BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Nawigacja:

Banery

Treść strony


WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Sekretariat Wydziału
telefon: 61 8410-538, 61 8418-806
fax: 61 8410-611
e-mail: komunikacja@powiat.poznan.pl
parter, pokój 021


Dyrektor Wydziału
Małgorzata Kaniewska

telefon:  61 8410-610
fax:  61 8410-611
e-mail: malgorzata.kaniewska@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 024 

Z-ca Dyrektora Wydziału
Agnieszka Kominek

telefon: 61 8410-699
e-mail: agnieszka.kominek@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 032


Referat do spraw Rejestracji Pojazdów

Kierownik Referatu
Błażej Prajs

telefon: 61 8410-606
e-mail: blazej.prajs@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 020

Zadania Referatu:

  1. prowadzenie ewidencji pojazdów i ich właścicieli,
  2. rejestrowanie pojazdów,
  3. wyrejestrowanie pojazdów,
  4. wydawanie zaświadczeń z zakresu rejestracji pojazdów,
  5. przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdów,
  6. wydawanie wtórników oznaczeń pojazdów,
  7. nadawanie cech identyfikacyjnych pojazdu,
  8. czasowe wycofanie pojazdów z ruchu,
  • Informacje w sprawach ogólnych:
    61 8410-747, 61 8410-748

     
  • Informacje w sprawie odbioru dowodów rejestracyjnych nowych i zatrzymanych:
    61 8410-607
     
  • Sprawy związane z rejestracją pojazdów, można również załatwiać w niżej wymienionych filiach Wydziału Komunikacji                   
L.p. Adres: numer telefonu:
1. Pobiedziska, ul. Kościuszki 4 61 897-71-71
2. Stęszew, ul. Poznańska 20 61 813-00-77
3. Swarzędz ul.  Poznańska 25  61 651-12-65, 651-12-68
4. Tarnowo Podgórne ul. Poznańska 96 61 895-92-41
5. Czerwonak ul. Gdyńska 53 61 226-92-35, 226-92-36


Referat do spraw Wydawania Uprawnień do Kierowania Pojazdami

Kierownik Referatu
Renata Taszarek

telefon: 61 8410-609
e-mail: renata.taszarek@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 026

Zadania Referatu:

  1. prowadzenie ewidencji kierowców i osób bez uprawnień,
  2. wydawanie krajowych praw jazdy i pozwoleń na kierowanie tramwajem,
  3. wydawanie międzynarodowych praw jazdy,
  4. realizowanie wyroków sądowych w zakresie orzeczonego zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych,
  5. zatrzymanie i zwracanie uprawnień do kierowania pojazdami,
  6. cofanie i przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami,
  7. kierowanie osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami na badania lekarskie, psychologiczne, kontrolne sprawdzenie kwalifikacji oraz kursy reedukacyjne,
  8. wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym i pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
  • Informacje w sprawach ogólnych:
    61 8410-600, 61 8410-604

     
  • Informacje w sprawach odbioru praw jazdy:
    61 8410-600, 61 8410-604

     
  • Informacja w sprawie zatrzymanych praw jazdy:
    61 8410-605, 61 8410-735

     

Referat do spraw Działalności Gospodarczej

Kierownik Referatu
Justyna Płóciennik

telefon: 61 222 89 64
e-mail:
justyna.plociennik@powiat.poznan.pl
parter, pokój 036

Zadania Referatu:

  1. wydawanie i cofanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób i rzeczy,
  2. wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy,
  3. wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego  w zakresie przewozu osób samochodem osobowym,
  4. wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym, przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
  5. wydawanie zaświadczeń na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne osób i rzeczy,
  6. wydawanie i cofanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób,
  7. przekazywanie do Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego danych, o których mowa w art. 82h ust. 1 i 3 ustawy o transporcie drogowym,
  8. kontrolowanie przedsiębiorców posiadających zezwolenie, licencję lub zaświadczenie,
  9. wpisywanie i wykreślanie z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców,
  10. wydawanie i cofanie poświadczenia potwierdzającego spełnianie dodatkowych wymagań przez przedsiębiorcę prowadzącego ośrodek szkolenia kierowców,
  11. rozpatrywanie skarg dotyczących działalności ośrodka szkolenia kierowców,
  12. sporządzanie analizy i podawanie do publicznej wiadomości wyników analizy statystycznej  w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych oraz liczby skarg,
  13. wpisywanie i wykreślanie przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,
  14. zgłaszanie do Przewodniczącego Komisji Egzaminacyjnej powołanej przez Wojewodę, kandydatów na instruktorów nauki jazdy na egzamin sprawdzający kwalifikacje,
  15. sprawowanie nadzoru nad przedsiębiorcami wpisanymi do rejestru działalności regulowanej,
  16. wpisywanie i wykreślanie z ewidencji instruktorów nauki jazdy,
  17. wpisywanie i wykreślanie z ewidencji wykładowców,
  18. wydawanie i cofanie uprawnień do przeprowadzenia badań technicznych pojazdów,
  19. realizowanie spraw związanych z usuwaniem, przechowywaniem i przepadkiem pojazdu usuniętego z drogi na rzecz powiatu (art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym),


 Schematy kontroli


Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców - PDF

Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów        - PDF

Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców posiadających uprawnienia transportowe     - PDF

Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców posiadających zaświadczenie
na przewozy drogowe na potrzeby własne - PDF


 

  • Informacja w sprawach SKP (Stacji Kontroli Pojazdów), OSK (Ośrodków Szkolenia Kierowców) 61 2228-974, 61 8418-811, 61 8410-778
  • Informacja w sprawach działalności gospodarczej w zakresie przewozów drogowych:
    61 8410-608, 61 8410-727, 61 2228-963


Referat do spraw Ewidencji Akt Pojazdów i Kierowców

Kierownik Referatu
Anna Rojek

telefon: 61 8410-659
e-mail: anna.rojek@powiat.poznan.pl
parter,
pokój 025

Zadania Referatu:

  1. prowadzenie ewidencji akt pojazdów i kierowców oraz osób bez uprawnień,
  2. uzupełnianie posiadanego zasobu akt pojazdów, kierowców i osób bez uprawnień,
  3. udostępnianie danych stanowiących zasób akt pojazdów i kierowców uprawnionym podmiotom.

<< powrót

  Zobacz także:
 ⇒ SPRAWY
 ⇒ § 34 Regulaminu Organizacyjnego - zadania Wydziału Komunikacji i Transportu

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kominek
    data wytworzenia: 05.10.2006
  • opublikował: Bestyński Konrad
    data publikacji: 2003-06-16 16:27
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2020-01-22 10:53

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: 
iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509  Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:

  • Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • ustawa o samorządzie powiatowym
  • ustawa Prawo o ruchu drogowym
  • ustawa o transporcie drogowym
  • ustawa o kierujących pojazdami

4Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

        a. dostępu do swoich danych osobowych,
        b. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
        c. żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

        d. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kominek
    data wytworzenia: 2018-05-24
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2012-04-16 15:48
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2020-01-22 10:55

drukuj całą stronę

Banery

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.: (+48) 61 8 410-500
faks:(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

Polityka Cookies

Godziny otwarcia

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

poza niżej wymienionymi wydziałami:

(godziny przyjęć dla poszczególnych wydziałów...)

Powiązana strona podmiotu

Powiat Poznański

Banery

Stopka strony

Ilość odwiedzin tej strony: 358448
Ostatnia aktualizacja tej strony: 2020-01-22 10:55
Ostatnia aktualizacja w BIP: 2020-03-27 14:49