BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • OGŁOSZENIA/ KOMUNIKATY »
  • INNE »

Rozpoczęcie prac związanych z dostosowaniem identyfikatorów
działek, budynków i lokali w bazie danych ewidencji gruntów i budynków

Na podstawie art. 7d pkt 1 lit. a tiret pierwsze ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024 r., poz. 1151 z późn. zm.) w związku z § 44 ust. 4 i 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2024 r., poz. 219 z późn. zm.), informuje się o rozpoczęciu prac związanych z:

  1. ustaleniem identyfikatorów budynków i lokali ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków według zasad określonych w pkt 7-11 Załącznika 5 (Identyfikatory obiektów bazy danych ewidencyjnych oraz statusów podmiotów) do rozporządzenia w sprawie EGiB w miejsce używanych dotychczas,
  2. ustaleniem identyfikatorów działek ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków według zasad określonych w pkt 5-6 Załącznika 5 (Identyfikatory obiektów bazy danych ewidencyjnych oraz statusów podmiotów) do rozporządzenia w sprawie EGiB w miejsce używanych dotychczas w przypadku, gdy w dotychczasowej numeracji działek ewidencyjnych występuje oznaczenie arkusza mapy ewidencyjnej.

    Szczegółowe informacje są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej pod adresem:
    https://bip.podgik.poznan.pl/artykuly/zmiana-identyfikatorow-dzialek-ewidencyjnych-budynkow-ewidencyjnych-i-lokali
  • Treść informacji - GKG.GZE.070.1.2025 (PDF) gkg_gze_070_1_2025_informacja_na_bip.pdf 198.15kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Tomasz Powroźnik
    • Data wytworzenia 2025-06-09
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2025-06-10 11:46
    • Ilość pobrań 3

Zmiana lokalizacji Wydziału Powiatowego Konserwatora Zabytków

Starostwo Powiatowe w Poznaniu informuje, że od dnia 2 czerwca 2025 roku nastąpiła zmiana lokalizacji
Wydziału Powiatowego Konserwatora Zabytków, który będzie na stałe funkcjonował w głównej siedzibie Starostwa Powiatowego
w Poznaniu,
przy ul. Jackowskiego 18, na II piętrze, w pokojach od numeru 221 do 225.

W związku z przenosinami wydziału i koniecznością przeprowadzenia niezbędnych zmian organizacyjnych wystąpić mogą czasowo trudności z uzyskaniem bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z pracownikami czy płynnym załatwianiem bieżących spraw. Przewiduje się, że w pełni stabilna praca wydziału będzie możliwa od dnia 09.06.2025 r.

Ponadto, mając na uwadze zmianę lokalizacji wydziału, wszelką dokumentację w tradycyjnym formacie papierowym, dostarczaną
do urzędu w celu zarejestrowania bieżącej korespondencji, prosimy już  kierować do Kancelarii Ogólnej,
znajdującej się przy ul. Jackowskiego 18 (pok. 002).

Kontakt telefoniczny z pracownikami Wydziału pozostaje bez zmian, pod dotychczasowymi numerami telefonów:

Dyrektor Wydziału  
Wiesław Biegański
tel. 61 8418-841
e-mail: wieslaw.bieganski@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 225 (wejście przez sekretariat, p. 224)

Zastępca Dyrektora Wydziału
Agnieszka Krawczewska
tel. 61 8418-845
e-mail: agnieszka.krawczewska@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 222     

Sekretariat Wydziału
tel. 61 8418-841
II piętro, pok. 224

·   usuwanie drzew lub krzewów z nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków lub prowadzenie prac konserwatorskich/restauratorskich przy zabytkach będącymi parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków

Wiesław Biegański

tel. 61 8418-841

·      stanowiska ds. ochrony zabytków nieruchomych:

- gminy: Luboń, Puszczykowo, Mosina, Komorniki, Stęszew, Dopiewo, Buk, Tarnowo Podgórne, Rokietnica

Marta Bruch
tel. 61 8418-843                                                        

II piętro, pok. 223

- gminy: Suchy Las, Czerwonak, Murowana Goślina, Swarzędz, Pobiedziska, Kostrzyn, Kleszczewo, Kórnik

Ewa Grzegorczyk
tel. 61 8418-844                                                                              

II piętro, pok. 223

·     stanowiska ds. ochrony zabytków archeologicznych

- gminy: Suchy Las, Czerwonak, Kleszczewo, Kórnik

- pozwolenia na poszukiwanie ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, w tym zabytków archeologicznych, przy użyciu wszelkiego rodzaju urządzeń elektronicznych i technicznych

