BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Nawigacja:

Treść strony

WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW

ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

Dyrektor Wydziału
Romuald Najdek
tel.: 61 8410-708
e-mail: romuald.najdek@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IVp. pok.413

Z-ca Dyrektora Wydziału
Katarzyna Sorge-Krzyżaniak
tel.: 61 8410-584
e-mail: katarzyna.sorge@powiat.poznan.pl
ul. Słowackiego 8, IVp. pok.416

Pracownicy Wydziału:
tel.: 61 8410-698
tel.: 61 8418-803
tel.: 61 8410-767
tel.: 61 8410-709
tel.: 61 8410-752
tel.: 61 8410-512

tel.: 61 2269-231
tel.: 61 2269-232

ul. Słowackiego 8, IVp. pok.414, 416

Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:

  1. opracowywaniem projektów planów w zakresie zadań inwestycyjnych,
  2. kompleksowym  przygotowywaniem  procesów   inwestycyjnych  w   tym  uzyskiwanie decyzji o warunkach zabudowy,  koordynowanie wykonania dokumentacji budowlanej, uzyskiwanie decyzji pozwolenia na budowę  oraz kompletowanie dokumentów do wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne w zakresie działań inwestycyjnych finansowanych z budżetu Powiatu,
  3. nadzorowaniem i koordynowaniem realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  4. przygotowywaniem propozycji ewentualnych zmian w planach zadań inwestycyjnych,
  5. opracowywaniem okresowych, zbiorczych informacji i sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych,
  6. inicjowaniem i koordynowaniem inwestycji wspólnych wraz z uzgodnieniami dotyczącymi  sposobu finansowania,
  7. pełnieniem funkcji inwestora bezpośredniego,
  8. przedkładaniem Zarządowi Powiatu koncepcji architektoniczno-budowlanych planowanych zadań inwestycyjnych  oraz sprawdzaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonanych w oparciu o zaakceptowane koncepcje,
  9. sporządzaniem kosztorysów inwestorskich,
  10. opiniowaniem celowości i koordynowanie inicjowanych przez mieszkańców Powiatu inwestycji infrastruktury komunalnej, finansowanych częściowo ze środków budżetu Powiatu.
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Jaskulska
    data wytworzenia: 2003-06-12
  • opublikował: Jaskulska Joanna
    data publikacji: 2003-06-12 13:32
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-08-16 14:28

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

w Wydziale Inwestycji i Remontów

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się poprzez
    e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
  3. Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
  • Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
  • Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
  • Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
  • Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
  • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  1. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
  2. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do:
    a) dostępu do swoich danych osobowych,
    b) sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
    c) usunięcia danych, gdy:
          - dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
          - dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
    d) ograniczenia przetwarzania, gdy:
          - osoby te kwestionują prawidłowość danych,
          - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
          - Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  3. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
  • opublikował: Pieczyński Maciej
    data publikacji: 2021-06-14 15:26
  • zmodyfikował: Pieczyński Maciej
    ostatnia modyfikacja: 2021-06-14 15:35

drukuj całą stronę

Banery

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.: (+48) 61 8410-500
faks:(+48) 61 8480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

Polityka Cookies

Godziny otwarcia

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

poza niżej wymienionymi wydziałami:

(godziny przyjęć dla poszczególnych wydziałów...)

Powiązana strona podmiotu

Powiat Poznański

Banery

Stopka strony

Ilość odwiedzin tej strony: 18352
Ostatnia aktualizacja tej strony: 2021-08-16 14:28
Ostatnia aktualizacja w BIP: 2021-09-28 15:26