BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • SPRAWY/ FORMULARZE »
  • Sprawy i formularze »
  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa »

wydziały - sprawy

Redaguje Dariusz Doliński - Wydział Organizacyjny

Komunikat

Od złożenia pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu teleinformatycznego opłatę należy wnieść na konto:

  • organu podatkowego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy, a w przypadku udzielenia pełnomocnictwa lub prokury przez więcej niż jednego mocodawcę w jednym dokumencie - organ podatkowy właściwy ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę mocodawcy wskazanego w tym dokumencie jako pierwszy, który ma miejsce zamieszkania albo siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • Prezydenta miasta stołecznego Warszawy, jeżeli mocodawca albo żaden z mocodawców ustanawiających pełnomocnictwo lub prokurę w jednym dokumencie nie ma miejsca zamieszkania albo siedziby na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2025-02-10 13:01

KOMUNIKAT

W sprawach rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów, zapraszamy Mieszkańców Powiatu Poznańskiego do kontaktu bezpośrednio z Wydziałem Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ulicy Jackowskiego 18.
Ze względu na długotrwałą procedurę rejestracyjną, obsługa klientów odbywać się będzie w sposób następujący:

  • w poniedziałki w godzinach         od 9.00 do 15.30
  • od wtorku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00

W celu usprawnienia obsługi Państwa wniosków, prosimy o wcześniejsze telefonicznie umówienie terminu wizyty pod numerem
tel. 61 8410 579 lub 61 8410 750.

Ponadto informujemy, iż złożenie ww. wniosków może odbyć się bez osobistej wizyty w urzędzie,
tj. poprzez wniosek elektroniczny w systemie REJA24 na stronie internetowej: https://interesant.reja24.gov.pl/

Treść komunikatu w sprawach rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów
(PDF 211,34KB)

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2023-07-07 08:08
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-10-31 08:32

Rejestr zmian

  • zmieniono 2023-07-07 08:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 08:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 08:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 08:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 09:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 10:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 10:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 10:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 10:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-28 13:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-08-28 14:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-28 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-28 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-28 14:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-09-18 10:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-10-31 08:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-10-31 08:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

KARTY USŁUG

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
1. Uzyskanie zaświadczenia dotyczącego objęcia działki uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy o lasach.
 2. Uzyskanie karty wędkarskiej lub karty łowiectwa podwodnego.
 3. Rejestracja jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 M
 4. Zatwierdzenie projektu robót geologicznych.
 5. Zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej, geologiczno-inżynierskiej i geologicznej złoża kopaliny.
 6. Udzielenie koncesji na wydobywanie kopalin.
 7. Zgłaszanie projektu robót geologicznych obejmującego wiercenia w celu wykorzystania ciepła Ziemi.
 8. Uzyskanie pozwolenia na wprowadzenie pyłów i gazów do powietrza w związku z eksploatacją instalacji.
9. Przyjęcie zgłoszenia instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko z uwagi na wprowadzenie gazów i/lub pyłów do powietrza.
10. Przyjęcie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne.
11. Uzyskanie pozwolenia na wytwarzanie odpadów, związanych z eksploatacją instalacji.
12. Uzyskanie zezwolenia na zbieranie odpadów.
13. Uzyskanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów.
14. Decyzje związane z rekultywacją gruntów zdewastowanych lub zdegradowanych w wyniku działalności przemysłowej.
15. Uzyskanie decyzji o wyłączeniu gruntów rolnych z produkcji.
16.
Powiadomienie Starosty o zamiarze wykonywania w zabudowie zagrodowej działalności innej niż działalność rolnicza.
17. Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów na terenach będących własnością gmin, niebędących gruntami leśnymi.
18. Rejestr zwierząt gatunków wymienionych w załącznikach A i B Rozporządzenia Rady (WE) nr 338/97 z dnia 9 grudnia 1996 r. w sprawie ochrony gatunków dzikiej fauny i flory w drodze regulacji handlu nimi.
19. Uzyskanie zezwolenia na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców.
20. Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie.
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2012-02-23 13:24
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-03-06 09:53

