STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.18.2019 z dnia 12.07.2019 r.
STANOWISKO: INSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Planowanie środków na utrzymanie czystości, sprzątanie;
- Planowanie środków na zakup wyposażenia;
- Planowanie środków na utrzymanie i konserwację zieleni;
- Planowanie budżetu przeznaczonego na zakup środków chemicznych, wycieraczek, wyposażenia łazienek i ciągów komunikacyjnych;
- Planowanie środków na tablice informacyjne i tabliczki przydrzwiowe oraz ich aktualizację;
- Prowadzenie spraw związanych z zakupem książek oraz artykułów spożywczych zgłaszanych przez komórki Starostwa;
- Bieżące analizowanie stanu budżetu;
- Udział w komisjach przetargowych na sprzątanie, pielęgnację zieleni, wykonanie tablic, zakup wyposażenia;
- Prowadzenie rejestru umów w zakresie prowadzonych spraw;
- Prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne w trybie art. 4 pkt 8;
- Flagowanie obiektu w okresach zbliżających się świąt państwowych, narodowych i innych ważnych uroczystości;
- Rozliczanie faktur w zakresie prowadzonych spraw;
- Archiwizowanie dokumentów.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracyjnego.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 3 lata stażu pracy;
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Umiejętność dobrej organizacji pracy;
- Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
- Wysoka kultura osobista;
- Samodzielność, kreatywność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
- CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 22.07.2019 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
autor lub odpowiedzialny za treść: Violetta Wesołek
data wytworzenia: 2019-07-12
opublikował: Agata Poprawa
data publikacji: 2019-07-12 11:49