Agnieszka Krawczewska
tel. 61 8418-845
II piętro, pok. 222   

-  gminy: Luboń, Puszczykowo, Mosina, Stęszew, Tarnowo Podgórne, Rokietnica

Agata Karwecka
tel. 61 2228-967
II piętro, pok. 221

- gminy: Komorniki, Dopiewo, Buk, Murowana Goślina, Swarzędz, Pobiedziska, Kostrzyn

Daria Olejniczak
tel. 61 2269-253
II piętro, pok. 221 

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Wiesław Biegański
  • Data wytworzenia 2025-05-28
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2025-05-28 14:36
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-06-04 09:11

Rejestr zmian

  • zmieniono 2025-05-28 14:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-05-28 14:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-05-28 14:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-05-28 14:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-06-04 09:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

 

Płatności online 

za pośrednictwem Platformy E-COM STP 

https://oplaty.powiat.poznan.pl/ 

Film instruktażowy    z9iLcYs2+cYp+csnzdjAPwD9ZmytkPWMGoAAAAASUVORK5CYII=


AFCY9pO1DBNMAAAAAElFTkSuQmCC

* służy do przyjmowania płatności internetowych na rzecz Powiatu Poznańskiego
oraz w zakresie opłaty skarbowej na rzecz Miasta Poznania. 
Poprzez platformę dokonasz bezprowizyjnych płatności kartą za wszystkie czynności urzędowe.

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2024-09-05 08:47
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-06-12 12:50

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-09-05 08:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 08:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 08:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 08:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 09:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 10:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 10:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 10:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 10:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-05 10:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-09-12 09:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-10-10 12:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-11-14 08:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie "instrukcji"
  • zmieniono 2025-06-12 12:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

OGŁOSZENIE

Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim

w sprawie zezwolenia Gminie Miasto Ostrów Wielkopolski na złożenie do depozytu sądowego Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim kwoty 3.958,79 złotych (trzy tysiące dziewięćset pięćdziesiąt osiem złotych siedemdziesiąt dziewięć groszy) tytułem odszkodowania przypadającego wierzycielowi Iwonie Kilanowskiej na podstawie Decyzji Starosty Ostrowskiego z 30 września 2024 roku numer GN.683.73.2023.

Sygn akt I Ns 797/24

  • Treść ogłoszenia Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim Sygn. akt I Ns 797/24_wyłączenie (PDF) Treść ogłoszenia Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim Sygn. akt I Ns 797.24_wyłączenie.pdf

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Katarzyna Milczarek
    • Data wytworzenia 2025-05-08
    • Opublikował Iwona Radziszewska
    • Data publikacji 2025-05-20 12:50
    • Ilość pobrań 16

                       AzRyH1SOLOonAAAAAElFTkSuQmCC

 

„Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodziny i rodzinną pieczę zastępczą
na terenie MOF Poznania – EDYCJA III”

Projekt jest finansowany ze środków Programu „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027” w ramach działania 6.18 Integracja i aktywizacja społeczna oraz wsparcie potencjału w ramach ZIT.

Cel Projektu:

Celem projektu jest poprawa dostępu i koordynacja usług społecznych dla rodzin biologicznych oraz zastępczych u Partnerów - wzbogacenie ich oferty dla 3810 osób z terenu 10 gmin (w większości wiejskich i miejsko-wiejskich), Miasta Poznania i Powiatu Poznańskiego w okresie 1.01.2025-31.12.2027 - dzieci i młodzieży z rodzin biologicznych i przebywających w pieczy zastępczej, a także osób z ich najbliższego otoczenia, w tym rodziców biologicznych i zastępczych.

Cel ten realizowany będzie poprzez utworzenie 58 nowych miejsc świadczenia usług społecznych, dotyczących wsparcia rodzin
i systemu pieczy zastępczej prowadzących do minimalizowania zagrożenia ubóstwem i wykluczeniem społecznym

Grupa docelowa:

  • dzieci i młodzież z rodzin biologicznych oraz przebywający w pieczy zastępczej,
  • osoby z ich najbliższego otoczenia (np. rodzice biologiczni i zastępczy),
  • osoby, zaangażowane w realizację zadań w zakresie systemu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
    (np. kandydaci na rodziców zastępczych, zawodowe i niezawodowe rodziny zastępcze).

Zadania realizowane w projekcie:

Przedmiotem projektu jest zatrudnienie personelu projektu: asystentów rodziny, koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, specjalistów (np. pedagog, psycholog) oraz świadczenie usług społecznych, takich jak:

  • poradnictwo (np. mediacyjne, rodzinne, prawne, wsparcie rodzin ukraińsko/rosyjskojęzycznych),
  • diagnostyka (np. psychiatryczna, fizjoterapeutyczna),
  • integracja sensoryczna (zajęcia i diagnoza),
  • zajęcia logopedyczne,
  • konsultacje z psychologiem, pedagogiem,
  • edukacja żywieniowa i seksualna,
  • coaching (TSR, trener umiejętności funkcjonalnych), zajęcia TUS, szkoła dla rodziców, grupy wsparcia,
  • specjalista ds. przemocy,
  • hipoterapia, zajęcia na basenie.

