BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • URZĄD »
  • Wydziały i stanowiska samodzielne »
  • WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY »

Wydziały, zespoły, samodzielne stanowiska

Redaguje Adam Habryło

WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Katarzyna Dobrowolska
tel. 61 8410-554
fax: 61 8480-556
e-mail: katarzyna.dobrowolska@powiat.poznan.pl  
III piętro, pok. 308A

Zastępca Dyrektora Wydziału
Małgorzata Walczak
tel. 61 8410-674 
e-mail: malgorzata.walczak@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 309

Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-684
tel. 61 8418-824
tel. 61 2228-978
tel. 61 2269-219
tel. 61 8410-587
tel. 61 8410-687
III piętro, pok. 308


 Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z: 

1. w zakresie administrowania budynkiem: 

  1. prowadzeniem książki obiektu budowlanego wraz z dokonywaniem wpisów oraz dokumentacji technicznej nieruchomości, wymaganej przez przepisy ustawy Prawo budowlane,
  2. zlecaniem wykonywania kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane,
  3. planowaniem i realizacją bieżących remontów pomieszczeń oraz infrastruktury w obiekcie, a także prowadzeniem spraw związanych z właściwym oznakowaniem obiektów Starostwa,
  4. zapewnieniem dostaw i usług zewnętrznych do nieruchomości, a w szczególności (dostaw energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu odpadów),
  5. wykonywaniem bieżących przeglądów i konserwacji instalacji, systemów i urządzeń elektrycznych, wind i platform, klimatyzacji, wentylacji,
  6. nadzorem, realizacją i rozliczaniem umów związanych z dostawą energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków,
  7. nadzorem, realizacją i rozliczaniem umów dotyczących przeglądów i konserwacji instalacji, systemów i urządzeń elektrycznych, wind i platform, klimatyzacji, wentylacji,
  8. nadzorem, realizacją i rozliczaniem umów najmu powierzchni przeznaczonych pod działalność Filii Wydziału Komunikacji i Transportu oraz ewidencji,
  9. realizacją zadań i usług związanych z utrzymaniem czystości i estetyki, ochroną mienia, pielęgnacją zieleni,
  10. prowadzeniem spraw wynajmu sal konferencyjnych w budynku przy ul. Jackowskiego 18 oraz umowami najmu powierzchni,
  11. współpracą z Wydziałem Gospodarowania Mieniem w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami, stanowiącymi własność Powiatu,
  12. współpracą z Samodzielnym stanowiskiem ds. BHP oraz Samodzielnym stanowiskiem ds. Ppoż. w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania, ochrony przeciwpożarowej oraz właściwej eksploatacji nieruchomości.

2. w zakresie obsługi transportowej - zarządzaniem eksploatacją samochodów służbowych:

  1. opracowywaniem niezbędnej dokumentacji związanej z zakupem lub najmem oraz sprzedażą samochodów służbowych,
  2. planowaniem i organizacją użytkowania samochodów służbowych,
  3. organizacją przeglądów technicznych, diagnostyki pojazdów i napraw oraz sezonowej wymiany opon,
  4. obsługą szkód komunikacyjnych i ich likwidacją,
  5. przygotowaniem dokumentacji wyboru dostawcy paliwa i nadzór nad realizacją umowy,
  6. pozyskiwaniem pozwoleń wjazdu do stref ograniczonego ruchu.

3. obsługą parkingową - najem miejsc parkingowych,

4. w zakresie prowadzenia Powiatowego Biura Rzeczy Znalezionych:

  1. odbieraniem zawiadomień o znalezieniu rzeczy,
  2. przyjmowaniem i przechowywaniem rzeczy znalezionych,
  3. prowadzeniem ewidencji rzeczy znalezionych,
  4. wydawaniem poświadczeń,
  5. udzielaniem informacji o posiadanych depozytach,
  6. poszukiwaniem osób uprawnionych do ich odbioru,
  7. wydawaniem rzeczy znalezionych,
  8. gospodarką depozytami przechodzącymi na własność powiatu.

5. zlecaniem tłumaczeń dokumentów niezbędnych do realizacji spraw prowadzonych przez komórki organizacyjne Starostwa,

6. prowadzeniem spraw z zakresu telefonii komórkowej oraz stacjonarnej,

7. zamieszczaniem obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych,

8. zakupem wyposażenia oraz gospodarką środkami rzeczowymi w szczególności meblami, urządzeniami
i materiałami biurowymi, tonerami, drukami, prasą oraz książkami
,

9. zamawianiem pieczęci i pieczątek oraz prowadzenie ich ewidencji,

10. gospodarowaniem składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w tym prowadzeniem ewidencji wyposażenia należącego do Starostwa, oraz likwidacją zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego,

11. współpracą z Wydziałem Finansów i Wydziałem Audytu i Kontroli w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia.

