BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

  ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Sekretariat Wydziału
telefon: 61 8410-538, 61 8418-806
fax: 61 8410-611
e-mail: komunikacja@powiat.poznan.pl
parter, pokój 021


Dyrektor Wydziału
Małgorzata Kaniewska

telefon:  61 8410-610
fax:  61 8410-611
e-mail: malgorzata.kaniewska@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 024 

Z-ca Dyrektora Wydziału
Agnieszka Kominek

telefon: 61 8410-699
e-mail: agnieszka.kominek@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 032


Referat do spraw Rejestracji Pojazdów

Kierownika Referatu
Błażej Prajs

telefon: 61 8410-606
e-mail: blazej.prajs@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 020

Zadania Referatu:

  1. prowadzenie ewidencji pojazdów i ich właścicieli,
  2. rejestracja pojazdów,
  3. wyrejestrowanie pojazdów,
  4. wydawanie zaświadczeń z zakresu rejestracji pojazdów,
  5. przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdów,
  6. wydawanie wtórników oznaczeń pojazdów,
  7. nadawanie cech identyfikacyjnych pojazdu,
  8. czasowe wycofanie pojazdów z ruchu,
  9. aktualizacja bazy danych w CEPiK.
  • Informacje w sprawach ogólnych:
    61 8410-747, 61 8410-748

     
  • Informacje w sprawie odbioru dowodów rejestracyjnych nowych i zatrzymanych:
    61 8410-607
     
  • Sprawy związane z rejestracją pojazdów, można również załatwiać w niżej wymienionych filiach Wydziału Komunikacji
  1. Murowana Goślina, ul. Poznańska 18 telefon: 61 812-23-52
  2. Pobiedziska, ul. Kościuszki 4 telefon: 61 897-71-71
  3. Stęszew, ul. Poznańska 20 telefon: 61 813-00-77
  4. Swarzędz ul.  Poznańska 25 telefon: 61 651-12-65, 651-12-68 
  5. Tarnowo Podgórne ul. Poznańska 96 telefon: 61 895-92-41


Referat do spraw Wydawania Uprawnień do Kierowania Pojazdami

Kierownik Referatu
Renata Taszarek

telefon: 61 8410-609
e-mail: renata.taszarek@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 026

Zadania Referatu:

 

  1. prowadzenie ewidencji kierowców i osób bez uprawnień,
  2. wydawanie krajowych praw jazdy i pozwoleń na kierowanie tramwajem,
  3. wydawanie międzynarodowych praw jazdy,
  4. realizowanie wyroków sądowych w zakresie orzeczonego zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych,
  5. zatrzymanie i zwracanie uprawnień do kierowania pojazdami,
  6. cofanie i przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami,
  7. kierowanie osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami na badania lekarskie, psychologiczne, kontrolne sprawdzenie kwalifikacji oraz kursy reedukacyjne,
  8. wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym i pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
  9. aktualizacja bazy danych w CEPiK.
  • Informacje w sprawach ogólnych:
    61 8410-600, 61 8410-604

     
  • Informacje w sprawach odbioru praw jazdy:
    61 8410-600, 61 8410-604

     
  • Informacja w sprawie zatrzymanych praw jazdy:
    61 8410-605, 61 8410-735

     

Referat do spraw Działalności Gospodarczej

Kierownik Referatu
Justyna Płóciennik

telefon: 61 222 89 64
e-mail: justyna.plociennik@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 036

Zadania Referatu:

 

  1. wydawanie i cofanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób  i rzeczy,
  2. wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy,
  3. wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego  w zakresie przewozu osób samochodem osobowym,
  4. wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym, przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
  5. wydawanie zaświadczeń na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne osób i rzeczy,
  6. wydawanie i cofanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób,
  7. kontrolowanie przedsiębiorców posiadających zezwolenie, licencję lub zaświadczenie,
  8. wpisywanie i wykreślanie z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców,
  9. wydawanie i cofanie poświadczenia potwierdzającego spełnianie dodatkowych wymagań przez przedsiębiorcę prowadzącego ośrodek szkolenia kierowców,
  10. rozpatrywanie skarg dotyczących działalności ośrodka szkolenia kierowców,
  11. sporządzanie analizy i podawanie do publicznej wiadomości wyników analizy statystycznej w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych oraz liczby skarg,
  12. wpisywanie i wykreślanie przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,
  13. sprawowanie nadzoru nad przedsiębiorcami wpisanymi do rejestru działalności  regulowanej,
  14. wpisywanie i wykreślanie z ewidencji instruktorów nauki jazdy,
  15. wydawanie legitymacji instruktorom nauki jazdy
  16. wpisywanie i wykreślanie z ewidencji wykładowców,
  17. wydawanie i cofanie uprawnień do przeprowadzenia badań technicznych pojazdów,
  18. realizowanie spraw związanych z usuwaniem, przechowywaniem i przepadkiem pojazdu usuniętego z drogi na rzecz powiatu (art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym),
  • Informacja w sprawach SKP (Stacji Kontroli Pojazdów), OSK (Ośrodków Szkolenia Kierowców) 61 2228-974
  • Informacja w sprawach działalności gospodarczej w zakresie przewozów drogowych:
    61 8410-608, 61 8410-727


Referat do spraw Ewidencji Akt Pojazdów i Kierowców

Kierownik Referatu
Anna Rojek

telefon: 61 8410-659
e-mail: anna.rojek@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 025

Zadania Referatu:

  1. prowadzenie ewidencji akt pojazdów, kierowców i osób bez uprawnień,
  2. przyjmowanie akt ewidencyjnych pojazdów, kierowców i osób bez uprawnień z Referatu do spraw Rejestracji Pojazdów oraz z Referatu do spraw Wydawania Uprawnień do Kierowania Pojazdami,
  3. udostępnianie akt pojazdów, kierowców i osób bez uprawnień według określonych procedur pracownikom Referatów wymienionych w punkcie 2,
  4. uaktualnianie posiadanego zasobu akt pojazdów, kierowców i osób bez uprawnień,
  5. współpraca z Referatami: do spraw Rejestracji Pojazdów oraz ds. Wydawania Uprawnień do Kierowania Pojazdami w zakresie obsługi akt pojazdów i kierowców,
  Zobacz także:
 ⇒ SPRAWY
 ⇒ § 33 Regulaminu Organizacyjnego - zadania Wydziału Komunikacji i Transportu
  • autor informacji: Agnieszka Kominek
    data wytworzenia: 05.10.2006
  • opublikował: Bestyński Konrad
    data publikacji: 2003-06-16 16:27
  • zmodyfikował: Bestyński Konrad
    ostatnia modyfikacja: 2016-06-02 09:02

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

tel.:    (+48 61) 8 410-500
faks:   (+48 61) 8 480-556
email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji i Transportu:
poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek, środa:          7:30-16.30
wtorek, czwartek, piątek:  7:30-14:30
(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 276068 ostatnia aktualizacja tej strony 2016-06-02 09:02 ostatnia aktualizacja w BIP 2016-06-30 10:14
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.