BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • URZĄD »
  • Wydziały i stanowiska samodzielne »
  • WYDZIAŁ EDUKACJI »

Wydziały, zespoły, samodzielne stanowiska

Redaguje Piotr Pietryga

WYDZIAŁ EDUKACJI

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Monika Lis-Nożyńska
tel. 61 2228-969
e-mail: monika.lis-nozynska@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 330

Zastępca Dyrektora Wydziału
Agnieszka Przybylska
tel. 61 8410-754
e-mail: agnieszka.przybylska@powiat.poznan.pl
III piętro, pok. 329A


Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-701
tel. 61 8410-570
tel. 61 8418-807
tel. 61 2269-204

tel. 61 2228-968

III piętro, pok. 329 oraz pok. 331

Do podstawowych zadań Wydziału Edukacji należą czynności związane między innymi z:

1. w zakresie prowadzenia przez Powiat publicznych szkół i placówek:

  1. zakładaniem nowych szkół i placówek, przekształcaniem ich, łączeniem w zespoły, nadawaniem imienia oraz likwidacją,
  2. ustalaniem planów sieci szkół,
  3. sprawowaniem nadzoru nad szkołami i placówkami w zakresie spraw finansowych, organizacyjnych
    i administracyjnych,
  4. analizą poniesionych w poprzednim roku kalendarzowym wydatków na wynagrodzenia nauczycieli w odniesieniu
    do wysokości średnich wynagrodzeń, o których mowa w odrębnych przepisach,

2. w zakresie kształcenia, wychowania i opieki w placówkach:

  1. zapewnieniem odpowiedniej formy kształcenia specjalnego dzieciom i młodzieży, zgodnie z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, orzeczeniem o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, orzeczeniem o potrzebie indywidualnego nauczania, wydanymi przez publiczne poradnie psychologiczno-pedagogiczne, w tym poradnie specjalistyczne,
  2. opracowywaniem procedury i przebiegiem rekrutacji do szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat,
  3. wspieraniem uczniów szkół prowadzonych przez Powiat poprzez stypendia, nagrody oraz inne inicjatywy,
  4. wynikającym z przepisów prawa i programów wewnętrznych,
  5. pośredniczeniem w obsłudze programów stypendialnych dla uczniów i studentów, realizowanych przez inne instytucje i przez nie finansowane,

3. w zakresie spraw dotyczących nauczycieli i kadry kierowniczej:

  1. prowadzeniem spraw związanych z wynagradzaniem i nagradzaniem, ocenianiem i opiniowaniem kadry kierowniczej oraz nagradzaniem nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat,
  2. przeprowadzaniem konkursów na stanowisko dyrektora,
  3. prowadzaniem spraw dot. awansu zawodowego nauczycieli, zgodnie z odrębnymi przepisami,
  4. wspieraniem doskonalenia i dokształcania zawodowego nauczycieli,
  5. prowadzeniem spraw związanych z udzielaniem pomocy zdrowotnej dla nauczycieli, nauczycieli emerytów i rencistów ze szkół i placówek, prowadzonych przez Powiat.

4. w zakresie szkolnictwa niepublicznego oraz publicznego, dla którego organem prowadzącym nie jest jednostka samorządu terytorialnego:

  1. prowadzeniem ewidencji szkół i placówek niepublicznych z terenu powiatu poznańskiego,
  2. wydawaniem zaświadczenia o wpisaniu szkoły lub placówki do ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
  3. wydawaniem decyzji o udzieleniu zezwolenia na założenie szkoły lub placówki publicznej,
  4. prowadzeniem spraw związanych z dotowaniem szkół i placówek niepublicznych oraz publicznych,
  5. kontrolą prawidłowości pobrania i wykorzystania przekazanej dotacji z budżetu Powiatu, we współpracy z Wydziałem Audytu i Kontroli.

5. udziałem w organizacji zajęć pozaszkolnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.

