BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • REJESTRY PUBLICZNE, INNE REJESTRY I WYKAZY »

Rejestry publiczne prowadzone w Starostwie Powiatowym w Poznaniu

Wydział Komunikacji i Transportu

 
 

 

Lp.

 

Tytuł rejestru

 

Podstawa prawna

Zasady udostępniania danych/
czy podlega publikacji w BIP

1.

Rejestr przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców  (PDF 216.72kB)

STAN NA DZIEŃ 17.03.2023 roku

Wyniki analizy statystycznej  w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych w danym ośrodku:

  • Rok 2022 PDF (584.91kb)
  • Rok 2021 PDF (238.91kB)
  • Rok 2020 PDF (46.23 kB)
  • Rok 2019 PDF (258 kB)
  • Rok 2018 PDF (nowa wersja 2019 - 650 kB)
  • Rok 2017 PDF (637 kB)
  • Rok 2016 PDF (970 kB)
  • Rok 2015 PDF (86.6 kB)
  • Rok 2014 PDF (721 kB)
  • Rok 2013 PDF (585 kB)
  • Rok 2012 PDF (81.8 kB)

Art. 28 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami 
(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1212)

Na podstawie art. 43 ust 4 ustawy z dnia 6 marca  2018 roku Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2021 r. poz. 162) rejestry działalności regulowanej są jawne. Dane z rejestrów dotyczące firmy przedsiębiorcy oraz jego numeru identyfikacji podatkowej (NIP) są udostępniane w sieci teleinformatycznej.

Podlega publikacji
  PDF (216.72kB)

2.

Rejestr przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów (PDF 596.45kB)

STAN NA DZIEŃ
22.02.2023 r.

Art. 83 Ustawy  z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)

Na podstawie art. 43 ust 4 ustawy z dnia 6 marca  2018 roku Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2021 r. poz. 162) rejestry działalności regulowanej są jawne. Dane z rejestrów dotyczące firmy przedsiębiorcy oraz jego numeru identyfikacji podatkowej (NIP) są udostępniane w sieci teleinformatycznej.

Podlega publikacji  
(PDF 596.45kB)

3.

Ewidencja instruktorów nauki jazdy

Art. 33 Ustawy  z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami 
(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1212)

Dane udostępnia się na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych/
Nie podlega publikacji w BIP

4.

Ewidencja kierowców i osób bez uprawnień

Art. 100a-100e Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)

Dane z ewidencji udostępnia się na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych/
Nie podlega publikacji w BIP

5.

Ewidencja pojazdów i ich właścicieli

Art. 80a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)

Dane z ewidencji udostępnia się na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych/
Nie podlega publikacji w BIP

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-04-08 11:41
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-02-10 09:35

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-08 12:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-08 12:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-08 12:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-08 12:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-09 07:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-09 08:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-09 08:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-15 10:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-29 15:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja - Wykazu Stacji kontroli pojazdów wg godzin otwarcia
  • zmieniono 2020-05-08 12:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja Wykazu Stacji kontroli pojazdów wg godzin otwarcia
  • zmieniono 2020-05-27 12:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja SKP dla KT
  • zmieniono 2020-06-01 11:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja SKP dla KT wg godzin otwarcia
  • zmieniono 2020-06-15 09:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja SKP dla KT wg godzin otwarcia
  • zmieniono 2020-07-09 13:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2020-07-21 09:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja podstawy prawnej
  • zmieniono 2020-08-28 10:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2020-08-31 10:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2020-09-03 12:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2020-09-09 11:43 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
  • zmieniono 2020-10-12 12:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2020-12-09 11:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja SKP dla KT
  • zmieniono 2021-01-07 09:49 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików
  • zmieniono 2021-01-07 11:25 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2021-01-14 09:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-01-19 08:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-01-20 11:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-01-20 14:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: ponowna aktualizacja załącznika OSK dla KT
  • zmieniono 2021-01-25 11:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie wyników średniej zdawalności osób szkolonych za rok 2020,
  • zmieniono 2021-01-27 08:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja podstawy prawnej OSK i SKP
  • zmieniono 2021-02-02 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-02-05 11:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-02-12 10:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-02-18 14:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-02-18 14:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie wyników średniej zdawalności osób szkolonych za rok 2020 po aktualizacji,
  • zmieniono 2021-03-01 12:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja SKP dla KT
  • zmieniono 2021-03-12 11:12 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-03-15 14:32 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja podstawy prawnej - t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.
  • zmieniono 2021-04-16 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-04-23 13:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-05-06 13:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
  • zmieniono 2021-05-18 14:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-07-06 12:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja podstawy prawnej
  • zmieniono 2021-08-13 11:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-09-06 16:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2021-10-13 09:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-01-10 09:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-01-18 10:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja SKP dla KT
  • zmieniono 2022-01-21 10:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-01-27 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja SKP dla KT
  • zmieniono 2022-02-02 10:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-02-07 11:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: analiza statystyczna w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych w roku 2021
  • zmieniono 2022-02-09 11:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-04-14 10:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja SKP dla KT
  • zmieniono 2022-05-06 14:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-05-13 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-06-22 11:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-06-27 16:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-11-15 11:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-11-21 16:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-12-06 08:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja OSK dla KT
  • zmieniono 2022-12-13 10:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie SKP zawierającego godziny otwarcia
  • zmieniono 2023-02-10 09:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie analizy statystycznej zdawalności osób szkolonych w danym ośrodku w 2022 r.

Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej

 

Lp.

 

Tytuł rejestru

 

Podstawa prawna

Zasady udostępniania danych/
czy podlega publikacji w BIP

1.

Rejestr wniosków o pozwolenie na budowę i rozbiórkę

Art. 82b ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)

Nie podlega publikacji w BIP

2.

Rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę

Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)

Podlega publikacji

3.

Rejestr zgłoszeń budowy

Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) art. 30a

Podlega publikacji

4.

Wykaz dokumentów zawierających informacje
o środowisku i jego ochronie
(RTF)

Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o  środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.)

Podlega publikacji   RTF  

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-04-09 09:27
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-05-06 13:18

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-09 09:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-09-09 11:57 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
  • zmieniono 2021-02-03 08:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-05-06 13:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: nadanie tytułu obiektu

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa

 

Lp.

 

Tytuł rejestru

 

Podstawa prawna

Zasady udostępniania danych/
czy podlega publikacji w BIP

1.

Rejestr dokumentów zawierających informacje
o środowisku
 (RTF)

Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o  środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.)

Podlega publikacji RTF

2.

Rejestr zwierząt należących do gatunków podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów Unii Europejskiej - CITES

Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r.  o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55 ze zm.)

Nie podlega publikacji w BIP

3.

Rejestr sprzętu pływającego służącego do połowu ryb

Ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2168 ze zm.)

Nie podlega publikacji w BIP

4.

Rejestr wydawanych kart wędkarskich

Ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2168 ze zm.)

Nie podlega publikacji w BIP

5.

Rejestr posiadaczy odpadów lub prowadzących działalność w zakresie transportu odpadów – którzy są zwolnieni z obowiązku uzyskiwania zwolnień na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.

Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r.  o odpadach w związku z art. 235 ust. 3 Ustawy z dnia  14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.)

Nie podlega publikacji w BIP

6.

Rejestr terenów potencjalnie zagrożonych ruchami masowymi ziemi oraz rozpoznawanych osuwisk na terenie powiatu poznańskiego:
(link do informacji - osuwiska ...)

Ustawa z dnia  27 kwietnia 2001 r.  – Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219)

Podlega publikacji (...)

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-04-10 09:02
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-05-06 13:19

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-10 09:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 09:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 09:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 09:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 09:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 09:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 09:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 09:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 09:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-07-03 14:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja hiperłącza
  • zmieniono 2020-09-09 12:10 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
  • zmieniono 2021-01-07 12:07 przez Agata Poleska : dodanie podkreślenia
  • zmieniono 2021-02-03 08:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-05-06 13:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: nadanie tytułu obiektu

Wydział Powiatowego Konserwatora Zabytków

 

Lp.



Tytuł
rejestru

 

Podstawa prawna

Zasady udostępniania danych/
czy podlega publikacji w BIP

1.

Lista społecznych opiekunów zabytków

Art. 103 ust. 4 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.)

Nie podlega publikacji w BIP

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-04-10 10:00
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-05-06 13:19

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-10 10:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-10 10:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-09-09 12:17 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
  • zmieniono 2021-05-06 13:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: nadanie tytułu obiektu

Wydział Edukacji

 

Lp.

 

Tytuł rejestru

 

Podstawa prawna

Zasady udostępniania danych/
czy podlega publikacji w BIP

1.

Rejestr wydanych zaświadczeń o zdanym egzaminie na stopień nauczyciela mianowanego

Karta Nauczyciela - art. 9g ust 9 (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 2215)

Nie podlega publikacji w BIP

2.

Ewidencja Szkół i Placówek niepublicznych (RTF)

Art. 168 ust. 1 Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 910)

Podlega publikacji RTF 

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-04-10 10:19
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-05-10 12:47

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-10 10:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-15 10:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-09-09 12:36 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
  • zmieniono 2021-02-03 08:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-05-10 12:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: nadanie tytułu obiektu

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności

 

Lp.

 

Tytuł rejestru

 

Podstawa prawna

Zasady udostępniania danych/
czy podlega publikacji w BIP

1.

Elektroniczny Krajowy System Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności

Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 426 ze zm.)

Nie podlega publikacji w BIP

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-04-10 10:27
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-05-10 12:48

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-10 10:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-09-09 12:39 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
  • zmieniono 2021-05-10 12:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: nadanie tytułu obiektu

Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej

 

Lp.

