BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 1110-15/10 z dnia 19 marca 2010 r.
STANOWISKO: PODINSPEKTOR ds. zarządzania nieruchomościami
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie najemcom opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych,
2) wystawianie faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców,
3) prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
4) zlecanie osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości,
5) obsługa nieruchomości w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci,
6) sporządzanie umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z realizacją zadań wymienionych wyżej,
7) usuwanie awarii i ich skutków nieruchomości,
8) przekazywanie do windykacji płatności od najemców zalegających z opłatami na drodze postępowania sądowego,
9) przygotowywanie planów i sprawozdań z realizacji dochodów i wydatków budżetowych w dziale 700, rozdziale 70005.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
1. Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomia, administracja;
2. Znajomość przepisów prawnych w zakresie gospodarki nieruchomościami;
3. Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Word-a i Excel-a
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIE KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Wysoka kultura osobista;
- Odporność na stres;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 29.03.2010 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Bernard Raczkowskidata publikacji: 2010-03-19 14:05
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2010-03-30 12:07