BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • URZĄD »
  • Wydziały i stanowiska samodzielne »
  • WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM »

Wydziały, zespoły, samodzielne stanowiska

WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM

ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

Dyrektor Wydziału:
Hanna Kwiatkowska
tel. 61 8418-804
e-mail: hanna.kwiatkowska@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 419

Zastępca Dyrektora Wydziału:
Joanna Śmigiel

tel. 61 8410-697
e-mail: joanna.smigiel@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 408

Referat ds. zarządzania i administrowania nieruchomościami

Kierownik Referatu
Anna Wrzalik
e-mail:
anna.wrzalik@powiat.poznan.pl 
tel. 61 2228-853

ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 421

Pracownicy Referatu:
tel. 61 8410-643
tel. 61 8410-766
tel. 61 8418-847
tel. 61 2269-232

Pracownicy Wydziału:

IV piętro, pok. 420 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 8410-725

IV piętro, pok. 408 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 8410-707
tel. 61 8410-697
tel. 61 8418-846

Do zadań Wydziału Gospodarowania Mieniem "ZN" należą czynności związane między innymi z:

1. w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego:

  1. zapewnieniem właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości,
  2. zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości,
  3. rozliczaniem kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie opłat z tytułu udostępniania nieruchomości z zasobu,
  4. wystawianiem faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców,
  5. prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
  6. zlecaniem osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego,
  7. zapewnieniem dostawy usług zewnętrznych do nieruchomości w szczególności dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, zapewnienie usług serwisowych przez wyspecjalizowane jednostki dla urządzeń technicznych stałego nadzoru,
  8. sporządzaniem umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z realizacją zadań wydziału, kontrola prawidłowości wykonania tych umów,
  9. ubezpieczeniem majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Poznańskiego i podległych jednostek organizacyjnych,
  10. prowadzeniem wykazu lokali użytkowych i mieszkalnych oraz najemców nieruchomości komercyjnych i mieszkalnych,
  11. przekazywaniem do windykacji należności z tytułu opłat za udostępnianie nieruchomości
    z zasobu oraz z tytułu opłat niezależnych od właściciela,
  12. usuwaniem awarii i ich skutków w nieruchomościach,
  13. współpracą z Wydziałem Administracyjnym w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu,
  14. współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego,
  15. zlecaniem osobom trzecim, wykonania usługi polegającej na usunięciu drzew i krzewów oraz kontrolą prawidłowości wykonania umowy,

2. dokonywaniem obrotu nieruchomościami, w szczególności:

  1. w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Skarbu Państwa,
  2. w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Powiatu Poznańskiego (z wyłączeniem spraw dotyczących dróg powiatowych),

3. przygotowaniem materiałów celem sporządzania informacji o stanie mienia powiatowego zgodnie z ustawą o finansach publicznych,

4. sporządzaniem planów wykorzystania zasobu nieruchomości Powiatu Poznańskiego wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,

5. sporządzaniem sprawozdania rocznego z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,

6. sporządzaniem wykazów nieruchomości zgodnie z ustawą o Krajowym Zasobie Nieruchomości.

7. gospodarowaniem mieniem nabytym na rzecz Skarbu Państwa po podmiotach wykreślonych w trybie ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Hadrych Elżbieta
  • Data wytworzenia 2009-10-16
  • Opublikował Hadrych Elżbieta
  • Data publikacji 2009-03-27 11:30
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-05-22 11:18

