UCHWAŁA Nr 1893/2006
z dnia 23 października 2006r.
w sprawie: zatwierdzenia wyników postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i instalację sprzętu i aparatury medycznej dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. Prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11,
z możliwością składania ofert częściowych (VI części).
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1592 ze zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wlkp.
Nr 30, poz. 633 ) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia:
§ 1. W części I zatwierdzić wybór firmy MEDIM Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Piotrkowska 5, która w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu endoskopowego urologicznego oraz sprzętu endoskopowego do artroskopii, zaoferowała realizację zadania za cenę brutto 116.143,15 zł.
§ 2. W części II A zatwierdzić wybór firmy SYSMEX Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 176, która w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę analizatora hematologicznego, zaoferowała realizację zadania za cenę brutto 37.949,30 zł.
§ 3. W części II B zatwierdzić wybór firmy LABSYSTEM s.c. E. Superata, M. Martini z siedzibą w Krakowie, ul. Dobrego Pasterza 100, która w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę koagulometru, zaoferowała realizację zadania za cenę brutto 4.922,00zł.
§ 4. W części III zatwierdzić wybór firmy MEDIMA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 200, która w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę strzykawek automatycznych, zaoferowała realizację zadania za cenę brutto 8.988,00zł.
§ 5. W części IV zatwierdzić wybór firmy EFMED Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 100, która w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pomp infuzyjnych, zaoferowała realizację zadania za cenę brutto 12.519,00zł.
§ 6. W części V unieważnić postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego na dostawę audiometru z impedancją na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
§ 7. W części VI zatwierdzić wybór firmy STALTER Sp. z o.o., z siedzibą w Stolnie, Grubno 63, która w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę stołu zabiegowego oraz stołu do badań endoskop owych, zaoferowała realizację zadania za cenę brutto 16.670,60 zł.
§ 8. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej.
§ 9. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta – Jan Grabkowski
Członek Zarządu – Ewa Dalc
Uzasadnienie:
W postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i instalację sprzętu i aparatury medycznej dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Szpital w Puszczykowi e im. Prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego” Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11, z możliwością składania ofert częściowych (VI części) złożono oferty przedstawione na formularzu ZP-12 stanowiącym załącznik do niniejszego uzasadnienia. Komisja przetargowa wnioskuje:
W części I:
zatwierdzić wybór firmy MEDIM Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Piotrkowska 5, cena oferty brutto 116.143,15 zł.
W części II A:
zatwierdzić wybór firmy SYSMEX Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 176, cena oferty brutto 37.949,30 zł.
W części II B:
zatwierdzić wybór firmy LABSYSTEM s.c. E. Superata, M. Martini, z siedzibą w Krakowie,
ul. Dobrego Pasterza 100, cena oferty brutto 4.922,00zł. .
zatwierdzić wybór firmy MEDIMA Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 200, cena oferty brutto 8.988,00zł.
W części IV:
zatwierdzić wybór firmy EFMED Sp. z o.o., z siedziba w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 100, cena oferty brutto 12.519,00zł.
W części V:
1) unieważnić postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego na dostawę audiometru z impedancją na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na realizację zadania Zamawiający przewidział kwotę brutto 15.000,00zł.
1) zatwierdzić wybór firmy STAL TER Sp. z o.o., z siedzibą w Stolnie, Grubno 63, cena oferty brutto 16.670,60 zł.
2) wykluczyć z postępowania firmę Wielkopolskie Centrum Zaopatrzenia Lecznictwa ANMED z siedzibą w Kórniku przy ul. H. Kołątaja 4, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wykonawca nie wniósł wadium.
Członek Zarządu
Ewa Dalc