BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 883/2005
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 14 lutego 2005r.
w sprawie: zlecenia Przedsiębiorcy Mirosławowi Lorkowi pełniącemu funkcję Inspektora Nadzoru wydzielenia z kosztorysu inwestorskiego i ślepego w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu części dotyczącej pionów i tablic rozdzielczych wraz z aktualizacją cen na robociznę i materiałów.
Na podstawie art. 32 ust 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633 )
Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia co następuje:
§ 1. 1. Zleca się Przedsiębiorcy Mirosławowi Lorkowi pełniącemu funkcję Inspektora Nadzoru wydzielenia z kosztorysu inwestorskiego i ślepego w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu części dotyczącej pionów i tablic rozdzielczych wraz z aktualizacją cen na robociznę i materiałów.
2. Zleceniobiorca za przedmiot zlecenia otrzyma wynagrodzenie w wysokości 610 zł brutto.
3. Zlecenie zostało udzielone Zleceniobiorcy z zastosowaniem z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Kierownikowi Zespołu Inwestycji i Remontów.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Jan Grabkowski
Wicestarosta -Marek Woźniak
Członek Zarządu - Tomasz Łubiński
Uzasadnienie:
Zgodnie z planem inwestycji i remontów oraz z budżetem Powiatu Poznańskiego w roku 2004 w budynku przy ul. Słowackiego 8, będącego własnością Powiatu Poznańskiego wykonano I etap wymiany instalacji sanitarnej i elektrycznej (w szczególności wymieniono rozdzielnię główną). W roku 2005 planowane jest kontynuowanie robót w zakresie instalacji sanitarnej i elektrycznej w przedmiotowym budynku polegających na wymianie pionów i rozdzielni na poszczególnych kondygnacjach. W celu przeprowadzenia procedury przetargowej mającej na celu wyłonienie wykonawcy planowanego etapu robót niezbędne jest wydzielenie z podstawowego kosztorysu inwestorskiego i ślepego części dotyczącej wymiany pionów i tablic rozdzielczych.
Wykonanie w/w zadania powierza się Inspektorowi Nadzoru mgr inż. Mirosławowi Lorkowi os. WIchrowe Wzgórze 5/95, 61-673 Poznań.
Wynagrodzenie dla Wykonawcy z w/w tytułu wyniesie 610 zł brutto. Zlecenie zostanie zrealizowane ze środków zapisanych w budżecie (dział 700 rozdział 7005 § 4270 - zakup usług remontowych).
Zleceniodawca zleca wykonanie w/w usługi zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr, poz. 177 z późn. zm.).
Członek Zarządu
Tomasz Łubiński
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-03-15 09:32
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2009-01-28 13:19
Rejestr zmian
- 28.01.09; korekta