BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

  • SPRAWY/ FORMULARZE »
  • Sprawy i formularze »

KOMUNIKAT

Od nowego roku e-Doręczenia podstawowym kanałem komunikacji z urzędami!

Obywatel, który chce prowadzić z urzędem elektroniczną korespondencję, również składając wnioski za pomocą formularzy dostępnych na stronach rządowych czy samorządowych (np. sprawy związane z pozwoleniem na budowę), powinien mieć aktywny adres do e-Doręczeń. Jeśli nie ma takiego adresu, w trakcie realizacji e-usługi może zostać poproszony o jego założenie.  Na ten adres urząd będzie wysyłał korespondencję np. decyzje o pozwolenie na budowę.

Od 1 stycznia 2026 roku to właśnie e-Doręczenia zastąpią korespondencję realizowaną do tej pory za pomocą skrzynek ePUAP. Korespondencja elektroniczna przez ePUAP od 1 stycznia 2026 roku będzie skuteczna jedynie w przypadkach, gdy wskazują na to przepisy szczególne.  W innych sytuacjach korespondencja do urzędu tym kanałem może zostać uznana za nieskuteczną.

 

e-Doręczenia: zmiany od nowego roku

Jak zacząć korzystać z doręczeń elektronicznych?

 

Adresy do e-Doręczeń obywatele mogą zakładać i aktywować już teraz. Można to zrobić online w kilku prostych krokach. Szczegółowe informacje o usłudze i jej aktywacji dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia

Metryka

  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2025-12-17 09:30
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-12-18 10:26

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ WYDZIAŁY

Wydział Komunikacji i Transportu
(rejestracja pojazdów, zbycie, przerejestrowanie; licencje na transport, przewozy, instruktorzy; prawo jazdy, zatrzymanie, odbiór)

Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej
(pozwolenie na budowę, rozbudowa, rozbiórka, dziennik budowy, samodzielność lokalu, przyłącza)

Wydział Organizacyjny
(kluby sportowe, stowarzyszenia, udostępnienie dokumentów przechowywanych w archiwum)

Wydział Gabinet Starosty, Komunikacji Społecznej i Promocji Powiatu
(dotacje na zadania publiczne - edukacja, kultura i sztuka, kultura fizyczna, pomoc społeczna, ochrona zdrowia)

Wydział Nieruchomości
(sprawy związane z nieruchomościami, użytkowanie wieczyste)

Wydział Finansów
(zwrot opłaty, zaświadczenie o spłacie)

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
(zaświadczenie o lasach, karta wędkarska, geologia, wyłącznie z produkcji gruntów, odpady, ochrona środowiska)

Wydział Edukacji
(stypendia, wpisy do ewidencji, kształcenie specjalne, awans nauczyciela)

Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
(repatrianci, polityka zdrowotna, sprowadzenie zwłok i szczątków)

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
(orzeczenie o niepełnosprawności, legitymacje, karta parkingowa)

Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej
(inwestycje dotyczące dróg, zagospodarowanie terenu, zagospodarowanie przestrzenne)

Powiatowy Konserwator Zabytków
(rejestr zabytków, opieka nad zabytkami, prace konserwatorskie)

Wydział Gospodarowania Mieniem
(dzierżawa, najem nieruchomości Skarbu Państwa, służebność gruntowa, służebność  przesyłu)

Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
(pomoc w sporze/reklamacji)

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Dariusz Doliński
  • Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Data publikacji 2013-01-29 10:51
  • Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • Ostatnia modyfikacja 2025-11-05 10:54

Rejestr zmian

  • zmieniono 2013-01-29 13:57 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-29 13:57 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-29 14:21 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-29 14:21 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-29 14:22 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-29 14:22 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-29 14:40 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-29 14:41 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-30 12:01 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-01-30 12:02 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-04-25 10:19 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2018-11-05 09:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-11-05 15:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2018-11-08 12:38 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-06-28 10:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-29 10:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-29 10:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2019-11-29 10:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-29 10:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-11-29 14:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-11-04 14:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-04 15:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-11-04 15:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-24 11:45 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2020-12-01 12:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-12-01 12:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-12-14 12:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2020-12-14 12:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-12-14 12:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 12:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 12:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 12:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 12:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 13:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 13:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 13:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-01-20 13:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 13:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-20 13:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-01-21 09:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-02-12 10:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-12 10:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-12 10:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-12 10:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-12 10:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-12 11:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-02-12 11:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-12 11:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-02-15 10:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-11-05 10:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-11-05 11:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-11-05 11:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-01-13 11:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-03-09 11:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-03-09 11:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-01-30 12:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-01-30 12:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2024-12-06 13:26 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2024-12-06 13:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2025-03-13 14:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja Wydziału GS
  • zmieniono 2025-11-05 10:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-12-24 16:34:41
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net