Rejestr zmian

  • 02.11.09; uaktualniono stronę
  • 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
  • 01.02.10; aktualizacja informacji
  • 15.02.10; aktualizacja informacji
  • 25.02.10; korekta
  • 08.03.10 dodanie kodu pocztowego
  • 23.04.10; aktualizacja informacji
  • 11.05.10; aktualizacja informacji
  • 07.06.10; aktualizacja informacji
  • 22.06.10; korekta
  • 1.07.10; aktualizacja informacji
  • 6.08.10; aktualizacja informacji
  • 3.09.10; aktualizacja informacji
  • 5.10.10; aktualizacja informacji
  • 2.11.10; aktualizacja informacji
  • 15.11.10; korekta adresu email
  • 1.12.10; aktualizacja informacji
  • 1.01.11; aktualizacja informacji
  • 18.01.11; korekta
  • 3.02.11; aktualizacja informacji
  • 1.03.11; aktualizacja informacji
  • 5.04.11; aktualizacja informacji
  • 2.05.11; aktualizacja informacji
  • zmieniono 2011-05-17 14:18 przez Hadrych Elżbieta: 17.05.2011; aktualizacja danych
  • zmieniono 2011-05-20 11:58 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2011-05-20 13:21 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2011-05-20 13:37 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2011-06-01 08:58 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2011-07-05 10:58 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2011-07-05 11:04 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2011-09-27 12:53 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2011-10-25 13:23 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2011-12-01 10:40 przez Hadrych Elżbieta: kontrola zapisu
  • zmieniono 2011-12-08 14:40 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-02-01 09:08 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-03-15 14:33 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2012-03-15 14:34 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2012-03-15 14:39 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2012-03-15 14:39 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2012-04-16 16:40 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2012-05-14 08:48 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-07-24 13:17 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-09-07 11:27 przez Administrator Systemu: dodanie elementu graficznego
  • zmieniono 2012-09-13 11:16 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2012-11-30 09:17 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2013-06-27 13:01 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2014-02-21 10:46 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 10:47 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2014-02-21 10:49 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:06 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:08 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:10 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:29 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:31 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2014-02-21 11:33 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:35 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-02-21 11:36 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2014-03-11 13:41 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2014-03-11 13:43 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2014-05-20 13:33 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2014-06-25 11:38 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-07-24 11:57 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-09-02 15:02 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-09-30 14:27 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-10-31 08:29 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2014-11-27 09:21 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści.
  • zmieniono 2015-01-29 11:18 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-03-02 14:49 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-04-14 08:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-14 08:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-04-14 08:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-07 13:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-15 14:51 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2015-07-15 14:54 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2015-07-21 08:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2015-07-21 08:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-21 08:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-05 11:54 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-09-07 08:28 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2015-09-30 10:26 przez Hadrych Elżbieta: przegląd danych
  • zmieniono 2016-02-01 13:38 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2016-04-20 10:45 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2016-04-20 10:50 przez Hadrych Elżbieta: kontrola danych
  • zmieniono 2016-08-10 12:53 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-08-30 14:05 przez Hadrych Elżbieta: Przegląd treści
  • zmieniono 2017-01-05 13:42 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2017-03-29 15:14 przez Hadrych Elżbieta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-07-19 13:45 przez Hadrych Elżbieta: przegląd danych
  • zmieniono 2017-07-19 13:51 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2018-01-25 12:04 przez Hadrych Elżbieta: edycja zapisów po zmianie Regulaminu Organizacyjnego
  • zmieniono 2018-02-02 09:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-03-15 09:21 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2018-09-21 09:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-09-21 09:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-09-21 09:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-03-29 09:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: edycja danych
  • zmieniono 2019-04-23 13:47 przez Hadrych Elżbieta
  • zmieniono 2019-04-23 13:52 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2019-11-28 13:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-01-13 11:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja ze względu na nowy regulamin organizacyjny
  • zmieniono 2020-06-15 15:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-10-27 08:41 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-03-02 08:29 przez Agata Poleska : korekta czcionki
  • zmieniono 2021-08-16 14:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2022-01-25 09:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2023-09-05 09:42 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-09-05 10:19 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2024-01-02 12:51 przez Hadrych Elżbieta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2024-07-24 09:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2024-07-24 09:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2025-05-22 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2025-05-22 11:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

OFERTA WYNAJMU SAL

  • Treść oferty wynajmu sal (PDF) Oferta sale WA.pdf 797.93kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Łukasz Węglarz
    • Data wytworzenia 2013-05-29
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2014-01-07 12:46
    • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Ostatnia modyfikacja 2025-03-17 11:01
    • Ilość pobrań 1261

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

w  Wydziale Gospodarowania Mieniem

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy
    Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez
    e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego, w związku
    z prowadzeniem postępowań w trybie:
  • Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
  • Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
  • Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
  • Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
  • Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne
  • Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
  1. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
  2. Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora:

    a) dostępu do swoich danych osobowych,
    b) sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
    c) usunięcia danych, gdy:
         - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
         - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
    d) ograniczenia przetwarzania, gdy:
         - osoby te kwestionują prawidłowość danych,
         - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
        - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Opublikował Pieczyński Maciej
  • Data publikacji 2021-06-14 15:31
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 02:20:55
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net