Efekty i rezultaty projektu:

  • objęcie wsparciem przynajmniej 3810 osób z grupy docelowej,
  • zwiększenie oferty usług społecznych ośrodków pomocy społecznej, MOPR Poznań, CWR „Swoboda”, PCPR Poznań poprzez utworzenie 58 nowych miejsc świadczenia usług społecznych,
  • rozwinięcie i poszerzenie współpracy różnych podmiotów i instytucji działających na rzecz pieczy zastępczej.

Partner wiodący:

Miasto Poznań

Partnerzy:

Gmina Czerwonak / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonaku

Gmina Luboń / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Luboniu

Gmina Mosina / Ośrodek Pomocy Społecznej w Mosinie

Gmina Murowana Goślina / Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowanej Goślinie

Gmina Oborniki / Ośrodek Pomocy Społecznej w Obornikach

Powiat Poznański / Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poznaniu

Gmina Puszczykowo / Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczykowie

Gmina Rokietnica / Centrum Usług Społecznych w Rokietnicy

Gmina Swarzędz / Centrum Usług Społecznych w Swarzędzu

Gmina Śrem / Centrum Usług Społecznych w Śremie

Gmina Tarnowo Podgórne / Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym

 

Wartość projektu (całkowity koszt projektu):

19 462 908,74 zł

 

Kwota dofinansowania UE:

13 624 036,11 zł

 

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie 

  • Plakat (PDF) Plakat_6.18 .pdf 140.06kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Maciej Matuszewski
    • Data wytworzenia 2025-05-15
    • Opublikował Iwona Radziszewska
    • Data publikacji 2025-05-15 11:20
    • Ilość pobrań 17

INFORMACJA

o planowanych pomiarach pól elektromagnetycznych PEM:
https://lbs.networks.pl/planowane-pomiary/ 
https://si2pem.gov.pl/ 

Informacje o planowanych pomiarach pól elektromagnetycznych realizowanych przez Laboratorium Badań Środowiskowych NetWorks. Funkcjonowanie ww strony jest wypełnieniem zobowiązania opisanego w pkt. 14 załącznika do Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 17.02.2020 r. (Dz. U. 2022, poz. 2630) w sprawie sposobów sprawdzania dotrzymania dopuszczalnych poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku.

  • Treść Informacji o planowanych pomiarach PEM (PDF) Informowanie o planowanych pomiarach pól elektromagnetycznych-sig.pdf 416.64kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Piotr Semrau
    • Data wytworzenia 2025-05-09
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2025-06-11 09:19
    • Ilość pobrań 4

Ogłoszenie Sądu

 Postanowieniem wydanym dnia 17 grudnia 2024 roku przez referendarza sądowego w Sądzie Rejonowym Poznań-Nowe Miasto
i Wilda w Poznaniu (sygn. akt I Ns 1171/24) zezwolono wnioskodawcom Hannie Teresie Zwolińskiej i Zbigniewowi Piotrowi Zwolińskiemu na złożenie do depozytu sądowego kwoty 175,- zł (sto siedemdziesiąt pięć złotych), stanowiącej sumę hipotek umownych zwykłych, wpisanych na rzecz wierzyciela Banku Spółdzielczego w Swarzędzu na pierwszym i drugim miejscu w dziale IV księgi wieczystej nr PO2P/00072330/8, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Poznań-Stare Miasto w Poznaniu;

ustalając, że depozyt może być wydany podmiotowi, który wykaże, że przysługują mu wierzytelności zabezpieczone wskazanymi hipotekami, po zgłoszeniu wniosku o wydanie przedmiotu świadczenia z depozytu sądowego.

Sąd wzywa uprawnione podmioty do odbioru świadczenia z depozytu w terminie 3 lat od ukazania się niniejszego ogłoszenia.

Sąd poucza, że w przypadku braku odbioru świadczenia z depozytu w wyżej wskazanym terminie nastąpi z mocy prawa likwidacja depozytu poprzez jego przejęcie na rzecz Skarbu Państwa.

