BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 1110-33/10 z dnia 28 października 2010 r.
STANOWISKO: INSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ AUDYTU I KONTROLI
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1.Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Przeprowadzanie kontroli, w szczególności kontroli finansowych.
- Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli.
- Przygotowywanie wniosków pokontrolnych.
- Kontrola realizacji wniosków pokontrolnych.
- Opracowywanie planu kontroli.
- Sporządzanie sprawozdania z realizacji planu kontroli.
- Opracowywanie programów kontroli.
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Audytu i Kontroli;
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
- Wykształcenie wyższe (preferowane finanse, rachunkowość, ekonomia).
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
- Znajomość ustaw m.in. o: finansach publicznych, samorządzie powiatowym, systemie oświaty, Prawo zamówień publicznych, oraz rozporządzeń wykonawczych do ustaw.
- Umiejętność redagowania tekstów.
- Zdolności analityczne.
- Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office).
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIE KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa.
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
- Komunikatywność.
- Zdolności interpersonalne.
- Wysoka kultura osobista.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 8.11.2010 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Katarzyna Kowalewskadata publikacji: 2010-10-28 12:47
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2010-11-02 10:37