BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • URZĄD »
  • Wydziały i stanowiska samodzielne »
  • WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW »

Wydziały, zespoły, samodzielne stanowiska

Redaguje Maciej Grupa

WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Katarzyna Sorge-Krzyżaniak
tel. 61 8410-584
e-mail: katarzyna.sorge-krzyzaniak@powiat.poznan.pl
ul. Jackowskiego 18, II piętro, pok. 240

Zastępca Dyrektora Wydziału
Marcin Kierstan
tel. 61 8410-512
e-mail: marcin.kierstan@powiat.poznan.pl
ul. Jackowskiego 18, II piętro, pok. 240

Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-698
tel. 61 8418-803
tel. 61 8410-767
tel. 61 8410-709
tel. 61 8410-752

tel. 61 8410-708

ul. Jackowskiego 18, II piętro, pok. 241, 242, 243 

Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:

  1. opracowywaniem projektów planów w zakresie zadań inwestycyjnych,
  2. kompleksowym przygotowywaniem  procesów   inwestycyjnych  w   tym  uzyskiwanie decyzji o warunkach zabudowy,  koordynowanie wykonania dokumentacji budowlanej, uzyskiwanie decyzji pozwolenia na budowę  oraz kompletowanie dokumentów do wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne w zakresie działań inwestycyjnych finansowanych z budżetu Powiatu,
  3. nadzorowaniem i koordynowaniem realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  4. przygotowywaniem propozycji ewentualnych zmian w planach zadań inwestycyjnych,
  5. opracowywaniem okresowych, zbiorczych informacji i sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych,
  6. inicjowaniem i koordynowaniem inwestycji wspólnych wraz z uzgodnieniami dotyczącymi sposobu finansowania,
  7. pełnieniem funkcji inwestora bezpośredniego,
  8. przedkładaniem Zarządowi Powiatu koncepcji architektoniczno-budowlanych planowanych zadań inwestycyjnych oraz sprawdzaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonanych w oparciu o zaakceptowane koncepcje,
  9. sporządzaniem kosztorysów inwestorskich,
  10. opiniowaniem celowości i koordynowanie inicjowanych przez mieszkańców Powiatu inwestycji infrastruktury komunalnej, finansowanych częściowo ze środków budżetu Powiatu.

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Joanna Jaskulska
  • Data wytworzenia 2003-06-12
  • Opublikował Jaskulska Joanna
  • Data publikacji 2003-06-12 13:32
  • Ostatnio zmodyfikował Jaskulska Joanna
  • Ostatnia modyfikacja 2025-06-13 13:24

Rejestr zmian

  • 04.07.03; korekta
  • 20.11.03; korekta
  • 30.08.07; update systemu
  • 12.09.07; dodanie nazwiska Dyrektora
  • 13.09.07: dodanie adresu e-mail Dyrektora Wydzialu
  • 17.09.07; korekta edytorska
  • 18.09.07; dodanie adresu e-mail Z-cy Dyrektora Wydziału
  • 10.10.07; korekta edytorska
  • 23.11.07; zmiana właściciela obiektu
  • 23.11.07;zmiana treści informacji - nowy referat
  • 11.08.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 27.03.09, uaktualnienie danych w związku z nowym regulaminem organizacyjnym
  • 05.11.2009 aktualizacja
  • 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
  • 26.02.10 aktualizacja danych adresowych
  • 01.12.2010 aktualizacja danych
  • 25.01.2011 aktualizacja danych
  • 07.03.2011 aktualizacja danych
  • 05.04.2011 aktualizacja danych
  • zmieniono 2011-05-11 09:22 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2011-05-11 09:26 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
  • zmieniono 2011-08-29 09:56 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2011-10-03 09:52 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2011-11-29 10:40 przez Jaskulska Joanna: Przegląd treści
  • zmieniono 2012-01-31 09:49 przez Jaskulska Joanna: Kontrola danych
  • zmieniono 2012-03-29 11:25 przez Jaskulska Joanna: Kontrola danych
  • zmieniono 2012-05-31 14:25 przez Jaskulska Joanna: Sprawdzenie danych
  • zmieniono 2012-09-06 09:22 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
  • zmieniono 2012-09-07 11:08 przez Administrator Systemu: dodanie elementu graficznego
  • zmieniono 2013-03-07 13:02 przez Jaskulska Joanna: Kontrola danych
  • zmieniono 2013-06-04 12:41 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2013-06-04 12:42 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2013-06-04 12:42 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2013-06-04 12:44 przez Jaskulska Joanna: kontrola danych
  • zmieniono 2013-06-27 12:57 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
  • zmieniono 2014-03-11 13:47 przez Jaskulska Joanna: sprawdzenie danych
  • zmieniono 2014-05-15 09:32 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2014-05-15 09:33 przez Jaskulska Joanna: Zmiana danych
  • zmieniono 2014-07-24 10:39 przez Jaskulska Joanna: Sprawdzenie danych.
  • zmieniono 2015-01-27 09:07 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2015-01-27 09:08 przez Jaskulska Joanna: przegląd treści
  • zmieniono 2015-04-07 13:23 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2015-04-14 08:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-07-07 13:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-09-29 12:27 przez Jaskulska Joanna: Kontrola danych
  • zmieniono 2015-09-29 12:28 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2016-03-22 09:10 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2016-03-22 09:12 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
  • zmieniono 2016-04-12 11:46 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2016-04-12 11:47 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
  • zmieniono 2016-05-12 09:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-05-12 09:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-06-28 09:15 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
  • zmieniono 2018-02-02 09:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-03-15 09:21 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
  • zmieniono 2018-09-21 09:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-09-04 11:36 przez Jaskulska Joanna
  • zmieniono 2019-11-28 11:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-01-13 11:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja ze względu na nowy regulamin organizacyjny
  • zmieniono 2020-10-27 08:39 przez Agata Poleska : korekta edytorska
  • zmieniono 2021-03-01 12:17 przez Agata Poleska : korekta czcionki
  • zmieniono 2021-08-16 14:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-11-02 09:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-11-10 11:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-01-25 09:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • zmieniono 2023-03-09 10:09 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja danych
  • zmieniono 2023-04-17 16:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja numeru telefonu
  • zmieniono 2023-09-05 09:29 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-09-05 09:53 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2023-09-05 10:00 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2025-03-03 10:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie zastępcy dyrektora wydziału
  • zmieniono 2025-03-03 10:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-06-06 12:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: zmiana siedziby wydziału
  • zmieniono 2025-06-13 13:23 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja
  • zmieniono 2025-06-13 13:24 przez Jaskulska Joanna: Aktualizacja

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w Wydziale Inwestycji i Remontów

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez
    e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  3. Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
  • Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
  • Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
  • Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  • Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
  • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  1. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
  2. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:
    a) dostępu do swoich danych osobowych,
    b) sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
    c) usunięcia danych, gdy:
          - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
          - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
    d) ograniczenia przetwarzania, gdy:
          - osoby te kwestionują prawidłowość danych,
          - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
          - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

Metryka

  • Opublikował Pieczyński Maciej
  • Data publikacji 2021-06-14 15:26
  • Ostatnio zmodyfikował Pieczyński Maciej
  • Ostatnia modyfikacja 2021-06-14 15:35

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-06-14 15:35 przez Pieczyński Maciej
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 10:47:41
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net