BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • URZĄD »
  • Wydziały i stanowiska samodzielne »
  • BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH »


BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH


ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Joanna Rządkowska-Jurga
tel. 61 8410-686
e-mail: joanna.rzadkowska-jurga@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 103C

Zastępca Dyrektora Wydziału
Magdalena Zajączek
tel. 61 8410-790
e-mail: magdalena.zajaczek@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 103A

Pracownicy Wydziału:

tel. 61 8410-794

tel. 61 8410-774

tel. 61 8410-755

I piętro, pok. 103A

e-mail: zp@powiat.poznan.pl

 

Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:

  1. przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Powiat, Skarb Państwa i Starostwo,  w oparciu o wnioski złożone przez wydziały i stanowiska samodzielne,
  2. prowadzeniem rejestru postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz rejestru odwołań,
  3. opracowywaniem planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  4. przygotowywaniem sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Joanna Rządkowska
  • Data wytworzenia 2009-03-09
  • Opublikował Rządkowska - Jurga Joanna
  • Data publikacji 2009-03-04 14:59
  • Ostatnio zmodyfikował Pieczyński Maciej
  • Ostatnia modyfikacja 2023-08-22 14:29

Rejestr zmian

  • 15.07.09; korekta
  • 26.08.09; korekta
  • 03.12.09 korekta numerów tel.
  • 01.02.10; aktualizacja informacji
  • 12.04.10; korekta
  • 28.10.10; aktualizacja danych osobowych
  • 07.03.2011; kontrola danych
  • 29.04.2011r.; kontrola danych
  • zmieniono 2011-05-20 08:56 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2011-05-20 13:11 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2011-09-06 08:32 przez Rządkowska - Jurga Joanna
  • zmieniono 2012-04-18 07:49 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2012-04-18 07:56 przez Rządkowska - Jurga Joanna: aktualizacja danych
  • zmieniono 2012-06-12 11:02 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2012-07-26 11:52 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2012-08-28 11:36 przez Eryńska Natalia: Przegląd treści
  • zmieniono 2012-09-24 15:41 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2012-11-27 13:48 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2013-01-29 11:41 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2013-02-26 14:49 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2013-03-11 15:07 przez Eryńska Natalia
  • zmieniono 2013-03-11 15:09 przez Eryńska Natalia
  • zmieniono 2013-03-11 15:17 przez Eryńska Natalia
  • zmieniono 2013-03-11 15:27 przez Eryńska Natalia
  • zmieniono 2013-05-31 10:41 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2013-06-26 08:32 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2013-06-26 08:33 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-10-22 12:59 przez Eryńska Natalia
  • zmieniono 2013-10-22 13:01 przez Eryńska Natalia
  • zmieniono 2013-10-22 13:03 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-02-26 11:09 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-03-27 09:50 przez Eryńska Natalia
  • zmieniono 2014-03-27 09:51 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych.
  • zmieniono 2014-04-29 09:53 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-05-28 14:14 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-07-24 10:40 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2014-08-28 15:05 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-09-30 12:44 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2014-11-14 10:54 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2014-11-28 14:00 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-01-27 09:04 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2015-02-26 14:22 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2015-04-10 11:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-10 11:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-04-10 11:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-07 12:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-07 12:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-01-28 10:08 przez Eryńska Natalia
  • zmieniono 2016-01-28 10:09 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2016-10-12 14:03 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
  • zmieniono 2017-03-06 15:24 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
  • zmieniono 2017-03-09 09:39 przez Zamówienia Publiczne
  • zmieniono 2017-03-09 09:41 przez Zamówienia Publiczne
  • zmieniono 2017-07-19 11:26 przez Zamówienia Publiczne: kontrola danych
  • zmieniono 2017-10-20 09:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2017-10-20 09:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-10-20 09:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-11-08 09:50 przez ZP- zamówienia publiczne: kontrola danych
  • zmieniono 2018-02-01 10:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-05-24 14:34 przez ZP- zamówienia publiczne: kontrola danych
  • zmieniono 2018-10-11 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2019-02-28 14:30 przez ZP- zamówienia publiczne: kontrola danych
  • zmieniono 2019-11-19 13:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-11-26 14:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-01-10 13:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2020-01-22 10:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-10-26 09:47 przez Agata Poleska : aktualizacja
  • zmieniono 2020-10-27 08:15 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-02-25 12:14 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-03-17 14:32 przez Pieczyński Maciej: korekta
  • zmieniono 2021-08-12 12:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-08-12 12:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-01-21 14:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2022-02-09 14:30 przez ZP- zamówienia publiczne: Kontrola danych
  • zmieniono 2023-08-22 13:30 przez Pieczyński Maciej: korekta treści
  • zmieniono 2023-08-22 13:54 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-08-22 14:29 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W wydziale: Biuro Zamówień Publicznych

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509  Poznań.
3.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:

  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. W sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
  • Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej

4.  Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5.
Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych,
  2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
  3. żądania usunięcia danych, gdy:

           - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

           - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

        d. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

           - osoby te kwestionują prawidłowość danych,

           - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

           - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Opublikował ZP- zamówienia publiczne
  • Data publikacji 2018-05-25 09:32
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-07-23 10:15

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-02-04 12:58 przez ZP- zamówienia publiczne
  • zmieniono 2021-02-25 12:14 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2024-07-23 10:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-30 18:02:11
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net