BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

UCHWAŁA Nr 1011/2002
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 8 lipca 2002r.

 

w sprawie: zatwierdzenia wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego z możliwości składania ofert częściowych na dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego będącego załącznikiem do Uchwały Rady Powiatu Poznańskiego nr IV/20/99 z dnia 22.01. 1999 r (Dz. Urz. Woj. Wlkp. Nr 59 poz. 1254), Zarząd postanawia, co następuje:

§ 1. 1. Zatwierdzić wybór ofert nr 1, 3 i 5 firmy COMPOL II z siedzibą 60-273 Poznań, ul. Palacza 91, która zaoferowała realizację zadania za łączną cenę brutto 39.577,21 zł,
2. Zatwierdzić wybór oferty nr 4 firmy VECTOR COMPUTERS z siedzibą 61-868 Poznań, ul. Garbary 29, która zaoferowała realizację zadania za cenę brutto 4.681,14 zł,
3. Zatwierdzić wybór oferty nr 2 firmy AES CABL1NGS sp. z o.o. z siedzibą 50-453 Wrocław, ul. Hercena 3/5, która zaoferowała realizację zadania za cenę brutto 23.959,58 zł.

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Kierownikowi Wydziału Administracyjnego.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Starosta - Ryszard Pomin
Wicestarosta - Jan Grabkowski
Członkowie Zarządu:
- Gabriela Ozorowska
- Marek Woźniak

drukuj ()

  • opublikował: Pieczyński Maciej
    data publikacji: 2003-07-08 10:57
  • zmodyfikował: Pieczyński Maciej
    ostatnia modyfikacja: 2011-05-11 08:44
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2003-07-08 10:57
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2003-08-11 15:32

« wstecz

Banery