BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- URZĄD »
- Regulamin organizacyjny »
- Archiwum - 2024 »
- ROZDZIAŁ IX Redagowanie i opracowywanie aktów prawnych »
<< powrót
ROZDZIAŁ IX
Redagowanie i opracowywanie aktów prawnych
§ 71. Dyrektorzy wydziałów, zastępca skarbnika oraz stanowiska samodzielne w porozumieniu z Osobą nadzorującą, każdy w zakresie swego działania, przygotowują propozycje projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty
w szczególności z uwzględnieniem postanowień ustawy o samorządzie powiatowym, Statutu a także innych przepisów prawa.
§ 72. Starosta w zakresie swoich kompetencji wydaje:
- decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, chyba że przepisy szczególne przewidują wydawanie decyzji przez Zarząd,
- zarządzenia:
a) w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji kierownika Starostwa,
b) w sprawach przewidzianych w przepisach odrębnych,
- akty prawne o innej nazwie, wynikające z przepisów szczególnych.
§ 73. Oryginały aktów prawnych przechowują:
- Biuro Rady - uchwał Rady i zawartych porozumień,
- Wydział Organizacyjny - uchwał Zarządu i zarządzeń Starosty oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych i pełnomocnictw,
- właściwe merytorycznie wydziały i stanowiska samodzielne - decyzji i innych aktów.
Metryka
- Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Data publikacji 2024-06-24 14:51
- Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Ostatnia modyfikacja 2024-08-01 09:16
Rejestr zmian
- zmieniono 2024-06-26 14:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2024-08-01 09:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

Stronę wygenerowano: 2025-06-17 04:21:41
Strona wygenerowana z systemu bip.net