 

Tytuł rejestru

 

Podstawa prawna

Zasady udostępniania danych/
czy podlega publikacji w BIP

1.

Rejestr dokumentów zawierających informacje o środowisku (RTF)

Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o  środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.)

Podlega publikacji RTF

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-04-14 07:42
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2021-05-10 12:49

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-14 07:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-05-11 14:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-07-03 14:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja hiperłącza
  • zmieniono 2020-09-09 12:42 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
  • zmieniono 2021-05-10 12:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: nadanie tytułu obiektu

Wydział Organizacyjny

 

Lp.

 

Tytuł rejestru

 

Podstawa prawna

Zasady udostępniania danych/
czy podlega publikacji w BIP

1.

Ewidencja uczniowskich klubów sportowych

Art. 4 ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r.
o sporcie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1599)

Podlega publikacji   RTF

2.

Ewidencja klubów sportowych, działających w formie stowarzyszeń, nie prowadzących działalności gospodarczej

Art. 4 ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r.
o sporcie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1599)

Podlega publikacji   RTF

3.

Ewidencja stowarzyszeń zwykłych

Art. 40b ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2020 r. poz. 2261)

Ewidencja od numeru 1 do 120 
(PDF 2.06MB)

Ewidencja od numeru 121
(PDF 1.08MB)

4.

Rejestr instytucji kultury

Art. 14 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury (Dz.U. z 2020 r. poz. 194 ze zm.)

Rejestr instytucji kultury
(PDF 69.12kB)

  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2020-04-14 08:23
  • zmodyfikował: Adam Ceglarek
    ostatnia modyfikacja: 2023-03-23 13:14

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-04-28 13:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-09-09 12:57 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja
  • zmieniono 2021-02-03 08:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-02-12 12:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja rejestru stowarzyszń zwykłych
  • zmieniono 2021-02-17 12:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja załączników
  • zmieniono 2021-03-01 16:47 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-03-03 13:53 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-03-05 12:45 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-03-08 14:53 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-03-18 12:56 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-04-16 11:44 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-05-10 12:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: nadanie tytułu obiektu
  • zmieniono 2021-05-31 12:51 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-06-02 10:08 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-06-07 11:52 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-06-09 13:32 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-06-11 10:41 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-07-08 14:19 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-07-08 14:21 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-07-26 14:01 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-08-10 09:54 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-08-25 11:39 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-09-07 11:53 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-09-22 11:55 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-10-05 10:06 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-10-06 14:20 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-10-14 12:39 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-10-21 10:53 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-10-25 15:00 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-11-02 11:48 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-11-16 11:51 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-11-19 10:41 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-06 14:31 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-09 12:50 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-15 10:03 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-15 12:13 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-16 11:51 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-16 13:02 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-17 12:42 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-30 11:25 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2021-12-31 09:28 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-01-13 10:53 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-01-13 12:22 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-01-31 14:19 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-02-01 13:31 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-02-14 12:05 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-02-14 14:08 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-02-23 12:20 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-01 13:26 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-02 13:30 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-07 14:48 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-09 10:27 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-11 08:47 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-11 11:15 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-21 14:07 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-28 16:28 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-30 10:46 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-03-31 12:28 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-04-11 14:48 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-04-22 12:17 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-04-26 14:37 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-04-27 10:33 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-04-28 14:00 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-05-04 08:57 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-05-09 11:53 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-05-18 12:21 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-06-03 14:07 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-06-09 14:41 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-06-28 10:14 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-07-14 14:05 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-07-18 13:46 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-08-04 12:40 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-08-08 14:24 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-08-09 14:26 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-08-09 14:36 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-08-12 11:37 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-09-13 11:14 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-09-15 12:12 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-09-16 12:13 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-09-21 11:28 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-09-22 11:28 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-10-10 15:43 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-10-11 11:49 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-10-12 14:18 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-10-17 14:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja rejestru instucji kultury
  • zmieniono 2022-11-29 10:46 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-11-29 11:51 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-11-29 12:11 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-11-30 12:07 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-12-07 11:26 przez Matuszewska Monika
  • zmieniono 2022-12-07 11:26 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-12-28 13:48 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2022-12-30 14:05 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-01-02 15:36 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-01-03 08:39 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-01-04 12:16 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-01-13 09:56 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-01-16 15:56 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-01-17 14:32 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-01-27 12:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2023-01-30 14:56 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-02-07 10:33 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-02-10 12:10 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-02-16 11:39 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-03-02 09:39 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-03-02 11:10 przez Matuszewska Monika: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-03-15 11:21 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
  • zmieniono 2023-03-23 13:14 przez Adam Ceglarek: Aktualizacja ewidencji stowarzyszeń zwykłych
fotokod
Stronę wygenerowano: 2023-03-25 12:31:23
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net