zwrócił się z propozycją nieodpłatnego ich przekazania,
- wysoki stopień zużycia funkcjonalnego
- niską wartość rynkową,
- brak pomieszczeń, w których można byłoby je zmagazynować ( pomieszczenia, w, których obecnie znajdują się meble zostały przeznaczone do wynajęcia Przychodni Alergologiczno-Pulmanologicznej).
Jan Grabkowski
Wicestarosta Poznański
Załącznik
Lp. nazwa
1. biurko
2. szafa segmentowa
3. szafa biblioteczna
4. szafa -zabudowa umywalki
5. szafa wnękowa (wykonana na wymiar)
6. biurko
7. szafa segmentowa
8. szafa - zabudowa umywalki
9. fotele 3 szt.
Ryszard Pomin
Starosta Poznański
- opublikował: Kaźmierczak Izabeladata publikacji: 2003-07-07 15:22
- zmodyfikował: Pieczyński Maciejostatnia modyfikacja: 2011-05-02 10:37