  Zobacz także:
 ⇒ SPRAWY

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Agnieszka Przybylska
  • Data wytworzenia 2025-04-03
  • Opublikował Pietryga Piotr
  • Data publikacji 2005-02-16 12:33
  • Ostatnio zmodyfikował Agnieszka Przybylska
  • Ostatnia modyfikacja 2025-04-03 10:42

Rejestr zmian

  • 30.08.07; dodanie przekierowania do działu Sprawy
  • 12.09.07; dodanie nazwisko Dyrektora Wydziału
  • 13.09.07 dodanie adresu e-mail Dyrektora Wydzialu
  • 17.09.07; korekta edytorska
  • 26.09.07; korekta edytorska
  • 13.12.07; zmiana przkierowania
  • 13.02.08; dodanie informacji dot. p. o. z-cy dyrektora Wydzialu
  • 06.09.10; kontrola danych
  • 06.07.10; kontrola danych
  • 26.02.08; korekta edytorska
  • 08.08.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 07.10.08; korekta
  • 27.04.09; korekta
  • 05.11.09; korekta
  • 23.11.09; korekta
  • 04.12.09; aktualizacja numerów telefonów
  • 23.12.09; aktualizacja numerów telefonów
  • 28.01.10; korekta edytorska
  • 01.03.10; kontrola stanu danych
  • 10.05.10; kontrola stanu danych
  • 24.05.10; dodanie przekierowania w spr. naboru do szkół ponadgimnazjalnych
  • 07.06.10; kontrola danych
  • 21.09.10; zmiana numeru telefony z-cy dyrektora oraz pracownika
  • 28.10.10; kontrola danych
  • 31.12.10; kontrola danych
  • 28.01.11; kontrola danych
  • 07.03.11; kontrola danych
  • 08.04.11; aktualizacja informacji
  • 12.04.11; kontrola danych
  • 04.05.11; kontrola danych
  • zmieniono 2011-05-20 11:47 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2011-05-20 13:19 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2011-06-06 09:37 przez Pietryga Piotr: kontrola danych
  • zmieniono 2011-07-18 11:42 przez Pietryga Piotr
  • zmieniono 2011-08-08 10:47 przez Pietryga Piotr
  • zmieniono 2011-11-09 09:11 przez Pietryga Piotr: Kontrola danych
  • zmieniono 2011-12-05 12:13 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2012-02-13 10:02 przez Pietryga Piotr: Kontrola danych
  • zmieniono 2012-03-05 13:21 przez Pietryga Piotr: Kontrola danych
  • zmieniono 2012-04-02 14:05 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2012-05-25 13:54 przez Pietryga Piotr: Kontrola danych
  • zmieniono 2012-06-26 13:34 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2012-07-10 11:04 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2012-08-14 12:19 przez Administrator Systemu: zmiana graficzna elementu "Zobacz zmiany"
  • zmieniono 2012-08-14 12:21 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-12-13 12:24 przez Pietryga Piotr: kontrola danych
  • zmieniono 2013-02-22 14:13 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2013-06-27 08:54 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2013-12-09 10:44 przez Pietryga Piotr: Aktualizacja stanu osobowego Wydziału Edukacji
  • zmieniono 2014-01-23 16:48 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2014-03-17 12:45 przez Pietryga Piotr: Uaktualnienie stanu osobowego w Wydziale Edukacji
  • zmieniono 2014-05-28 15:08 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2014-06-24 15:00 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2014-09-05 11:04 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2014-10-03 14:46 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2014-10-06 16:09 przez Pietryga Piotr: Aktualizacja numerów biur Wydziału Edukacji
  • zmieniono 2014-11-25 14:11 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2015-01-28 10:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta adresu e-mail
  • zmieniono 2015-02-04 08:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta adresu e-mail
  • zmieniono 2015-02-04 08:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-02-04 08:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-02-10 13:09 przez Pietryga Piotr: Aktualizacja treści zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2015-02-10 13:14 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2015-03-17 10:10 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2015-04-14 08:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-07 13:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-21 08:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-02-19 14:40 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2016-09-15 11:16 przez Pietryga Piotr: Aktualizacja numeru pokoju z-cy dyrektora oraz dopisanie nowych numerów telefonów pracowników Wydziału Edukacji
  • zmieniono 2016-12-30 14:31 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2017-02-09 12:18 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2017-03-06 14:18 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2017-05-19 13:59 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2017-09-07 12:26 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2017-11-07 12:30 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2017-12-11 12:41 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2018-01-29 16:45 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2018-02-02 09:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-02-28 11:45 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2018-02-28 12:25 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2018-06-25 14:19 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2018-07-25 09:15 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2018-10-11 14:57 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2018-12-03 14:38 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-01-22 10:16 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-02-18 13:01 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-03-06 09:56 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-04-17 09:26 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-05-06 15:56 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-06-18 13:38 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-07-02 13:46 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-10-24 15:53 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-11-06 11:00 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-11-27 13:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-12-03 14:46 przez Pietryga Piotr: Aktualizacja adresu e-mail Dyrektora Wydziału Edukacji
  • zmieniono 2020-01-13 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja ze względu na nowy regulamin organizacyjny
  • zmieniono 2020-01-20 13:25 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-02-03 16:41 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-03-05 14:52 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-04-03 14:11 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-04-27 11:47 przez Pietryga Piotr: usunięcie w pkt 4 dotyczącym szkolnictwa niepublicznego następującego zapisu: „przeprowadzeniem procedury mającej na celu wydanie decyzji o nadaniu szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej”.
  • zmieniono 2020-05-04 14:02 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-06-15 12:21 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-07-27 16:17 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-09-04 14:18 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-10-01 11:34 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-10-27 08:23 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-01-15 12:13 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-02-26 10:26 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-06-08 12:05 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-07-07 14:33 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-08-12 12:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-09-02 13:56 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-10-01 07:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-10-01 11:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-10-15 08:59 przez Agnieszka Przybylska: Aktualizacja informacji
  • zmieniono 2022-01-25 08:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2022-02-15 11:26 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-03-21 14:19 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-05-04 11:28 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-06-22 12:08 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-07-13 10:03 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-09-01 11:11 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-10-31 15:31 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-12-01 13:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-12-01 13:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-12-01 13:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-02-10 15:06 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2023-03-15 14:41 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2023-07-25 10:31 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2023-08-25 14:32 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-09-01 09:26 przez Agnieszka Przybylska: Aktualizacja zadań i czynności wydziału edukacji
  • zmieniono 2023-12-14 11:12 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2024-04-18 10:32 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2024-07-24 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2024-09-02 12:17 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2025-03-17 12:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści po zmianie regulaminu
  • zmieniono 2025-03-17 12:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-03-21 14:27 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2025-04-03 10:17 przez Agnieszka Przybylska: Aktualizacja informacji
  • zmieniono 2025-04-03 10:42 przez Agnieszka Przybylska: Aktualizacja informacji

