BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

UCHWAŁA Nr 871/2005

ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO

z dnia 7 lutego 2005r.
 

w sprawie: Zatwierdzenia wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów biurowych, papieru, tonerów i atramentów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych (3 części).
 

Na podstawie art. 32 ust 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym ( t.j. Dz. U. Nr 142 z 2001 f., poz. 1592) oraz § 21 ust 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielko Nr 30, poz. 633 ) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia co następuje:
 

§ 1. Zatwierdzić wybór następujących firm w postępowaniu na dostawę artykułów biurowych, papieru, tonerów i atramentów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych (3 części):

1) część I (artykuły biurowe) - firma RODAN sp. z o.o. ul. Bułgarska 59/61 - cena brutto 50.034,76 zł;

2) część II (papier) - firma LEDAX sp. z o.o. ul. 1. Kazimierza 51, Warszawa - cena  brutto - 29.918,31 zł;

3) część III (tonery, atramenty) - firma BIG PLUS ul. Sosnowa 3, Złotniki - cena brutto - 102.631,83 zł.
 

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 

Wicestarosta -Marek Woźniak

Członkowie Zarządu:

- Ewa Dalc

- Tomasz Łubiński

drukuj ()

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-02-17 12:55
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2011-04-26 12:45

« wstecz

Banery