Rejestr zmian

  • zmieniono 2012-02-23 13:28 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:33 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:34 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:34 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:35 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:44 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:57 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:59 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 13:59 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 14:00 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 14:00 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-23 15:06 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 11:22 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 11:23 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 11:27 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 11:27 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 11:28 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 11:30 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-02-28 11:38 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-05 16:44 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-26 15:05 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-26 15:07 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-26 15:08 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2012-03-27 10:46 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-22 10:55 przez Administrator Systemu: usunięcie kart WS-12 i WS-13
  • zmieniono 2013-01-22 11:32 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-01-23 11:49 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-01-30 10:40 przez Administrator Systemu: aktualizacja - pkt 12
  • zmieniono 2013-01-30 10:42 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-01-30 10:42 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-02-14 11:19 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-04-25 12:41 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2013-05-23 10:56 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-05-23 11:45 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-05-23 11:46 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-05-23 14:51 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-05-23 14:52 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-05-24 11:57 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-05-24 12:03 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-05-24 12:31 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-08-08 07:51 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-10-10 11:02 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2013-10-10 11:34 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2014-04-23 08:55 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-05-15 13:11 przez Administrator Systemu: korekta edytorska
  • zmieniono 2014-05-28 08:39 przez Administrator Systemu: usunięcie karty WŚ-26 pt.: Uzyskanie dotacji z budżetu Powiatu przez spółki wodne na bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych.
  • zmieniono 2015-01-08 14:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: wyłączenie karty WŚ-06
  • zmieniono 2015-01-13 07:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie karty WŚ-06
  • zmieniono 2015-03-26 12:34 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-04-24 08:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-24 08:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-04-24 08:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-04-24 08:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-19 09:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-05-19 09:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-19 09:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-19 09:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-05-25 10:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-05-25 11:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-08 13:19 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2015-07-08 14:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-08 14:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-29 11:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-09-17 08:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2015-09-17 08:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-17 08:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-17 08:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-17 08:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-22 09:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-09-22 09:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-22 12:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-22 12:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-22 13:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-22 13:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-22 13:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-23 08:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-09-23 08:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-23 08:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-23 08:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-23 08:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-23 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-23 09:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-23 13:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-23 13:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-24 12:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-10-05 09:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-10-05 09:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-05 09:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-10-27 12:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-01-18 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie karty WŚ-24
  • zmieniono 2016-01-19 07:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-07-06 08:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-07-06 08:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-07-06 08:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-01-16 14:56 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2017-01-16 14:58 przez Bartosz Kurek : dodanie kolumny: Usługi udostępniane w wersji elektronicznej
  • zmieniono 2017-01-26 09:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-01-26 09:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-01-26 09:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-03-20 09:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie karty usług: WŚ-25
  • zmieniono 2017-03-20 09:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-03-20 09:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-01-02 11:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-01-02 14:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-01-25 12:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: zmiana w karcie usług WŚ-13
  • zmieniono 2018-01-30 08:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie karty usług WŚ-12
  • zmieniono 2018-03-08 11:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-11-08 13:33 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-11-08 13:37 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-11-08 13:39 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-01-14 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2019-01-15 11:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie karty WŚ-23
  • zmieniono 2019-01-22 14:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-02-15 09:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie karty usług WŚ-19,
  • zmieniono 2019-07-03 10:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja WCAG 2.0
  • zmieniono 2019-11-29 11:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-06-30 15:06 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2020-07-30 15:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-07-30 15:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-12-14 12:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie kolumny "Usługi udostępniane w wersji elektronicznej"
  • zmieniono 2021-09-03 13:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-02-15 09:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-02-15 10:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-03-06 09:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA, ROLNICTWA I LEŚNICTWA

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez   e-mail:  iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509  Poznań.

3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:

  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
  • ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
  • ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  • ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym
  • ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
  • ustawy z dnia 10 lipca 2008 r. o odpadach wydobywczych
  • ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji
  • ustawy z dnia 29 czerwca 2007 r. o międzynarodowym przemieszczaniu się odpadów
  • ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach
  • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
  • ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie
  • ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
  • ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne
  • ustawy z dnia 12 czerwca 2015 r. o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych
  • ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw
  • ustawy z dnia 17 lipca 2009 r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji
  • ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z 30 października 2017 r. w sprawie gromadzenia i udostępniania informacji geologicznej 
  • ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • ustawy z dnia 30 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.

5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych,

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c) żądania usunięcia danych, gdy:
     - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
     - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
     - osoby te kwestionują prawidłowość danych,
     - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
     - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom,  których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agata Sibila
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2019-05-22 08:47
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2024-07-03 14:53

Rejestr zmian

  • zmieniono 2019-05-23 09:14 przez Agata Sibila
  • zmieniono 2019-11-27 11:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-02-26 10:19 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2024-07-03 14:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

Wizytówka

Sprawy prowadzone przez Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa - fotokod
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-10 03:10:17
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net