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W WYDZIALE EDUKACJI

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509  Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:

  • Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela,
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe,
  • Ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych,
  • Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 września 2022 r. w sprawie: uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli,
  • Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej,
  • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych gromadzonych w bazach danych oświatowych, zakresu danych identyfikujących podmioty prowadzące bazy danych oświatowych, terminów przekazywania danych między bazami danych oświatowych oraz wzorów wydruków zestawień zbiorczych,
  • Uchwała Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Nr XXXVI/715/13 z dnia 22 lipca 2013 r. w sprawie: udzielania stypendium Marszałka Województwa Wielkopolskiego,
  • Uchwała Nr XXIX/282/IV/2013 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 27 czerwca 2013 r. w sprawie: uchwalenia zasad realizacji Programu wspierania edukacji w powiecie poznańskim,
  • Uchwała Nr XV/179/VI/2019 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie: określenia rodzaju świadczeń przyznawanych nauczycielom, nauczycielom emerytom i rencistom w ramach pomocy zdrowotnej oraz warunków i sposobu ich przyznawania,
  • Uchwała Nr VIII/127/VII/2024 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 20 listopada 2024 r. w sprawie: przyjęcia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli szkół i placówek prowadzonych przez Powiat Poznański.

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych,
  2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
  3. żądania usunięcia danych, gdy:
  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

                    d.   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Agnieszka Przybylska
  • Data wytworzenia 2025-03-21
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2018-05-29 08:57
  • Ostatnio zmodyfikował Agnieszka Przybylska
  • Ostatnia modyfikacja 2025-03-21 14:32

