BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM

ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

Dyrektor Wydziału:
Hanna Kwiatkowska
tel.: 61 8418-804
e-mail: hanna.kwiatkowska@powiat.poznan.pl
60-823 Poznań
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 419

Z-ca Dyrektora Wydziału:
Joanna Śmigiel

tel.: 61 8410-697
e-mail: joanna.smigiel@powiat.poznan.pl
60-823 Poznań
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 421

Pracownicy Wydziału:

IV piętro, pok. 420 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 8410-725

IV piętro, pok. 421 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 8410-707
tel. 61 8410-697
tel. 61 8418-846

IV piętro, pok. 408 - Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
tel. 61 2228-853
tel. 61 8410-766

tel. 61 8418-847

Do zadań Wydziału Gospodarowania Mieniem "ZN" należą czynności związane między innymi z:

1. w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa    i Powiatu Poznańskiego:

  1. zapewnieniem właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości,
  2. zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości,
  3. rozliczaniem kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie opłat z tytułu udostępniania nieruchomości  z zasobu,
  4. wystawianiem faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców,
  5. prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
  6. zlecaniem osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego,
  7. zapewnieniem dostawy usług zewnętrznych do nieruchomości w szczególności dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, zapewnienie usług serwisowych przez wyspecjalizowane jednostki dla urządzeń technicznych stałego nadzoru,
  8. sporządzaniem umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z realizacją zadań wydziału, kontrola prawidłowości wykonania tych umów,
  9. ubezpieczeniem majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Poznańskiego i podległych jednostek organizacyjnych,
  10. prowadzeniem wykazu lokali użytkowych i mieszkalnych oraz najemców nieruchomości komercyjnych i mieszkalnych,
  11. przekazywaniem do windykacji należności z tytułu opłat za udostępnianie nieruchomości z zasobu oraz z tytułu opłat niezależnych od właściciela,
  12. usuwaniem awarii i  ich skutków w nieruchomościach,
  13. współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego,
  14. zlecaniem osobom trzecim, wykonania usługi polegającej na usunięciu drzew i krzewów oraz kontrolą prawidłowości wykonania umowy,

2. dokonywaniem z zastrzeżeniem § 38 pkt 1 Regulaminu obrotu nieruchomościami, w szczególności:

  1. w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Skarbu Państwa,
  2. w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Powiatu Poznańskiego (z wyłączeniem spraw dotyczących dróg powiatowych),

3. przygotowaniem materiałów celem  sporządzania informacji o stanie mienia powiatowego zgodnie z ustawą o finansach publicznych,

4. sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,

5. sporządzaniem planów wykorzystania zasobu nieruchomości Powiatu Poznańskiego wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,

6. sporządzaniem sprawozdania rocznego z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,

7. współpracą z Wydziałem Administracyjnym w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu Poznańskiego.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Hadrych Elżbieta
    data wytworzenia: 2009-10-16
  • opublikował: Hadrych Elżbieta
    data publikacji: 2009-03-27 11:30
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-08-16 14:28

OFERTA WYNAJMU SAL

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Łukasz Węglarz
    data wytworzenia: 2013-05-29
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2013-05-29 12:15
  • zmodyfikował: Agata Poleska
    ostatnia modyfikacja: 2021-04-30 10:02

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

w  Wydziale Gospodarowania Mieniem

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy
    Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez
    e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego, w związku
    z prowadzeniem postępowań w trybie:
  • Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
  • Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
  • Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
  • Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
  • Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne
  • Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
  1. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
  2. Ma Pan/Pani prawo do żądania od Administratora:

    a) dostępu do swoich danych osobowych,
    b) sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
    c) usunięcia danych, gdy:
         - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
         - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
    d) ograniczenia przetwarzania, gdy:
         - osoby te kwestionują prawidłowość danych,
         - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
        - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
  • opublikował: Pieczyński Maciej
    data publikacji: 2021-06-14 15:31

drukuj całą stronę

Banery