BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE »

Zasady naboru

  1. Informacja na temat zasad przeprowadzenia naboru na stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym
    w Poznaniu zawarta jest w treści Zarządzenia Nr 81/2009

  2. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób, które chciałyby uczestniczyć w naborach na wolne stanowiska
    w Starostwie Powiatowym w Poznaniu przygotowaliśmy kilka porad ułatwiających prawidłowe złożenie dokumentów aplikacyjnych - treść poradnika dla osób ubiegających się o pracę w Starostwie Powiatowym w Poznaniu

  3. Procedury zgłaszania naruszeń oraz ochrony sygnalistów w Starostwie Powiatowym w Poznaniu

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Bernard Raczkowski
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2023-09-12 10:11
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-10-22 09:09

Rejestr zmian

  • zmieniono 2023-09-12 10:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-09-12 10:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-09-12 10:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-10-22 09:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-10-22 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

Oferty pracy w jednostkach organizacyjnych

  • Treść ogłoszenia w sprawie konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy (PDF) Uchwała - na dyr. OWR w Kobylnicy.pdf 611.54kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Bernard Raczkowski
    • Data wytworzenia 2025-05-27
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2025-05-27 12:37
    • Ilość pobrań 58

Oferty pracy w Starostwie - rok 2025

Oferowane
stanowisko
Data ogłoszenia Termin składania dokumentów Informacja dla kandydatów

Wyniki

Stanowisko podinspektor

Komórka organizacyjna Wydział Administracji Architektoniczno - Budowlanej

10.06.2025 27.06.2025    

Stanowisko inspektor

Komórka organizacyjna Wydział Administracji Architektoniczno - Budowlanej

10.06.2025 27.06.2025    

Stanowisko podinspektor

Komórka organizacyjna Wydział Finansów

5.06.2025 16.06.2025    

Stanowisko inspektor

Komórka organizacyjna Wydział Finansów

5.06.2025 16.06.2025    

Stanowisko podinspektor

Komórka organizacyjna Wydział Ochrony  Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Geolog Powiatowy

2.06.2025 16.06.2025    

Stanowisko referent

Komórka organizacyjna Wydział Komunikacji i Transportu, filia w Czerwonaku

12.05.2025 22.05.2025 Informacja  

Stanowisko specjalista

Komórka organizacyjna Wydział Finansów

22.04.2025 5.05.2025 Informacja Wyniki

2 stanowiska inspektora

Komórka organizacyjna Wydział Administracji Architektoniczno - Budowlanej

10.04.2025 25.04.2025 Informacja Wyniki

Stanowisko inspektor

Komórka organizacyjna Wydział Edukacji

4.04.2025 18.04.2025 Informacja Wyniki

Stanowisko podinspektor

Komórka organizacyjna Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Referat ds. Przyrody i Leśnictwa

4.04.2025 30.04.2025 Informacja Wyniki

2 Stanowiska inspektora

Komórka organizacyjna Wydział Inwestycji i Remontów

4.04.2025 18.04.2025 Informacja  

Stanowisko Dyrektor Wydziału - Zastępca Skarbnika

Komórka organizacyjna Wydział Budżetu

12.03.2025 24.03.2025 Informacja Wyniki

Stanowisko inspektor

Komórka organizacyjna Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Referat ds. Przyrody i Leśnictwa

3.03.2025 21.03.2025 Informacja Wyniki

Stanowisko pracownik socjalny - Członek Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności

Komórka organizacyjna Powiatowy Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności

26.02.2025 11.03.2025 Informacja Wyniki

Stanowisko młodszy referent

Komórka organizacyjna Wydział Komunikacji i Transportu, filia w Czerwonaku

20.02.2025 3.03.2025 Informacja Wyniki

Stanowisko młodszy referent

Komórka organizacyjna Wydział Komunikacji i Transportu, Referat ds. Rejestracji Pojazdów