  • Treść ogłoszenia Sądu Rejonowego Poznań Nowe Miasto i Wilda Sygnatura akt I Ns 1771/24/1N (PDF) ogłoszenia Sądu Rejonowego Poznań Nowe Miato i Wilda.pdf 66.55kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Marta Postel
    • Data wytworzenia 2024-12-17
    • Opublikował Iwona Radziszewska
    • Data publikacji 2025-02-03 14:37
    • Ilość pobrań 25

Ogłoszenie Sądu

„Postanowieniem wydanym dnia 17 grudnia 2024 roku przez referendarza sądowego w Sądzie Rejonowym Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu (sygn. akt I Ns 1155/24) zezwolono wnioskodawcom Klaudii Łukomskiej, Elżbiecie Borowiec i Witoldowi Borowcowi na złożenie do depozytu sądowego:
1. kwoty 0,50 zł (pięćdziesiąt groszy), odpowiadającej wartości kwoty 5 000,- (pięć tysięcy) zł sprzed denominacji, stanowiącej sumę hipoteki umownej zwykłej, wpisanej na rzecz wierzyciela Stanisława Sellmana, na zasadzie współobciążenia:
a) na pierwszym miejscu w dziale IV księgi wieczystej nr PO1P/00009944/6, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Poznań-Stare Miasto w Poznaniu,
b) na pierwszym miejscu w dziale IV księgi wieczystej, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Poznań-Stare Miasto w Poznaniu,
2. kwoty 0,02 zł (dwa grosze), odpowiadającej wartości kwoty 150,- (sto pięćdziesiąt) zł sprzed denominacji, stanowiącej sumę hipoteki umownej zwykłej, wpisanej na rzecz wierzyciela Stanisława Sellmana, na zasadzie współobciążenia:
a) na drugim miejscu w dziale IV księgi wieczystej nr PO1P/00009944/6, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Poznań-Stare Miasto w Poznaniu,
b) na drugim miejscu w dziale IV księgi wieczystej, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Poznań-Stare Miasto w Poznaniu;
ustalając, że depozyt może być wydany Stanisławowi Stellmanowi albo spadkobiercom po Stanisławie Stellmanie po zgłoszeniu wniosku o wydanie przedmiotu świadczenia z depozytu sądowego i przedłożeniu prawomocnego postanowienia o stwierdzeniu nabycia spadku lub notarialnego aktu poświadczenia dziedziczenia.
Sąd wzywa uprawnione podmioty do odbioru świadczenia z depozytu w terminie 3 lat od ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Sąd poucza, że w przypadku braku odbioru świadczenia z depozytu w wyżej wskazanym terminie nastąpi z mocy prawa likwidacja depozytu poprzez jego przejęcie na rzecz Skarbu Państwa’'  Sygnatura akt I Ns 1155/24

  • Treść ogłoszenia - I Ns 1155/24 (PDF) I Ns 1155.24.N...pdf 247.01kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treść Marta Postel
    • Data wytworzenia 2025-01-24
    • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    • Data publikacji 2025-02-03 14:35
    • Ilość pobrań 29

KOMUNIKAT

W sprawach rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów, zapraszamy Mieszkańców Powiatu Poznańskiego do kontaktu bezpośrednio z Wydziałem Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ulicy Jackowskiego 18.
Ze względu na długotrwałą procedurę rejestracyjną, obsługa klientów odbywać się będzie w sposób następujący:

  • w poniedziałki w godzinach         od 9.00 do 15.30
  • od wtorku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00

W celu usprawnienia obsługi Państwa wniosków, prosimy o wcześniejsze telefonicznie umówienie terminu wizyty pod numerem
tel. 61 8410 579 lub 61 8410 750.

Ponadto informujemy, iż złożenie ww. wniosków może odbyć się bez osobistej wizyty w urzędzie,
tj. poprzez wniosek elektroniczny w systemie REJA24 na stronie internetowej: https://interesant.reja24.gov.pl/

Treść komunikatu w sprawach rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów
(PDF 211,34KB)

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2023-07-07 08:08
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2024-10-31 08:32

Rejestr zmian

  • zmieniono 2023-07-07 08:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 08:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 08:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 08:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 09:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 10:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 10:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 10:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-07 10:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-28 13:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-08-28 14:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-28 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-28 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-28 14:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-09-18 10:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-10-31 08:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-10-31 08:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

INFORMACJA O UTWORZENIU POWIATOWEJ BAZY DANYCH GESUT

 DLA OBSZARU POWIATU POZNAŃSKIEGO

Dyrektor Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, informuje o utworzeniu powiatowej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla obszaru powiatu poznańskiego.

  • Treść informacji o założeniu bazy danych GESUT (PDF) 136.81kB

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Joanna Muszyńska Zastępca Dyrektora PODGiK
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2023-01-18 10:59
  • Ostatnio zmodyfikował Iwona Radziszewska
  • Ostatnia modyfikacja 2023-08-22 08:47
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 10:19:51
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net