UCHWAŁA Nr 1114/2005
ZARZADU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 5 sierpnia 2005r.
w sprawie: 1. Przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na projekt, dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zwanego dalej "SEOD", wraz z niezbędną platformą systemową i bazodanową. 2. Zatwierdzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Powołania komisji przetargowej.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592 ze zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633 ).
Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia co następuje:
§ 1. Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na projekt, dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zwanego dalej "SEOD", wraz z niezbędną platformą systemową i bazodanową.
§ 2. 4. Zatwierdzić Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia stanowiąca załącznik do niniejszej Uchwały.
§ 3. Powołać komisje przetargową w składzie:
1) Aleksandra Waszak;
2) Anna Matuszak;
3) Małgorzata Radomska;
4) Adam Habryło;
5) Piotr Springer;
6) Lucyna Jankowska;
7) Marek Jóźwiak.
§ 4. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Jan Grabkowski
Członkowie Zarządu
- Ewa Dalc
- Tomasz Łubiński