Rejestr zmian

  • zmieniono 2019-04-17 09:39 przez Pietryga Piotr: Aktualizacja przepisów prawnych
  • zmieniono 2019-04-17 09:52 przez Pietryga Piotr
  • zmieniono 2019-05-06 15:56 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-06-18 13:39 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-07-02 13:47 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-10-24 15:53 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-11-06 11:01 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2019-11-27 13:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-12-03 14:48 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-01-20 13:33 przez Pietryga Piotr: Aktualizacja przepisów prawnych
  • zmieniono 2020-02-03 16:41 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-03-05 14:52 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-04-03 14:11 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-05-04 14:02 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-06-15 12:21 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-07-27 16:18 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-09-04 14:18 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2020-09-08 13:09 przez Pietryga Piotr: Aktualizacja przepisów prawnych
  • zmieniono 2020-09-08 13:14 przez Pietryga Piotr
  • zmieniono 2020-10-01 11:34 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-01-15 12:13 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-02-26 10:27 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-06-08 12:05 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-07-07 14:34 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-09-02 13:57 przez Pietryga Piotr: Przegląd treści
  • zmieniono 2021-10-15 09:05 przez Agnieszka Przybylska: Pzregląd treści
  • zmieniono 2022-01-03 13:05 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-02-15 10:43 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-05-04 11:29 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-06-22 12:09 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-07-13 10:05 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-09-01 11:16 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2022-10-31 15:47 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2023-02-10 15:14 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2023-03-15 14:45 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2023-07-25 10:50 przez Agnieszka Przybylska: Aktualizacja stanu prawnego
  • zmieniono 2023-09-01 09:49 przez Agnieszka Przybylska: Aktualizacja stanu prawnego.
  • zmieniono 2023-12-14 11:13 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2024-04-18 10:38 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2024-09-02 12:17 przez Agnieszka Przybylska: Przegląd treści
  • zmieniono 2025-03-21 14:32 przez Agnieszka Przybylska: Aktualizacja informacji

Informacja o obowiązującej w roku 2025 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji

  • Informacja o obowiązującej w roku 2025 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) kwota dotacji 2025 WE.pdf 253.84kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Aleksandra Anioła
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2025-03-24 13:36
    • Ilość pobrań 170

Informacja o obowiązującej w roku 2024 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji

  • Informacja o obowiązującej w roku 2024 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) 161.4kB

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Maria Jankowska
  • Data wytworzenia 2024-05-06
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2024-05-07 11:52
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-05-07 11:55

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-05-07 11:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

Informacja o obowiązującej w roku 2023 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji

  • Informacja o obowiązującej w roku 2023 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) 583.59kB
  • Informacja o obowiązującej w roku 2023 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) 498.86kB

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2023-04-18 09:46

Informacja o obowiązującej w roku 2022 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji

  • Treść informacji o obowiązującej w roku 2022 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) 342.7kB
  • Treść informacji o obowiązującej w roku 2022 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji - wersja dla czytnika ekranu (PDF) 475.63kB

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2022-04-21 14:06

Informacja o obowiązującej w roku 2021 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji

  • Treść informacji o obowiązującej w roku 2021 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) 350.47kB
  • Treść informacji o obowiązującej w roku 2021 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji - wersja dla czytnika ekranu (PDF) 546.54kB

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2021-04-19 10:40

Informacja o obowiązującej w roku 2020 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji

  • Treść informacji o obowiązującej w roku 2020 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) 47.1kB

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2020-07-03 10:29

Informacja o obowiązującej w roku 2019 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji

  • Informacja uzupełniająca.pdf (PDF) 24.94kB
  • Treść informacji o obowiązującej w roku 2019 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) 422.22kB

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2019-04-18 13:47

Informacja o obowiązującej w roku 2018 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji

  • Treść informacji o obowiązującej w roku 2018 rocznej i miesięcznej kwocie dotacji (PDF) 420.65kB

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2019-04-18 13:52

Podstawowa kwota dotacji w roku 2017 oraz statystyczna liczba uczniów ustalona na podstawie SIO wg stanu na dzień 30.09.2016

  • PODSTAWOWA KWOTA DOTACJI (PDF) 35.9kB

Metryka

  • Opublikował Bartosz Kurek
  • Data publikacji 2017-02-28 09:45
  • Ostatnio zmodyfikował Bartosz Kurek
  • Ostatnia modyfikacja 2017-02-28 09:46

Rejestr zmian

  • zmieniono 2017-02-28 09:46 przez Bartosz Kurek

Zaktualizowana podstawowa kwota dotacji w miesiącu październiku w roku 2017 oraz zaktualizowana statystyczna liczba uczniów ustalona na podstawie danych SIO wg stanu na dzień 30.09.2016 oraz 30.09.2017 roku

  • ZAKTUALIZOWANA PODSTAWOWA KWOTA DOTACJI (PDF) 39.5kB

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2017-11-09 07:40
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-07-24 09:10

Rejestr zmian

  • zmieniono 2017-11-09 07:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-11-09 07:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-26 10:30 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików
  • zmieniono 2024-07-24 09:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-14 21:18:13
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net