BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Nawigacja:

Banery

Treść strony

WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM

  ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

Dyrektor Wydziału:
Hanna Kwiatkowska
tel.: 61 84-18-804

e-mail: hanna.kwiatkowska@powiat.poznan.pl
60-823 Poznań
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 419

Z-ca Dyrektora Wydziału:
Joanna Śmigiel

tel.: 61 84-10-697
e-mail: joanna.smigiel@powiat.poznan.pl
60-823 Poznań
ul. Słowackiego 8, IV piętro, pok. 421

Pracownicy Wydziału:

IV piętro, pok. 420 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 84-10-725

IV piętro, pok. 421 - Obrót nieruchomościami
tel. 61 84-10-707
tel. 61 84-10-697

IV piętro, pok. 408 - Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
tel. 61 22-28-853
tel. 61 84-10-766

tel. 61 84-18-847


Do zadań Wydziału Gospodarowania Mieniem "ZN" należą czynności związane między innymi z:

1. w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego:
1)   zapewnieniem właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości,
2)   zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości,
3)   rozliczaniem kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie opłat z tytułu udostępniania nieruchomości z zasobu,
4)   wystawianiem faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców,
5)   prowadzeniem książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
 6)  zlecaniem osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego,
7)   zapewnieniem dostawy usług zewnętrznych do nieruchomości w szczególności dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, zapewnienie usług serwisowych przez wyspecjalizowane jednostki dla urządzeń technicznych stałego nadzoru,
8)   sporządzaniem umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z realizacją zadań wydziału, kontrola prawidłowości wykonania tych umów,
9)   ubezpieczeniem majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Poznańskiego i podległych jednostek organizacyjnych,
10) prowadzeniem wykazu lokali użytkowych i mieszkalnych oraz najemców nieruchomości komercyjnych i mieszkalnych,
11) przekazywaniem do windykacji należności z tytułu opłat za udostępnianie nieruchomości z zasobu oraz z tytułu opłat niezależnych od właściciela,
12) usuwaniem awarii i ich skutków w nieruchomościach,
13) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego,
14) zlecaniem osobom trzecim, wykonania usługi polegającej na usunięciu drzew i krzewów oraz kontrolą prawidłowości wykonania umowy,
2.  dokonywaniem z zastrzeżeniem § 38 pkt 1 Regulaminu obrotu nieruchomościami, w szczególności:
1. w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Skarbu Państwa,
2. w zakresie sprzedaży, zamiany, najmu, dzierżawy, użyczenia, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi w odniesieniu do nieruchomości stanowiących zasób nieruchomości Powiatu Poznańskiego (z wyłączeniem spraw dotyczących dróg powiatowych),
3. przygotowaniem materiałów celem sporządzania informacji o stanie mienia powiatowego zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
4. sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,
5. sporządzaniem planów wykorzystania zasobu nieruchomości Powiatu Poznańskiego wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,
6. sporządzaniem sprawozdania rocznego z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa wspólnie z Wydziałem Nieruchomości,
7. współpracą z Wydziałem Administracyjnym w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu Poznańskiego.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Hadrych Elżbieta
    data wytworzenia: 16.10.2009
  • opublikował: Hadrych Elżbieta
    data publikacji: 2009-03-27 11:30
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2018-09-21 09:51

OFERTA WYNAJMU SAL

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Łukasz Węglarz
    data wytworzenia: 2013-05-29
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2013-05-29 12:15
  • zmodyfikował: Magdalena Krygier
    ostatnia modyfikacja: 2013-06-12 14:15

drukuj całą stronę

Banery

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.: (+48) 61 8 410-500
faks:(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

Polityka Cookies

Godziny otwarcia

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

poza niżej wymienionymi wydziałami:

(więcej informacji...)

Powiązana strona podmiotu

Powiat Poznański

Banery

Stopka strony

Ilość odwiedzin tej strony: 10328
Ostatnia aktualizacja tej strony: 2018-09-21 09:51
Ostatnia aktualizacja w BIP: 2018-12-14 13:48