Przejdź do strony głównej
Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści strony
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do ułatwień dostępu
Przejdź do strony: Deklaracja dostępności
Wywołanie wersji strony o wysokim poziomie kontrastu
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
www.powiat.poznan.pl
Fotokod z linkiem do tej strony
Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
A
domyślna wielkość czcionki
A
duża wielkość czcionki
A
największa wielkość czcionki
Wysoki kontrast
domyślny odstęp pomiędzy znakami
domyślny odstęp pomiędzy wyrazami
domyślna interlinia
domyślny sposób wyświetlania linków
Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Wyszukiwarka
Fraza wyszukiwania
:
Miejsce wyszukiwania
:
w całym serwisie
tylko na tej stronie i jej podstronach
na stronie "Ogłoszenia o prowadzonych postępowaniach"
na stronie "OGŁOSZENIA/ KOMUNIKATY"
na stronie "SPRAWY/ FORMULARZE"
na stronie "Uchwały zarządu powiatu"
na stronie "Uchwały rady powiatu"
Wyszukaj
Ścieżka nawigacyjna
Nawigacja:
Strona główna
Strona startowa
Treść strony
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Ankieta dotycząca jakości obsługi klienta
Ankieta dotycząca jakości obsługi klienta
Uprzejmie prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pomogą one podnieść jakość świadczonych usług. Dziękujemy za wypełnienie ankiety.
Uprzejmie prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pomogą one podnieść jakość świadczonych usług. Dziękujemy za wypełnienie ankiety.
1. Czy bez problemu trafił/a Pan/ Pani do odpowiedniej komórki organizacyjnej?
1 - bardzo nisko
2 - nisko
3 - średnio
4 - wysoko
5 - bardzo wysoko
2. Jak ocenia Pan/Pani terminowość załatwienia sprawy?
1 - bardzo nisko
2 - nisko
3 - średnio
4 - wysoko
5 - bardzo wysoko
3. Jak ocenia Pan/Pani zakres posiadanej wiedzy i kompetencje pracowników Starostwa?
1 - bardzo nisko
2 - nisko
3 - średnio
4 - wysoko
5 - bardzo wysoko
4. Jak ocenia Pan/Pani zaangażowanie pracowników Starostwa w wykonywaną pracę?
1 - bardzo nisko
2 - nisko
3 - średnio
4 - wysoko
5 - bardzo wysoko
5. Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość i kulturę osobistą pracowników Starostwa Powiatowego?
1 - bardzo nisko
2 - nisko
3 - średnio
4 - wysoko
5 - bardzo wysoko
6. Jak ocenia Pan/Pani poziom świadczenia usług elektronicznych w Starostwie Powiatowym?
1 - bardzo nisko
2 - nisko
3 - średnio
4 - wysoko
5 - bardzo wysoko
7. Czy korzystał/a Pan/Pani z informacji zawartych na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Poznaniu?
1 - bardzo nisko
2 - nisko
3 - średnio
4 - wysoko
5 - bardzo wysoko
8. Co jest dla Pana/Pani najważniejsze podczas załatwiania spraw w Urzędzie?
wiedza i kompetencje pracowników
troska o klienta
termin załatwienia sprawy
możliwość załatwienia sprawy drogą elektroniczną
9. Która komórka organizacyjna była celem Pana/Pani wizyty w Starostwie?
Wydział (proszę podać nazwę):
Prześlij
Banery
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.