BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • URZĄD »
  • Wydziały i stanowiska samodzielne »
  • WYDZIAŁ INFORMATYKI »

wydz. informatyki

Redaguje Małgorzata Radomska

WYDZIAŁ INFORMATYKI 

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Piotr Springer
tel. 61 8410-726
e-mail: wi@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 218

Zastępca Dyrektora Wydziału
Michał Królak
tel. 61 8410-795
e-mail: michal.krolak@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 216

Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-521
tel. 61 8410-575
tel. 61 8410-751
tel. 61 8418-821
tel. 61 8410-795

Do  zadań Wydziału Informatyki należą czynności związane między innymi z:

1. w zakresie informatyzacji Starostwa:

  1. planowaniem i rozwojem informatycznym Starostwa,
  2. budowaniem i modernizacją serwisów intranetowych,
  3. wdrażaniem nowych technologii i systemów informatycznych,
  4. tworzeniem aplikacji programowych w celu usprawnienia pracy wydziału i Starostwa,
  5. planowaniem i zakupem sprzętu oraz oprogramowania teleinformatycznego,
  6. planowaniem i nadzorem nad łącznością teleinformatyczną (telekomunikacyjną),

2. w zakresie administracji i zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną:

  1. prowadzeniem ewidencji sprzętu informatycznego, zasobów informatycznych, oprogramowania, licencji, dokumentacji programowej itp.,
  2. nadzorem nad okablowaniem strukturalnym w zakresie sieci teleinformatycznych,

3. w zakresie administracji i zarządzania bazami danych i aplikacjami:

  1. administracją i konserwacją baz danych i aplikacji,
  2. inicjowaniem zmian w przepisach wewnętrznych w celu dostosowania do eksploatowanych aplikacji,
  3. inicjowaniem i nadzorem nad uruchomieniem nowych funkcjonalności we wdrożonych bazach danych i aplikacjach.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Małgorzata Radomska
  • Data wytworzenia 2007-08-08
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2007-08-08 13:48
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-05-30 09:56

Rejestr zmian

  • 31.08.07; update systemu
  • 13.09.07: dodanie adresu e-mail
  • 17.09.07; korekta edytorska
  • 15.02.08; dodanie numeru tel.
  • 11.08.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 08.10.08; korekta
  • 18.11.08; korekta tel, mail
  • 27.04.09; korekta
  • 23.11.09; korekta
  • 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
  • 01.04.10; korekta adresu email
  • 08.04.10; przeglad informacji
  • 30.04.10 korekta
  • 31.04.10 korekta
  • 17.06.10 przeglad informacji
  • 05.07.10 przegląd informacji
  • 16.08.10 korekta
  • 13.09.10 przeglad informacji
  • 28.10.10 przeglad informacji
  • 29.11.10 korekta
  • 20.12.10 przeglad informacji
  • 24.01.11 korekta
  • 08.02.11 przeglad informacji
  • 29.03.11 przeglad informacji
  • 19.04.11 przeglad informacji
  • zmieniono 2011-05-20 10:01 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2011-05-30 09:21 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2011-05-30 09:22 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2011-06-29 10:41 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2011-07-22 10:21 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2011-08-17 13:25 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2011-09-28 11:31 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2011-10-27 11:22 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2011-10-27 11:27 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2011-11-23 12:59 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-01-10 13:45 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-02-22 13:50 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-03-20 12:05 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-04-27 11:18 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-05-24 13:51 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-07-03 09:19 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-07-05 07:30 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-07-05 07:34 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-07-05 07:36 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-07-06 12:26 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-08-28 11:18 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-10-12 10:11 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-11-20 10:07 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2012-12-14 08:04 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2013-01-31 08:05 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2013-02-26 13:26 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2013-03-25 15:34 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2013-04-24 10:08 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2013-05-27 09:36 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2013-05-27 12:32 przez Kaźmierczak Przemysław : przegląd treści
  • zmieniono 2013-06-27 08:57 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2013-06-27 08:58 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-06-27 08:58 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-08-05 11:51 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2013-09-26 15:29 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2013-10-28 12:33 przez Kaźmierczak Przemysław : przegląd informacji
  • zmieniono 2013-11-21 07:54 przez Kaźmierczak Przemysław : przegląd treści
  • zmieniono 2014-01-27 15:40 przez Kaźmierczak Przemysław : przegląd informacji
  • zmieniono 2014-01-27 15:40 przez Kaźmierczak Przemysław
  • zmieniono 2014-02-26 10:13 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2014-03-27 08:24 przez Kaźmierczak Przemysław : przegląd treści
  • zmieniono 2014-05-26 15:13 przez Kaźmierczak Przemysław : przegląd informacji
  • zmieniono 2014-06-24 13:06 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2014-07-28 14:24 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2014-08-20 11:41 przez Kaźmierczak Przemysław : przegląd treści
  • zmieniono 2014-09-30 11:42 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2014-10-29 10:42 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2014-11-24 10:20 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2015-01-26 14:17 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2015-02-17 11:38 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2015-03-30 16:34 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2015-04-14 12:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-27 13:17 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2015-07-07 13:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-21 08:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2015-07-30 12:16 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2015-08-20 12:45 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2015-09-24 11:44 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2015-10-22 12:25 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2016-01-28 12:17 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd informacji
  • zmieniono 2016-02-02 09:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-03-31 08:08 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd informacji
  • zmieniono 2016-05-04 10:54 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd informacji
  • zmieniono 2016-05-23 08:08 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd informacji
  • zmieniono 2016-06-20 09:13 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd informacji
  • zmieniono 2016-07-25 15:34 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd informacji
  • zmieniono 2016-08-29 13:45 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd informacji
  • zmieniono 2016-09-30 14:32 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2016-10-25 08:57 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2017-10-20 09:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: kontrola danych
  • zmieniono 2018-01-23 12:52 przez Kaźmierczak Przemysław : Przegląd treści
  • zmieniono 2018-02-02 09:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-09-21 09:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-11-27 13:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-11-27 13:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-01-13 11:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja ze względu na nowy regulamin organizacyjny
  • zmieniono 2020-01-13 11:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-07-21 11:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-07-21 11:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-10-27 08:24 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-01-13 08:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-02-26 10:41 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-02-26 10:44 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-08-12 12:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2022-01-25 08:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2022-01-25 08:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-30 11:52 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
  • zmieniono 2025-05-30 09:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w Wydziale Informatyki

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:

– ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,

– ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej

– ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne

– rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę 1999/93/WE

– ustawa z 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej

– ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa

– ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych

  1. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
  2. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych,

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c) żądania usunięcia danych, gdy:

– dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

– dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

– osoby te kwestionują prawidłowość danych,

– przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

– Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  1. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2021-09-06 14:05
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2021-09-06 14:06

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-09-06 14:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-14 23:57:58
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net