 

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Małgorzata Walczak
  • Data wytworzenia 2008-03-13
  • Opublikował Pindera Alina
  • Data publikacji 2003-07-08 09:21
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-03-17 10:59

Rejestr zmian

  • korekta 3.08.2007 r.
  • 23.12.03; dodany właściciel obiektu
  • 30.08.07; dodano nazwę obiektu
  • 12.09.07: korekta edytorska
  • 13.09.07; dodanie adresu e-mail Dyrektora Wydziału
  • 14.09.07; korekta edytorska
  • 17.09.07: korekta edytorska
  • 18.09.07; dodanie adresu e-mail Z-cy Dyrektora Wydziału
  • 21.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 07.10.08; korekta
  • 09.10.08; korekta
  • 21.01.09; korekta
  • 25.03.09; aktualizacja informacji
  • 24.04.09; korekta
  • 03.12.09 korekta numerów tel
  • zmieniono 2011-05-20 08:40 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2011-05-20 08:43 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2011-05-20 13:09 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2011-05-26 11:15 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2011-08-16 11:26 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2011-09-05 10:58 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2011-09-19 11:17 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2011-10-19 15:23 przez Staszak Aneta: aktualizacja treści
  • zmieniono 2011-11-07 16:00 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2011-11-15 11:17 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2011-11-28 15:38 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2011-12-06 13:24 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2011-12-22 08:28 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-01-05 08:07 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-01-30 10:25 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-02-20 13:33 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-03-02 14:14 przez Staszak Aneta: przegląd
  • zmieniono 2012-03-13 12:28 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-04-18 09:33 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-05-08 12:32 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-05-22 12:41 przez Staszak Aneta
  • zmieniono 2012-06-06 08:45 przez Staszak Aneta
  • zmieniono 2012-06-28 07:29 przez Staszak Aneta
  • zmieniono 2012-07-12 12:14 przez Staszak Aneta
  • zmieniono 2012-07-12 12:15 przez Staszak Aneta: aktualizacja
  • zmieniono 2012-07-31 10:32 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-08-21 10:56 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-09-18 09:39 przez Staszak Aneta
  • zmieniono 2012-09-18 09:39 przez Staszak Aneta: przegląd
  • zmieniono 2012-10-18 09:29 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2012-11-16 14:45 przez Staszak Aneta: przegląd
  • zmieniono 2013-01-14 11:40 przez Staszak Aneta
  • zmieniono 2013-01-14 12:18 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2013-02-26 13:32 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2013-06-04 13:02 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2013-06-26 08:29 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2013-06-26 08:29 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-08-19 15:02 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2013-09-25 14:49 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2013-11-19 14:32 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-01-10 09:35 przez Staszak Aneta: przeglą treści
  • zmieniono 2014-04-04 10:43 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-05-06 14:01 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-06-24 14:29 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-07-08 11:20 przez Staszak Aneta: aktualizacja danych
  • zmieniono 2014-08-18 15:22 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-09-22 13:27 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-10-28 14:23 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-11-13 12:37 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2014-12-29 14:21 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-02-09 12:06 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-03-12 12:24 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-03-30 11:39 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-04-10 11:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-04-10 14:59 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-05-07 15:09 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-06-08 13:51 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-07-06 10:05 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-07-07 12:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-07-20 11:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja po zmianie regulaminu
  • zmieniono 2015-07-31 13:17 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2015-12-22 08:36 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-01-07 15:06 przez Staszak Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-02-19 15:00 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-04-05 12:46 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-05-06 13:55 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-05-31 14:31 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-07-04 14:15 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-07-28 09:45 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-09-02 12:54 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-10-07 08:53 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-11-09 13:08 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-12-08 15:07 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2016-12-29 14:15 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-02-06 12:45 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-03-07 07:36 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-04-11 13:48 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-05-15 14:41 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-05-25 14:14 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-07-14 12:24 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-08-01 13:30 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-08-28 16:28 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-10-03 12:12 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-10-20 14:00 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-11-10 13:03 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-11-22 12:51 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2017-12-18 14:46 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2018-01-22 13:52 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2018-02-01 10:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-02-14 13:22 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2018-04-09 16:13 przez Bogacz Aneta: przegląd treści
  • zmieniono 2018-05-16 12:33 przez Małgorzata Walczak: kontrola danych
  • zmieniono 2018-05-30 08:55 przez Małgorzata Walczak: kontrola danych
  • zmieniono 2018-08-27 13:11 przez Małgorzata Walczak: przegląd treści
  • zmieniono 2018-10-02 13:27 przez Małgorzata Walczak: kontrola danych
  • zmieniono 2019-11-26 14:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-11-26 14:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-01-10 10:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2020-01-22 10:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-06-18 11:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2020-10-26 09:44 przez Agata Poleska : aktualizacja
  • zmieniono 2020-10-27 08:14 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2020-11-26 08:59 przez Małgorzata Walczak: przegląd treści
  • zmieniono 2021-02-25 12:00 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-08-12 12:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-08-12 12:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-01-21 11:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2022-02-01 15:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-02-01 15:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-02-02 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-02-02 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-02-02 14:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-02-02 14:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-02-10 09:43 przez Małgorzata Walczak: przegląd treści
  • zmieniono 2022-02-11 14:32 przez Małgorzata Walczak
  • zmieniono 2022-02-11 14:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-22 13:53 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-08-22 14:28 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2024-07-23 11:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2025-03-17 10:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści po zmianie regulaminu
  • zmieniono 2025-03-17 10:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w Wydziale Administracyjnym

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:
  • Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
  • Ustawy z dnia 20.02.2015 r. o rzeczach znalezionych
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
  • Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.

5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych,

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c) żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

d)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2020-06-18 11:15
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-07-15 09:12

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-06-18 11:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-06-18 11:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-04 12:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-02-25 12:01 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2024-07-03 14:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-07-15 09:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: uprawnienia grupy WA

OFERTA WYNAJMU SAL

  • wynajem sal
    Strona tytułowa - Oferta wynajmu sal
  • Treść oferty wynajmu sal (PDF) Oferta sale WA.pdf 797.93kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Łukasz Węglarz
    • Data wytworzenia 2013-05-29
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2014-01-07 12:46
    • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Ostatnia modyfikacja 2025-03-17 11:01
    • Ilość pobrań 1279
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 10:56:09
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net