BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Ankieta dotycząca jakości obsługi klienta
Ankieta dotycząca jakości obsługi klienta
Uprzejmie prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pomogą one podnieść jakość świadczonych usług. Dziękujemy za wypełnienie ankiety.
Uprzejmie prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pomogą one podnieść jakość świadczonych usług. Dziękujemy za wypełnienie ankiety.
1. Czy bez problemu trafił/a Pan/ Pani do odpowiedniej komórki organizacyjnej?





 
2. Jak ocenia Pan/Pani terminowość załatwienia sprawy?





 
3. Jak ocenia Pan/Pani zakres posiadanej wiedzy i kompetencje pracowników Starostwa?





 
4. Jak ocenia Pan/Pani zaangażowanie pracowników Starostwa w wykonywaną pracę?





 
5. Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość i kulturę osobistą pracowników Starostwa Powiatowego?





 
6. Jak ocenia Pan/Pani poziom świadczenia usług elektronicznych w Starostwie Powiatowym?





 
7. Czy korzystał/a Pan/Pani z informacji zawartych na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Poznaniu?





 
8. Co jest dla Pana/Pani najważniejsze podczas załatwiania spraw w Urzędzie?




 

9. Która komórka organizacyjna była celem Pana/Pani wizyty w Starostwie?

 
Wydział (proszę podać nazwę):
 

Banery