BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • URZĄD »
  • Wydziały i stanowiska samodzielne »
  • WYDZIAŁ AUDYTU I KONTROLI »

Wydziały, zespoły, samodzielne stanowiska

Redaguje Mariusz Strzyżewski


WYDZIAŁ AUDYTU I KONTROLI

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Lucyna Jankowska
tel. 61 8418-813
e-mail: lucyna.jankowska@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 136

Zastępca Dyrektora Wydziału
Karolina Mądrzak
tel. 61 2228-966
e-mail: karolina.madrzak@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 133

Pełnomocnik Starosty Poznańskiego ds. Systemu Zarządzania Jakością
Dorota Kuklińska
tel. 61 8410-693
e-mail: dorota.kuklinska@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 132

Pracownicy Wydziału:
tel. 61 2228-858
tel. 61 8410-669
tel. 61 8418-815
I piętro, pok. 132, 133

Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:

  1. prowadzeniem postępowań kontrolnych w komórkach organizacyjnych Starostwa oraz jednostkach organizacyjnych Powiatu (kontrola instytucjonalna) na podstawie przepisów prawa i regulacji wewnętrznych,
  2. prowadzeniem kontroli wykorzystywania środków publicznych przekazywanych z budżetu Powiatu innym podmiotom na podstawie przepisów prawa i regulacji wewnętrznych,
  3. audytem wewnętrznym, określonym w przepisach prawa, zgodnie ze standardami audytu wewnętrznego, kartą audytu wewnętrznego i kodeksem etyki audytora wewnętrznego,
  4. systemem zarządzania jakością, wynikającym z przyjętej polityki jakości,
  5. organizacją i przeprowadzeniem spisu z natury.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Mariusz Strzyżewski
  • Data wytworzenia 2009-06-30
  • Opublikował Tomasz Sobkowiak
  • Data publikacji 2009-07-01 07:57
  • Ostatnio zmodyfikował Tomasz Sobkowiak
  • Ostatnia modyfikacja 2025-06-27 13:17

Rejestr zmian

  • 04.11.09, dodanie nazwy obiektu, sprawdzenie aktualności danych;
  • 04.12.09, aktualizacja numerów telefonów;
  • 27.01.10, aktulizacja informacji;
  • 24.11.10, sprawdzenie aktualności danych;
  • zmieniono 2011-10-31 11:31 przez Strzyżewski Mariusz: 31.10.11; przegląd treści
  • zmieniono 2012-01-12 10:11 przez Strzyżewski Mariusz: aktualizacja struktury organizacyjnej
  • zmieniono 2012-04-10 15:20 przez Strzyżewski Mariusz: przegląd treści
  • zmieniono 2012-06-28 14:26 przez Strzyżewski Mariusz: sprawdzenie aktualności informacji
  • zmieniono 2013-01-15 11:58 przez Strzyżewski Mariusz: aktualizacja danych
  • zmieniono 2013-02-25 12:58 przez Strzyżewski Mariusz: aktualizacja danych
  • zmieniono 2013-03-29 12:41 przez Strzyżewski Mariusz: aktualizacja informacji
  • zmieniono 2013-03-29 12:45 przez Strzyżewski Mariusz
  • zmieniono 2013-04-04 13:40 przez Strzyżewski Mariusz: aktualizacja nr telefonu
  • zmieniono 2013-06-26 13:25 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2013-06-26 14:48 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2014-03-25 10:14 przez Strzyżewski Mariusz: aktualizacja zadań wydziału - zmiana Regulaminu Organizacyjnego
  • zmieniono 2014-04-02 14:26 przez Strzyżewski Mariusz: uzupelnienie wykazu telefonów
  • zmieniono 2015-01-08 09:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta adresu email
  • zmieniono 2015-01-08 09:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-04-14 08:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-07 13:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-20 12:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-10-19 11:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-10-19 13:14 przez Tomasz Sobkowiak: aktualizcja danych
  • zmieniono 2017-11-23 10:13 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2017-12-29 12:40 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-01-29 13:25 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-02-05 11:05 przez Strzyżewski Mariusz: aktualizacja czynności wydziału (nowy RO)
  • zmieniono 2018-02-27 09:56 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-03-30 13:36 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-04-25 13:25 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-05-29 07:59 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-06-29 08:17 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-07-31 11:30 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-08-21 14:21 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-09-26 10:18 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-10-10 14:31 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-11-26 11:09 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-12-27 09:16 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-01-29 09:41 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-02-19 08:28 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-03-29 13:53 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-04-19 12:47 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-05-27 15:39 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-06-21 13:49 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-07-31 13:56 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-08-23 12:55 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-09-30 10:28 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-10-23 14:37 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-11-27 11:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-11-27 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-27 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-28 14:15 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2019-12-31 10:15 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-01-13 10:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja ze względu na nowy regulamin organizacyjny
  • zmieniono 2020-01-24 08:41 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-02-21 08:37 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-03-24 09:46 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-04-22 14:39 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-05-28 14:44 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-07-07 09:47 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-08-12 12:08 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-09-22 08:41 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-10-21 08:58 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-10-27 08:21 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2020-11-27 12:16 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2020-12-31 08:59 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-01-29 13:59 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-02-24 11:33 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-02-26 10:22 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-03-22 13:19 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-04-28 09:21 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-05-31 14:23 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-06-22 14:36 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-07-30 09:17 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-08-12 12:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-08-31 11:18 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-09-22 09:03 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-10-26 13:18 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-11-19 13:07 przez Tomasz Sobkowiak: zmiana numeracji pokoi
  • zmieniono 2021-12-27 15:29 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-01-25 08:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2022-01-28 09:58 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-02-28 15:30 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-03-31 10:44 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-04-19 10:45 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-05-27 14:21 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-06-29 14:42 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-07-25 14:38 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-08-31 16:49 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-09-28 10:57 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-10-25 13:51 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-11-28 16:14 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-12-30 09:54 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-02-07 14:15 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-03-29 11:13 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-04-28 09:31 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-05-24 12:34 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-06-28 10:05 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-07-25 12:13 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-08-16 14:55 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-08-25 13:57 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-08-25 14:19 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2023-09-12 14:48 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-10-23 16:01 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-11-24 11:42 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2023-12-28 14:25 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-01-29 08:12 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-02-26 15:54 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-03-28 10:47 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-04-19 14:53 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-05-29 08:45 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-07-17 14:47 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-08-23 13:01 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-09-24 10:14 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-10-30 13:39 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-11-16 12:41 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2024-12-23 10:36 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2025-01-31 10:27 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2025-02-28 11:25 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2025-03-17 11:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści po zmianie regulaminu
  • zmieniono 2025-03-26 07:49 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2025-04-30 13:14 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2025-05-30 12:53 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści
  • zmieniono 2025-06-27 13:17 przez Tomasz Sobkowiak: przegląd treści

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w wydziale Audytu i Kontroli

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
  • Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
  • Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  • Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
  • Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu
  • Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie standardów audytu wewnętrznego  dla  jednostek  sektora  finansów  publicznych
  1. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
  2. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

          a) dostępu do swoich danych osobowych,

          b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

          c) żądania usunięcia danych, gdy:

               - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

               - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

          d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

               - osoby te kwestionują prawidłowość danych,

               - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

               - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  1. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2021-06-21 10:02
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-07-23 13:51

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-07-23 13:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 15:03:37
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net