20.02.2025 3.03.2025 Informacja Wyniki

Stanowisko młodszy referent

Komórka organizacyjna Wydział Komunikacji i Transportu, Referat ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami

7.02.2025 17.02.2025 Informacja Wyniki

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Bernard Raczkowski
  • Data wytworzenia 2025-05-26
  • Opublikował Agata Poprawa
  • Data publikacji 2025-01-10 10:20
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-06-11 12:18

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-01-10 10:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-01-10 10:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-02-03 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie informacji dla kandydatów
  • zmieniono 2025-02-07 09:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-02-07 09:22 przez Agata Poprawa: publikacja ogłoszenia o pracę
  • zmieniono 2025-02-07 09:23 przez Agata Poprawa: edycja formatowania tekstu
  • zmieniono 2025-02-07 10:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-02-18 11:11 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie wyników
  • zmieniono 2025-02-20 13:51 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-02-20 14:01 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-02-25 13:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-02-26 10:10 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-02-27 14:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-03-03 10:06 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-03-03 11:08 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-03-03 13:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-03-12 12:31 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-03-12 12:35 przez Katarzyna Kowalewska : edycja daty
  • zmieniono 2025-03-17 12:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-03-18 09:01 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie wyników
  • zmieniono 2025-03-18 10:19 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-03-18 10:21 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-03-18 10:24 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-03-24 11:35 przez Agata Poprawa: publikacja informacji
  • zmieniono 2025-03-26 10:11 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-03-28 10:33 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie wyników
  • zmieniono 2025-04-02 10:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-04-04 09:11 przez Agata Poprawa: publikacja wyników naboru
  • zmieniono 2025-04-04 10:34 przez Agata Poprawa: publikacja wyników naboru
  • zmieniono 2025-04-04 10:37 przez Agata Poprawa: publikacja wyników naboru
  • zmieniono 2025-04-04 11:53 przez Agata Poprawa: publikacja ogłoszenia o pracę
  • zmieniono 2025-04-04 11:54 przez Agata Poprawa: edycja formatowania tekstu
  • zmieniono 2025-04-04 12:10 przez Agata Poprawa: publikacja ogłoszenia o pracę
  • zmieniono 2025-04-04 12:28 przez Agata Poprawa: publikacja ogłoszenia o pracę
  • zmieniono 2025-04-04 12:29 przez Agata Poprawa: edycja formatowania tekstu
  • zmieniono 2025-04-07 10:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-04-07 10:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-04-07 14:52 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie wyników
  • zmieniono 2025-04-10 12:22 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-04-10 12:23 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-04-11 09:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-04-22 09:00 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-05-08 09:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-05-08 12:37 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-05-12 15:55 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-05-12 16:01 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-05-14 10:40 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-05-16 12:05 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-05-21 11:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: przeniesienie nieaktualnej oferty do archiwum
  • zmieniono 2025-05-26 12:47 przez Agata Poprawa: publikacja informacji
  • zmieniono 2025-05-26 16:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-05-27 13:12 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie wyników
  • zmieniono 2025-05-27 13:27 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie wyników
  • zmieniono 2025-05-27 13:30 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie wyników
  • zmieniono 2025-05-30 12:47 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie wyników
  • zmieniono 2025-06-02 09:56 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-06-04 10:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2025-06-05 12:58 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-06-05 13:02 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-06-09 11:09 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie informacji
  • zmieniono 2025-06-10 09:40 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-06-10 09:45 przez Katarzyna Kowalewska : dodanie oferty
  • zmieniono 2025-06-10 09:46 przez Katarzyna Kowalewska : edycja
  • zmieniono 2025-06-11 12:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W Wydziale Kadr i Płac

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509  Poznań.

3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:

  • Kodeks pracy,
  • Ustawa o pracownikach samorządowych

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.

5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych,
  2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
  3. żądania usunięcia danych, gdy:
  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

                     d)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6.  Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Bernard Raczkowski
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2018-05-24 14:25
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2018-05-24 14:43
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 01:01:07
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net